„Lehetséges, hogy a potenciálisnak számító munkavállaló végigjárja a bemutatkozó köröket, azonban hiába várja, egyáltalán nem, vagy csak hosszas nógatás után kapja meg a cégtől a lemondó levelet. Az sem ritka, hogy az első interjú után veszik el a pályázó a virtuális térben, és hiába vár a folytatásra, semmi nem történik. És természetesen akad olyan jelentkező is, aki még eddig sem jut el: önéletrajzát egy azonnali e-mail üzenettel nyugtázza a munkáltató, majd itt meg is szűnik a kommunikáció, az első levélben esetlegesen megfogalmazott ígéretek ellenére is.” – Erről és más, aktuális témákról olvashat az érdeklődő Istók Nikolett legújabb cikkében, amely velünk készült, és ami a HR Feed oldalain érhető el.

Kapcsolódó bejegyzések
Itt van az ősz. Ismertük a klasszikus ritmusát a szeptembernek, az erőteljes pezsdüléssel, a nyár után bemozduló projektkezdetekkel, a hosszú … Tovább
Örül minden márkával foglalkozó szakember lelke, hiszen bármerre is néz, munkáltatói márkáról hallhat, olvashat mindenütt. És valóban, remény van arra, … Tovább
 
						Bár csak előre tudtuk volna! – Ez a mondat mostanában sokszor hangozhat el vállalatvezetői körben, amikor egy-egy kulcsember látszólag minden … Tovább
 
						Előadásra kaptam felkérést az ISOFORUM által szervezett XXVIII-ik Nemzeti Minőségügyi Konferencián, szeptember 16-án. Évek óta tagok vagyunk, sőt, szekciók szervezésével … Tovább
 
						Most akkor munkaerőhiány van, vagy sem? Gyárigazgatótól hallom, hogy olvassa ő is ezeket az információkat, de aki jól csinálja a … Tovább
Megdöbbentett, amikor egy tanulmányban azt olvastam, a munkavállalók milyen nagy hányada nem is tudja igazán, mi a valós értelme napi … Tovább
 
						Munkahelyváltásnál céget választunk és aztán rossz főnököt hagyunk ott. A cégválasztásban a márka, illetve az eköré épült imidzs orientál, és … Tovább
 
						A vállalatok kommunikációjára is vonatkoznak íratlan szabályok, amelyekhez való igazodás igen komoly imázsértékkel is bír. Az íratlanság természetesen azt jelenti, … Tovább
A régi viccben egy kakas strucctojással érkezik az ólba. „Tisztelt hölgyeim, nem akarok senkit kritizálni, de azért nézzék csak, máshol … Tovább
 
						Egyszer, réges-régen nagy divat volt vállalati nyomtatott kiadványok, újságok, magazinok kiadása. Minden magára valamit is adó szervezetnek volt ilyenje, hiszen … Tovább
Igen. És kell is tanítani, hiszen megtartani a munkatársakat sokkal hatékonyabb (és olcsóbb is), mint folyton újakat toborozni. Hüvelykujj szabály … Tovább
Nagyon tanulságos feltenni vállalati vezetői körökben azt a kérdést, hogy az adott szektorra, cégre jellemző szakmai felkészültség és annak napi … Tovább
 
						Válságban sokan a felsővezetésre figyelnek, pedig a mindennapi csaták döntő része a szervezet középső rétegeiben dől el: azokon a szinteken, … Tovább
 
						A nehéz időszakok egyik mellékhatása, hogy az emberek érzelmi „tartályai” hamar megtelnek, és amikor már nincs hova pakolni a feszültséget, … Tovább
 
						A kommunikáció üzletileg kritikus tényező: hat a teljesítményre, a vállalat termékeinek és szolgáltatásainak a minőségére, a belső kapcsolatok és a … Tovább
