Örömmel jelentjük, hogy hosszas előkészületek, sok-sok munka, tervezés és csiszolgatás után készen állunk új weboldalunkkal, amely jelképe megerősített csapatunknak és újraformált szolgáltatáskínálatunknak. Dr. Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológussal, pletykakutatóval, Thuróczy Gábor designerrel, arculati és imidzs tanácsadóval, valamint szenior szakértőinkkel közösen olyan új kompetenciákkal jelentkezünk, amelyek aktuális kérdésekre adnak korszerű megoldásokat. A részletekért érdemes lesz tovább kattintani, átböngészni az összeállított tartalmakat.

Kapcsolódó bejegyzések

A kommunikáció egy vállalaton belül lényegében maga a vérkeringés: információkat juttat el szervezeti egységek között, telephelyek között, szállító és felhasználó … Tovább

Vajon több rozsos kenyér fogy-e, ha egy kenyérgyár munkatársai blogolnak? Több autót tud-e eladni egy használtautó kereskedő, ha vicces kommentekben … Tovább

Most akkor munkaerőhiány van, vagy sem? Gyárigazgatótól hallom, hogy olvassa ő is ezeket az információkat, de aki jól csinálja a … Tovább

Sokszor írtunk már arról, hogy vállalati környezetben vezetőnek lenni speciális, különleges feladat. Elsősorban azért, mert nem csak magunkért, hanem másokért … Tovább

Katával a belvárosban futottunk össze nemrég, egy május végi délutánon. Öt éve közösen dolgoztunk egy hosszabb projektben, egy nagy nemzetközi … Tovább
Nemrég jelent meg Szvetelszky Zsuzsanna cikke az Üzlet és Pszichológiában: a vállalati kommunikáció folyamatai azóta is meghatározó elemei a megtartásnak és … Tovább
Vezetőnek lenni különleges lehetőség, egyben mérhetetlenül komoly feladat: másokat vezetni, másokért felelősséget vállalni, másokból kihozni a lehető legtöbbet úgy, hogy … Tovább

Szakértő külső szemként áttekintjük, átvilágítjuk az adott vállalkozás üzleti modelljét, elemezzük, értékeljük az eddig megtett utat és megkeressük a lehetséges … Tovább

A megtartás alapeleme a bizalom, vagyis az abban való hit, hogy jó helyen vagyok, jó itt nekem, mert lehet sikerélményem, … Tovább

Erős brand kell-e egy startupnak, vagy sem? A válasz nem annyira egyértelmű, mint elsőre gondolhatnánk. Tegyük fel, hogy például van … Tovább

Szerintem nem vagyok egyedül azzal a gondolattal, hogy az általános magyar panaszkultúra sok esetben kiváló búvóhely. Kényelmesebb elrejtőzködni egy kifogás, … Tovább

A pletyka a magánéletben és a biznisz világában is jelentős hatással bír, közösségépítő és kohézióképző ereje van. Legfőbb jellemzője a … Tovább
Elismerem, felettébb hatásvadász a cím, ezért nem is terhelném terjengős okoskodással az olvasót, rögtön térjünk a lényegre! A vállalati kommunikációról … Tovább

Új cikk kerül fel a vállalati intranetre, mondjuk a jövő évi juttatásokról. Lesznek, akik elolvassák. Néha tíz, néha hetven százaléka … Tovább
– És ti mivel foglalkoztok? – Vállalati kommunikációval. – Á, szóval ti csináljátok a hírleveleket, szervezitek a rendezvényeket, meg töltitek … Tovább