Ahogy a közmondás tartja, a fejétől bűzlik a hal, ami igaznak tekinthető a vállalatokra is, természetesen optimális esetben fordított előjellel is! A jó vezető nem pusztán ismeri a csapatát, de képes motiválni, hatékony munkára is sarkallni kollégáit, ráadásul mindezt jó hangulatban, egymásra odafigyelve, egy nyelvet beszélve. Elméletben egészen egyszerűnek tűnik, kivitelezni azonban közel sem olyan könnyű – legalább is ezt mutatja a gyakorlat. Jellemző hibákról és lehetséges megoldásokról beszélgettünk Istók Nikolettel, aki a HR Feedbe készített ismét egy remek anyagot.

Kapcsolódó bejegyzések

Egy vállalatnak akkor van értelme, ha az ott dolgozók együttműködése nagyobb, jobb teljesítményt eredményez, több értéket állít elő, mint ha … Tovább

Reggel negyed kilenc, kezdődik az élet az irodában. Érkeznek a kollégák, irány a kávéautomata. A nap fénypontja a gőzölgő fekete, … Tovább

Powered Corporate Communications – így foglalhatjuk röviden össze az Ispiro Consulting vállalati kommunikációs megközelítését. Mit is jelent mindez? Vállalati kommunikáció … Tovább

Nem unatkoznak azok, akik a munkaerőpiacon tevékenykednek. Így van ez a Pannon-Work-kel is, akik az egyik meghatározó szereplők a munkaerő … Tovább
Örül minden márkával foglalkozó szakember lelke, hiszen bármerre is néz, munkáltatói márkáról hallhat, olvashat mindenütt. És valóban, remény van arra, … Tovább

A gyártó, termelő vállalatok kommunikációjának kutatásával, hatékonyságuk javításával, a belső viszonyoknak az üzleti célok szolgálatába állításával évek óta foglalkozunk. A … Tovább

Új cikk kerül fel a vállalati intranetre, mondjuk a jövő évi juttatásokról. Lesznek, akik elolvassák. Néha tíz, néha hetven százaléka … Tovább

Most akkor munkaerőhiány van, vagy sem? Gyárigazgatótól hallom, hogy olvassa ő is ezeket az információkat, de aki jól csinálja a … Tovább

Közismert, hogy embereket jól vezetni külön szakma, tudomány, képesség. Egy jó mérnök, vagy közgazdász nem feltétlenül lesz egyben jó vezető … Tovább

A kommunikáció üzletileg kritikus tényező: hat a teljesítményre, a vállalat termékeinek és szolgáltatásainak a minőségére, a belső kapcsolatok és a … Tovább

Bár csak előre tudtuk volna! – Ez a mondat mostanában sokszor hangozhat el vállalatvezetői körben, amikor egy-egy kulcsember látszólag minden … Tovább

A kommunikáció egy vállalaton belül lényegében maga a vérkeringés: információkat juttat el szervezeti egységek között, telephelyek között, szállító és felhasználó … Tovább

Talán már túlzónak érezheti az olvasó azt az intenzitást, amivel az Employer Branding-et próbálja a HR és a kommunikációs szakma, … Tovább

Pihenni kell, feltöltődni muszáj, ez nyilvánvaló. Szerencsére egyre többen megtehetik ezt, hiszen ha még nem is mindenkinek, de az aktív … Tovább