Meglepően nagy arányban választanak munkahelyet a munkavállalók ismerősi ajánlások alapján: egyes becslések szerint ez eléri, sőt, bizonyos szektorokban meg is … Tovább
A kommunikáció egy vállalaton belül lényegében maga a vérkeringés: információkat juttat el szervezeti egységek között, telephelyek között, szállító és felhasználó … Tovább
Ken Olsen, a Digital Equipment Corporation elnöke 1977-ben úgy vélte, nem lesz értelme senkinek sem otthon számítógépet birtokolni. Steve Ballmer, … Tovább
Ma már nem hír, hogy a munkaerőpiac komolyan és alapvetően változott meg. Az sem hír, hogy ez új feladatokat pottyantott … Tovább
Az ember minél többet foglalkozik marketinggel, annál összetettebnek látja. Ezért is tekinthető ez az egyik legnagyszerűbb üzleti tevékenységnek. Sosem lehet … Tovább
Nem kötelező ám itt dolgozni! – zárt le egy munkahelyi konfliktust az egyszeri vezető, miután beosztott kollégájával kialakult szakmai nézeteltérésnek … Tovább
Minden valamire való marketing stratégia egyik alapja a szegmentáció: olyan fogyasztói, felhasználói, vásárlói csoportokat alkotni, amelyek igényei hasonlóak, így elérésük … Tovább
Komoly dilemma a vállalati belsőkommunikáció szakavatott gazdáinak, hogy milyen információkat osszanak meg a munkatársakkal és melyeket nem. Arról is élénk … Tovább
Blokádra, tüntetésre, útlezárásokra ébredtek a gyanútlan pestiek január 18-án reggel. A taxisok egy részénél a jelek szerint most telt be … Tovább
Váratlanul mozgalmasra, éppen ezért különösen izgalmasra sikeredett a 2015-ös esztendő a vállalkozások, a menedzsment világa terén. Több olyan, főleg a … Tovább