Az influencer jelenség már rég nem új, mégis szeretünk még mindig újszerűként tekinteni rá – talán azért is, mert még mindig olyan keveset tudunk a témáról, mint általában az új dolgokról. A közbeszéd már a kétezres évek eleje óta emlegeti őket, a tudomány több évtizede próbálja bemérni a hatásukat, az újabb és újabb generációk egyre kívánatosabbnak gondolják, mint létezési formát. Jó az, akiről a jók azt mondják, hogy jó. Az az influencer, akit az egész szakma elutasít, vagy a célcsoport figyelmen kívül hagy, nem sokáig maradhat porondon – lekerül a térképről. Szvetelszky Zsuzsa gondolatai a témáról

Kapcsolódó bejegyzések
Március 6-án szakmai napunkon másodszor foglalkoztunk egy izgalmas, sok tekintetben aktuális és tapasztalataink szerint sokakat érdeklő kérdéssel, a vállalatok informális … Tovább
Igen, már a címben letesszük a voksot. Nem, nincs hibrid közösség, még pedig azért nincs, mert minden csapat együttműködése a … Tovább
Mindenki szeretne hasonlítani a képzeletében lakó optimális Én-hez, aki fiatalabb, kevésbé ráncos és mindenekelőtt jóval karcsúbb, izmosabb, fessebb, mint ami … Tovább

A TMK kifejezésre lassan már csak az idősebb korosztály emlékszik. Jelentése tervszerű, megelőző karbantartás volt, amelynek lényege, hogy egy vállalat … Tovább

A pletyka kétélű fegyver, ezért nem árt, ha tudjuk, hogyan térhetünk ki előle, akárcsak egy sötét varázslás elől. Erre is … Tovább
A szocializmusban a munkahely és a munkaidő fogalma nem mindig különbözött. A beosztottak jelentős része reggel bement egy épületbe, onnan … Tovább

Egy nyelvet beszélünk? Valóban? Sokszor azon kapjunk magunkat, hogy már egy jó ideje vitatkozunk valamin, amiről aztán kiderül, hogy nem … Tovább

Minél kiterjedtebb a munkahelyi pletyka, annál inkább önálló életre kel. Alulról szerveződő módon alakítja ki saját útjait, egyben szerepeket és … Tovább

“Ugye valamennyien fülelni kezdenénk, ha a munkahelyi folyosón azt hallanánk, végre jelentős fizetésemelést terveznek a vezetők? Vagy ha a bolt … Tovább
Elismerem, felettébb hatásvadász a cím, ezért nem is terhelném terjengős okoskodással az olvasót, rögtön térjünk a lényegre! A vállalati kommunikációról … Tovább

A magyarországi munkaerőpiac igencsak dinamikus korszakát éli. Izgalmas és fölöttébb tanulságos a teljes folyamatot nézni és értelmezni, hiszen lényegében naponta … Tovább

A Black Friday, vagyis az össznépi kedvezményes webshoppingolás témája néhány éve itthon is csúcsra járatja a médiát, amely akár kellemes … Tovább

Örömmel és büszkén tesszük közzé e helyen is, hogy az Ispiro Consulting szenior partnere, Dr. Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológus, pletykakutató is … Tovább
Igen. És kell is tanítani, hiszen megtartani a munkatársakat sokkal hatékonyabb (és olcsóbb is), mint folyton újakat toborozni. Hüvelykujj szabály … Tovább
Telnek a vírus uralta hónapok: a megdöbbenésnek egyre több eleméből lesz megszokás. Olyan cég valószínűleg nincs, ahol változatlan minőségű hatékonysággal … Tovább