Örömmel jelentjük, hogy hosszas előkészületek, sok-sok munka, tervezés és csiszolgatás után készen állunk új weboldalunkkal, amely jelképe megerősített csapatunknak és újraformált szolgáltatáskínálatunknak. Dr. Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológussal, pletykakutatóval, Thuróczy Gábor designerrel, arculati és imidzs tanácsadóval, valamint szenior szakértőinkkel közösen olyan új kompetenciákkal jelentkezünk, amelyek aktuális kérdésekre adnak korszerű megoldásokat. A részletekért érdemes lesz tovább kattintani, átböngészni az összeállított tartalmakat.

Kapcsolódó bejegyzések
Újra az informális szervezetekről és kommunikációról szervezünk szakmai napot, ahogyan tettük ezt már decemberben is. A téma ugyanaz: a belső … Tovább

A megtartás alapeleme a bizalom, vagyis az abban való hit, hogy jó helyen vagyok, jó itt nekem, mert lehet sikerélményem, … Tovább

Meglepően nagy arányban választanak munkahelyet a munkavállalók ismerősi ajánlások alapján: egyes becslések szerint ez eléri, sőt, bizonyos szektorokban meg is … Tovább

A nehéz időszakok egyik mellékhatása, hogy az emberek érzelmi „tartályai” hamar megtelnek, és amikor már nincs hova pakolni a feszültséget, … Tovább
Március 6-án szakmai napunkon másodszor foglalkoztunk egy izgalmas, sok tekintetben aktuális és tapasztalataink szerint sokakat érdeklő kérdéssel, a vállalatok informális … Tovább
A vállalati kommunikáció „ideális esetben” a vezető és beosztott között zökkenőmentes. A beosztott elhiszi és elfogadja a vezető véleményét – … Tovább

Sándor a gyártelep szélén meghúzódó raktárcsarnokban dolgozik évtizedek óta. A műszak kezdetekor ugyanazon portán lép be, mint az összeszerelőben dolgozó … Tovább

Egyre nyilvánvalóbb, hogy a kommunikáció üzletileg kritikus tényező a vállalatok életében. Sosem volt ez másképp, csak éppen időnként háttérbe szorult … Tovább

Igen, a business understandingről már sokat írtunk erről a platformon., Hogy miért fontos, miért elengedhetetlen a piac aktuális állapotára rezonálva … Tovább

Katával a belvárosban futottunk össze nemrég, egy május végi délutánon. Öt éve közösen dolgoztunk egy hosszabb projektben, egy nagy nemzetközi … Tovább

Nem vagyunk tőzsdei cég, hivatalosan nem kell éves jelentést készítenünk, mégis fontos, hogy évente egyszer áttekintsük, mire is jutottunk. Minden … Tovább
Vége a veszélyhelyzetnek, megindul a visszaáramlás az irodákba. Egy vagy többnapos, egy vagy többhetes váltásokban. Fokozatosan, biztonságosan. Kvázi műszakokban, mint … Tovább

Az influencer jelenség már rég nem új, mégis szeretünk még mindig újszerűként tekinteni rá – talán azért is, mert még … Tovább

A Magyar Reklámszövetség nagy jelentőségű felmérést készített néhány éve arról, milyen kézzelfogható, kalkulálható hozadékkal is bír a reklám nemzetgazdasági szinten. A tanulmány … Tovább
Telnek a vírus uralta hónapok: a megdöbbenésnek egyre több eleméből lesz megszokás. Olyan cég valószínűleg nincs, ahol változatlan minőségű hatékonysággal … Tovább