Az influencer jelenség már rég nem új, mégis szeretünk még mindig újszerűként tekinteni rá – talán azért is, mert még mindig olyan keveset tudunk a témáról, mint általában az új dolgokról. A közbeszéd már a kétezres évek eleje óta emlegeti őket, a tudomány több évtizede próbálja bemérni a hatásukat, az újabb és újabb generációk egyre kívánatosabbnak gondolják, mint létezési formát. Jó az, akiről a jók azt mondják, hogy jó. Az az influencer, akit az egész szakma elutasít, vagy a célcsoport figyelmen kívül hagy, nem sokáig maradhat porondon – lekerül a térképről. Szvetelszky Zsuzsa gondolatai a témáról

Kapcsolódó bejegyzések

Örömmel és büszkén tesszük közzé e helyen is, hogy az Ispiro Consulting szenior partnere, Dr. Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológus, pletykakutató is … Tovább

Minden munkahelyen akadnak olyanok, akiket mindenki kedvel, még a főnök is, és sikeresen működnek együtt bárkivel, anélkül, hogy törtetőek vagy … Tovább
Nagyjából minden második munkavállaló stresszesnek tartja munkahelyét. Vajon mi lehet e tény mögött? Talán az az általános vélekedés, hogy dolgozni … Tovább

A Black Friday, vagyis az össznépi kedvezményes webshoppingolás témája néhány éve itthon is csúcsra járatja a médiát, amely akár kellemes … Tovább

Új elnöke van Amerikának. Ez izgalmas. Az új elnök személye, illetve az általa képviselt irányvonal tartalma még izgalmasabb. Ám leginkább … Tovább

A verbális kommunikáció fontos eleme a beszélgető partnerek közötti térköz, ami a vezető és beosztott kommunikációja esetében legalább két lépés … Tovább

A munkavállalói közérzet fogalma, illetve a jó közérzet megteremtését célzó kezdeményezések egyre inkább fókuszba kerülnek napjainkban, azonban még bőven van … Tovább

Kollégám kora reggeli, egészségügyi sétájáról csatlakozik be a megbeszélésbe. Hozzászólása felkészült, átgondolt, pontos. Részvétele az értekezleten sokkal intenzívebb, mintha a … Tovább
Nemrég jelent meg Szvetelszky Zsuzsanna cikke az Üzlet és Pszichológiában: a vállalati kommunikáció folyamatai azóta is meghatározó elemei a megtartásnak és … Tovább

Egy vállalatnak akkor van értelme, ha az ott dolgozók együttműködése nagyobb, jobb teljesítményt eredményez, több értéket állít elő, mint ha … Tovább

Egy évvel ezelőtt elkezdett átalakulni a vállalatok kommunikációja, és a mai napra már jelentős mértékben meg is változott. A változás … Tovább

Egy nagyobb cégben akár több rejtett vállalat is lehet. Nincs is ezzel semmi gond, az informális szervezet szolgálhatja – és … Tovább

Mindenki tisztában van a szervezeti konfliktusok jelentőségével, kaphat is erre képzést már évtizedek óta boldog-boldogtalan. A képzés során aztán megtanulhatja … Tovább

Ken Olsen, a Digital Equipment Corporation elnöke 1977-ben úgy vélte, nem lesz értelme senkinek sem otthon számítógépet birtokolni. Steve Ballmer, … Tovább