„A vállalatokra általánosan jellemző struktúra gyakorlatilag az ipari forradalom óta változatlan: hierarchikus felépítés uralkodik, amit a munkahelyek kialakítása is szolgál – az alkotó munka és hatékonyság sokszor elvesztek a különféle szempontok között. Nagyjából húsz évvel ezelőtt kezdtek el általánosan elterjedni itthon is az egyterű irodák, amelyek frissítően hatottak ugyan, és a közös kreatív munkavégzést tűzték a zászlajukra, valójában azonban sokkal inkább költségcsökkentési megfontolások álltak a háttérben. És bizony hiába ülhetnek ergonomikus székeken a dolgozók, kellemes hőmérsékletű, jó levegőjű helyiségekben, mégsem szeretik az open office-t, így az együttműködés is komoly hátrányt szenved.” – Részlet a profession.hu-n megjelent cikkünkből. Érdemes kattintani a folytatásért.

Kapcsolódó bejegyzések

Minden nézőpont kérdése. Az is, hogy egy-egy feladatot ellátó munkatársat hogyan ítélünk meg. Egy irodából, a táblázatokból felpillantva, egy nemzetközi … Tovább

Ritka izgalmas ma cégstratégiákkal foglalkozni. Presze mindig is az volt, most azonban belépett a változók közé egy olyan elem, amely … Tovább

Ami jó, az jó. Ha valahol jól érzem magam, maradok. Így lesz kedvenc éttermem, cipőboltom, benzinkutam, szállodám, ahová örömmel térek … Tovább

Munkahelyváltásnál céget választunk és aztán rossz főnököt hagyunk ott. A cégválasztásban a márka, illetve az eköré épült imidzs orientál, és … Tovább

Vezetőnek lenni különleges lehetőség, egyben mérhetetlenül komoly feladat: másokat vezetni, másokért felelősséget vállalni, másokból kihozni a lehető legtöbbet úgy, hogy … Tovább

Megdöbbentett, amikor egy tanulmányban azt olvastam, a munkavállalók milyen nagy hányada nem is tudja igazán, mi a valós értelme napi … Tovább

Ha a cím két szavát egybeolvassuk, olyan, mint egy gyógyszer neve, igaz? Hibridadmin. Bizonyos értelemben az is, gyógyszer. A covid … Tovább

“Lehetséges, hogy a potenciálisnak számító munkavállaló végigjárja a bemutatkozó köröket, azonban hiába várja, egyáltalán nem, vagy csak hosszas nógatás után … Tovább

Vajon több rozsos kenyér fogy-e, ha egy kenyérgyár munkatársai blogolnak? Több autót tud-e eladni egy használtautó kereskedő, ha vicces kommentekben … Tovább

Neves kommunikációs szakértőkkel beszélgettünk az Independent Media Education Center esedékes szemeszter záró oklevél átadóján arról, hogyan is néz ma ki a vállalati … Tovább

Jó pár évvel ezelőtt sokat foglalkoztunk azzal, hogy a vállalatok miként viszonyuljanak a nehezebb időszakokhoz, amikor már a stagnálás is … Tovább

Mindenki szeretne hasonlítani a képzeletében lakó optimális Én-hez, aki fiatalabb, kevésbé ráncos és mindenekelőtt jóval karcsúbb, izmosabb, fessebb, mint ami … Tovább

Pihenni kell, feltöltődni muszáj, ez nyilvánvaló. Szerencsére egyre többen megtehetik ezt, hiszen ha még nem is mindenkinek, de az aktív … Tovább

2014-15 táján változott meg radikálisan a munkaerőpiac. Addigi a munkanélküliség jelentett akkut társadalmi problémát, onnantól kezdve az egyre erősödő munkaerőhiány, … Tovább

Nagy általánosságban nyilván nem, de bizonyos tekintetben és területeken érdemes lehet ezt végiggondolni. Ha a HR lenne az új marketing, … Tovább