Megtisztelő meghívásnak tettünk eleget Dr. Szvetelszky Zsuzsával, amikor a Médiapiac kiváló munkatársaival, Török Diával és Szakács Lacival beszélgettünk a rádió mikrofonja mögött kommunikációról, üzletfejlesztésről, az informális fordulatról, piaci trendekről, prohjektekről, vagyis az Ispiro Consulting mindennapjairól. Thuróczy Gábor barátunk ez alkalommal a rádió mellett szurkolt nekünk. A közel egy órás anyag itt hallgatható meg.

Kapcsolódó bejegyzések

Pihenni kell, feltöltődni muszáj, ez nyilvánvaló. Szerencsére egyre többen megtehetik ezt, hiszen ha még nem is mindenkinek, de az aktív … Tovább

A magyarországi munkaerőpiac igencsak dinamikus korszakát éli. Izgalmas és fölöttébb tanulságos a teljes folyamatot nézni és értelmezni, hiszen lényegében naponta … Tovább

Nyárhoz közeledve, vagy éppenséggel az év vége felé sokszor érzi az ember, hogy elfogyott az energiája. Mintha kifogyott volna a … Tovább

Talán már túlzónak érezheti az olvasó azt az intenzitást, amivel az Employer Branding-et próbálja a HR és a kommunikációs szakma, … Tovább

Az influencer jelenség már csöppet sem új, mégis szeretünk még mindig újszerűként tekinteni rá – talán azért is, mert még … Tovább

Mindennek ára van. Azt, hogy ez az ár milyen legyen, elvileg a piacgazdaság dönti el, hiszen a verseny nem tűri … Tovább
Lehet-e tanulni a multiktól? Vagy esetleg a multik is tanulhatnak a kis- és közepes cégektől? Talán tudod, talán nem, immár … Tovább

Örülök ennek a start-up hullámnak. Nem azért, mert most divat ennek örülni, és korszerű a témával foglalkozni. hanem azért, mert … Tovább

Aki szereti a focit, részben azért is szereti, mert az utolsó percig bármi történhet a pályán. Sosem lehet tudni, hogy … Tovább

A verbális kommunikáció fontos eleme a beszélgető partnerek közötti térköz, ami a vezető és beosztott kommunikációja esetében legalább két lépés … Tovább

Most akkor munkaerőhiány van, vagy sem? Gyárigazgatótól hallom, hogy olvassa ő is ezeket az információkat, de aki jól csinálja a … Tovább

Merthogy a munka-magánélet egyensúlyról már majdnem elég szó esik, ráirányítva a figyelmet időnk, energiánk (kedvünk stb.) véges voltára. Csakhogy a … Tovább
Lehet-e saját médiumunk? Ez az izgalmas kérdés foglalkoztat bennünket már egy ideje. Kell-e saját médium egyáltalán? Aki dolgozott már mondjuk … Tovább

Több évtizeddel a rendszerváltás után valami megmagyarázhatatlan oknál fogva még mindig nem értjük igazán a piacgazdaság alapjait. Ez ugyanis elvileg … Tovább

A klasszikus reklámfelfogás szerint a reklám szerepe a tájékoztatás, az informálás, a rossz döntésektől való megóvás, vagyis a választás szabadságának … Tovább