Az ember minél többet foglalkozik marketinggel, annál összetettebnek látja. Ezért is tekinthető ez az egyik legnagyszerűbb üzleti tevékenységnek. Sosem lehet megunni, hiszen amikor már úgy gondolod, mindent megéltél, azonnal adódik egy új helyzet. Talán azért, mert a verseny folyamatosan új helyzeteket állít elő. Talán azért, mert a vevők hamar túllépnek a bevált sémákon és mást kívánnak. Talán azért, mert a világ komplex, folyamatos mozgásban van, és minden kihat mindenre.
Olyan ez, mint a Tetris. Mintha véletlenszerűen jönnének szembe az alakzatok, mint megoldandó feladatok, és neked adott idő alatt kell úgy alakítanod, forgatnod a nálad tévő cuccot, hogy az a lehető legjobban passzoljon. Sokszor ez meglepően gyorsan sikerül, és talán még többször nem. És amikor nem, azon kapod magad, hogy izgat, érdekel, foglalkoztat a dolog, szeretnél megfelelni és végre eltalálni a soron következő formációt. Mert bizony nem az fog alkalmazkodni a nálad lévő formához, hanem neked kell ezt megtenned. Akárcsak az életben. A marketing Tetrisben.