A munkavállalói közérzet fogalma, illetve a jó közérzet megteremtését célzó kezdeményezések egyre inkább fókuszba kerülnek napjainkban, azonban még bőven van hova fejlődnünk e téren. A munkahelyi wellness programok sokszor ugyanis csak a felszínt kapargatják, pedig a dolgozóknak gyakran sokkal mélyebben húzódó problémák megoldásában lenne szükségük segítségre. Két kiváló kollégánkkal, Bokor Petrával és dr. Szvetelszky Zsuzsával egy friss, munkavállalói támogató programok erejéről készült beszélgetést osztunk meg, amely a Profession.hu-n jelent meg.

Kapcsolódó bejegyzések

“Egy könyv, amiben az üzlet újra életre kel…” írja ajánlójában Kocsi Ilona, a kiadvány szerkesztője. A második kiadásba az Ispiro … Tovább

A munka-magánélet egyensúly mára egy merőben új perspektívát nyert, hiszen sokszor a saját konyhánkból tartjuk a munkahelyi megbeszéléseket. Pécsi Judit, … Tovább

A gyártó, termelő vállalatok kommunikációjának kutatásával, hatékonyságuk javításával, a belső viszonyoknak az üzleti célok szolgálatába állításával évek óta foglalkozunk. A … Tovább

Ritka izgalmas ma cégstratégiákkal foglalkozni. Presze mindig is az volt, most azonban belépett a változók közé egy olyan elem, amely … Tovább

2020 márciusában – hazánkban is, és a világ számos más országában – már-már járványszerűen harapózott el az otthonról való munkavégzés, … Tovább

Egy nagyobb cégben akár több rejtett vállalat is lehet. Nincs is ezzel semmi gond, az informális szervezet szolgálhatja – és … Tovább

…vagy legalábbis radikálisan lecsökken, akkor is szükség van valamire, ami ellátja azokat a funkciókat, amiket korábban nyugodtan a folyosói szóbeszédre … Tovább

Megtisztelő meghívásnak tettünk eleget Dr. Szvetelszky Zsuzsával, amikor a Médiapiac kiváló munkatársaival, Török Diával és Szakács Lacival beszélgettünk a rádió … Tovább

Sokan mesélik: mostanában, munka közben több az emelt hang, és még gyakrabban követi felcsattanó válasz, pedig a párbeszéd két résztvevője … Tovább

“Gyakori félreértés, hogy a digitális korban az okoseszközeink számával párhuzamosan a kommunikációnk minősége is fejlődik – pedig ez nem igaz. … Tovább

Szentírásnak veszik sokan a nyomtatott betűt ma is, és ez érthető: Gutenberg első műve bő félezer éve a Biblia volt. … Tovább

Az influencer jelenség már csöppet sem új, mégis szeretünk még mindig újszerűként tekinteni rá – talán azért is, mert még … Tovább
Március 6-án szakmai napunkon másodszor foglalkoztunk egy izgalmas, sok tekintetben aktuális és tapasztalataink szerint sokakat érdeklő kérdéssel, a vállalatok informális … Tovább

Telnek a vírus uralta hónapok: a megdöbbenésnek egyre több eleméből lesz megszokás. Olyan cég valószínűleg nincs, ahol változatlan minőségű hatékonysággal … Tovább