Talán már túlzónak érezheti az olvasó azt az intenzitást, amivel az Employer Branding-et próbálja a HR és a kommunikációs szakma, … Tovább
Elfogytak a tartalékok. A hősies küzdelemben a fluktuáció féken tartásában, a már-már nem létező szabadon igazolható munkatársak felkutatásában, a máshol … Tovább
A valóságshow-k világában közkeletű kifejezéssé vált a kiszavazás: amikor egy közösség a kapun (villán) kívülre tessékel valakit, akit nem kíván … Tovább
A Leannovation csapatával több mint 3 éve kerültünk kapcsolatba és mint sokakat azóta, bennünket is megfogott a mindent átható profizmusuk, … Tovább
Örül minden márkával foglalkozó szakember lelke, hiszen bármerre is néz, munkáltatói márkáról hallhat, olvashat mindenütt. És valóban, remény van arra, … Tovább
Minél kiterjedtebb a munkahelyi pletyka, annál inkább önálló életre kel. Alulról szerveződő módon alakítja ki saját útjait, egyben szerepeket és … Tovább
Kevés szakma él át akkora változásokat, mint az emberi erőforrásokért felelős HR világ. 2015 körül, tehát lényegében négy éve indult … Tovább
Egy régi közmondás szerint Isten azért teremtette az embert, mert szereti a történeteket. A storytelling több tízezer éves, ingyenes technológia, … Tovább
Nemrég jelent meg Szvetelszky Zsuzsanna cikke az Üzlet és Pszichológiában: a vállalati kommunikáció folyamatai azóta is meghatározó elemei a megtartásnak és … Tovább
A szakmai közösségek jelentősége túlmutat konkrét aktivitásukon. Már a létük is fontos üzenet az érintett szakemberek felé, olyan kohéziót testesítenek … Tovább

 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		