Neves kommunikációs szakértőkkel beszélgettünk az Independent Media Education Center esedékes szemeszter záró oklevél átadóján arról, hogyan is néz ma ki a vállalati kommunikáció, és ezen belül az Employer Branding. A divatos kifejezés mögé sokan csodákat képzelnek, pedig lényegében nem más, mint a klasszikus értelemben vett marketing logika kiterjesztése a vállalati márkára: megkülönböztetés, gondolkodásmód, következetesség, értékek megjelenítése, szakszerű kommunikáció. A marketinggel foglalkozó szakembereknek ez jó hír, hiszen a 2008-as válság után a marketing egyfajta újra felfedezése, rehabilitációja zajlik. Érdemes hát újra belemerülni ebbe a nagyszerű világba, és felszívni, megtanulni a piac aktuális jelzéseit, üzeneteit, és bevinni, illetve megerősíteni a marketinget a cégvezetés eszköztárába.
Kapcsolódó bejegyzések
Ami jó, az jó. Ha valahol jól érzem magam, maradok. Így lesz kedvenc éttermem, cipőboltom, benzinkutam, szállodám, ahová örömmel térek … Tovább
„Egy integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése nagyjából úgy hat egy vállalatra, mint amikor egy pogácsaszaggatóval tésztát formázunk: a szaggatóformán belüli tésztát … Tovább
A szépemlékű 60-as, 70-es években elő-előfordult, hogy egy család viszonylag drága televíziót vásárolt. Egyrészt azért, mert már megtehette, másrészt – … Tovább
A Black Friday, vagyis az össznépi kedvezményes webshoppingolás témája néhány éve itthon is csúcsra járatja a médiát, amely akár kellemes … Tovább
Minden nézőpont kérdése. Az is, hogy egy-egy feladatot ellátó munkatársat hogyan ítélünk meg. Egy irodából, a táblázatokból felpillantva, egy nemzetközi … Tovább
Új cikk kerül fel a vállalati intranetre, mondjuk a jövő évi juttatásokról. Lesznek, akik elolvassák. Néha tíz, néha hetven százaléka … Tovább
Digitalizálódunk, és ez jelenleg egyirányú utcának tűnik. Mindenből adat lesz, belőlünk emberekből is. Az adat, a számok tűpontos paramétereket is … Tovább
Meglepően nagy arányban választanak munkahelyet a munkavállalók ismerősi ajánlások alapján: egyes becslések szerint ez eléri, sőt, bizonyos szektorokban meg is … Tovább
A magyarországi munkaerőpiac igencsak dinamikus korszakát éli. Izgalmas és fölöttébb tanulságos a teljes folyamatot nézni és értelmezni, hiszen lényegében naponta … Tovább
A szocializmusban a munkahely és a munkaidő fogalma nem mindig különbözött. A beosztottak jelentős része reggel bement egy épületbe, onnan … Tovább
Nemrég jelent meg Szvetelszky Zsuzsanna cikke az Üzlet és Pszichológiában: a vállalati kommunikáció folyamatai azóta is meghatározó elemei a megtartásnak és … Tovább
Talán már túlzónak érezheti az olvasó azt az intenzitást, amivel az Employer Branding-et próbálja a HR és a kommunikációs szakma, … Tovább
…vagy legalábbis radikálisan lecsökken, akkor is szükség van valamire, ami ellátja azokat a funkciókat, amiket korábban nyugodtan a folyosói szóbeszédre … Tovább
Ha a cím két szavát egybeolvassuk, olyan, mint egy gyógyszer neve, igaz? Hibridadmin. Bizonyos értelemben az is, gyógyszer. A covid … Tovább
A legtöbb beosztottnak határozott véleménye van a vezetőjéről: az egyik tipikus véleményről szól az alábbi vicc. Ült a varjú az … Tovább