Az influencer jelenség már rég nem új, mégis szeretünk még mindig újszerűként tekinteni rá – talán azért is, mert még mindig olyan keveset tudunk a témáról, mint általában az új dolgokról. A közbeszéd már a kétezres évek eleje óta emlegeti őket, a tudomány több évtizede próbálja bemérni a hatásukat, az újabb és újabb generációk egyre kívánatosabbnak gondolják, mint létezési formát. Jó az, akiről a jók azt mondják, hogy jó. Az az influencer, akit az egész szakma elutasít, vagy a célcsoport figyelmen kívül hagy, nem sokáig maradhat porondon – lekerül a térképről. Szvetelszky Zsuzsa gondolatai a témáról
![Szvetelszky Zsuzsa](https://ispiro.hu/wp-content/uploads/2019/04/Szvetelszky_Zsuzsa_2-150x150.jpg)
Kapcsolódó bejegyzések
![](https://ispiro.hu/wp-content/uploads/2019/01/Internal-Communications-505x335-256x256.jpg)
A kommunikáció egy vállalaton belül lényegében maga a vérkeringés: információkat juttat el szervezeti egységek között, telephelyek között, szállító és felhasználó … Tovább
![](https://ispiro.hu/wp-content/uploads/2023/04/hybrid-working-products-and-services-256x256.jpeg)
Igen, már a címben letesszük a voksot. Nem, nincs hibrid közösség, még pedig azért nincs, mert minden csapat együttműködése a … Tovább
![](https://ispiro.hu/wp-content/uploads/2015/05/Laptop-in-meeting-505x337-256x256.jpg)
Szentírásnak veszik sokan a nyomtatott betűt ma is, és ez érthető: Gutenberg első műve bő félezer éve a Biblia volt. … Tovább
Újra az informális szervezetekről és kommunikációról szervezünk szakmai napot, ahogyan tettük ezt már decemberben is. A téma ugyanaz: a belső … Tovább
![](https://ispiro.hu/wp-content/uploads/2024/04/tempImage64TF28-256x256.jpg)
Sándor a gyártelep szélén meghúzódó raktárcsarnokban dolgozik évtizedek óta. A műszak kezdetekor ugyanazon portán lép be, mint az összeszerelőben dolgozó … Tovább
![](https://ispiro.hu/wp-content/uploads/2024/05/tempImage50bwUu-256x256.jpg)
Az elmúlt 15 évben sok tucatnyi vállalat működését segítettük kommunikációs koncepcióval, stratégiával, fejlesztéssel. Egy-egy ilyen feladatot mindig alapos feltárással indítunk … Tovább
![](https://ispiro.hu/wp-content/uploads/2021/01/csipketerítős-orion-256x256.jpg)
A szépemlékű 60-as, 70-es években elő-előfordult, hogy egy család viszonylag drága televíziót vásárolt. Egyrészt azért, mert már megtehette, másrészt – … Tovább
![](https://ispiro.hu/wp-content/uploads/2021/02/digigossip2-256x256.jpg)
Egy évvel ezelőtt elkezdett átalakulni a vállalatok kommunikációja, és a mai napra már jelentős mértékben meg is változott. A változás … Tovább
![](https://ispiro.hu/wp-content/uploads/2020/04/working-from-home-256x256.jpeg)
2020 márciusában – hazánkban is, és a világ számos más országában – már-már járványszerűen harapózott el az otthonról való munkavégzés, … Tovább
![](https://ispiro.hu/wp-content/uploads/2019/01/infosec3-505x403-256x256.png)
Ken Olsen, a Digital Equipment Corporation elnöke 1977-ben úgy vélte, nem lesz értelme senkinek sem otthon számítógépet birtokolni. Steve Ballmer, … Tovább
![](https://ispiro.hu/wp-content/uploads/2019/01/press-clippings-505x198-256x198.jpg)
Ritka izgalmas ma cégstratégiákkal foglalkozni. Presze mindig is az volt, most azonban belépett a változók közé egy olyan elem, amely … Tovább
![](https://ispiro.hu/wp-content/uploads/2019/02/leannovationtc_megnyito_-1-505x337-256x256.jpg)
Jön két új gyártósor, közben sűrűsödnek az átállások, esetleg a vevő is megváltoztatta az elképzeléseit, a beszállító közben problémákkal küszködik, … Tovább
![](https://ispiro.hu/wp-content/uploads/2020/06/cross-collaboration-Float-256x256.png)
Vége a veszélyhelyzetnek, megindul a visszaáramlás az irodákba. Egy vagy többnapos, egy vagy többhetes váltásokban. Fokozatosan, biztonságosan. Kvázi műszakokban, mint … Tovább
![](https://ispiro.hu/wp-content/uploads/2021/01/subordinate-256x256.png)
Minden vállalatnál legalább két kép él az ott dolgozókban, hogy milyen is a cég, a hangulat, milyen ott dolgozni – … Tovább