Magyar Reklámszövetségi üzenetet talán csak említésként tettem eddig fel cégünk médiafelületére, most azonban büszkén adok hírt egy nagyszerűnek ígérkező rendezvényről, melyet így neveztünk el: ReklámFeszt. A cím önmagáért beszél. A reklám, és általában a marketingkommunikációs szakma ünnepe, fesztiválja, seregszemléje lesz ez a négy nap, amely talán nem is rendezvényi minőségében fontos, és jelzés értékű, hanem önmagában, létrejöttének körülményeiben. Sikerült ugyanis az, ami az elmúlt évtizedben sosem: szakmai összefogás, együttműködés, a közösen megfogalmazott célok érdekében végzett rengeteg közös munka. A Magyar Reklámszövetség ezen együttműködésben hivatalosan egyenrangú tagként, a gyakorlatban azonban ötletgazdaként, fővállalkozóként, projektvezetőként nagyot alkotott. A szervezet elnökeként méltán lehetek tehát nagyon büszke az MRSZ munkatársaira, és a projektirodát üzemeltető HD Group szakembereire, hiszen több mint fél éve ezzel kelnek és fekszenek, és most, a finisben is hihetetlen nyugalommal és profizmussal kezelik a legkülönbözőbb igényeket, kéréseket, időnkénti konfliktusokat. Nincs más dolgom tehát, mint tisztelettel felhívjam minden kommunikációs szakember, érdeklődő, megbízó, médiamunkás, ügynökségi kolléga figyelmét a szeptember 18-21 között az Akváriumban tartandó ReklámFesztre, és persze benne elsősorban a Reklámaréna – Best Case Studies szekcióra, melyet nekem volt szerencsém megszervezni és majd levezetni!

Kapcsolódó bejegyzések

Puzsér Róbert nemzeti intézmény, egy valódi kincs. Amint annak idején Nagy Feró a nemzet csótányaként röhögött bele az akkori rendszer … Tovább

Nagy általánosságban nyilván nem, de bizonyos tekintetben és területeken érdemes lehet ezt végiggondolni. Ha a HR lenne az új marketing, … Tovább

Blokádra, tüntetésre, útlezárásokra ébredtek a gyanútlan pestiek január 18-án reggel. A taxisok egy részénél a jelek szerint most telt be … Tovább

A klasszikus reklámfelfogás szerint a reklám szerepe a tájékoztatás, az informálás, a rossz döntésektől való megóvás, vagyis a választás szabadságának … Tovább

Vajon milyen lehet a 67%-kal fényesebb haj, az ötszörös tisztítóerő, vagy mondjuk a hét ponton hatékony száj higiénés védelem? Bevallom, … Tovább
Az elmúlt két-három évben kétségbeesett jelzéseket hallhatunk vállalatoknál, konferenciákon is arról, hogy a fluktuáció miatt elfogytak a tartalékok. Holott korántsem … Tovább
Lehet-e saját médiumunk? Ez az izgalmas kérdés foglalkoztat bennünket már egy ideje. Kell-e saját médium egyáltalán? Aki dolgozott már mondjuk … Tovább

Új cikk kerül fel a vállalati intranetre, mondjuk a jövő évi juttatásokról. Lesznek, akik elolvassák. Néha tíz, néha hetven százaléka … Tovább

Erős brand kell-e egy startupnak, vagy sem? A válasz nem annyira egyértelmű, mint elsőre gondolhatnánk. Tegyük fel, hogy például van … Tovább

Május 15-tól egy hónapon át vehető igénybe a GOP-2014- 3.3.4. pályázat, melyet a versenyképes IT szektor támogatására szervez az IVSZ. … Tovább

Egy konferencia akkor jó, ha általa gondolati morzsákkal lesz gazdagabb az ember. Én egy kisebb cipónyira elegendő morzsát gyűjtöttem magamnak … Tovább

Vajon több rozsos kenyér fogy-e, ha egy kenyérgyár munkatársai blogolnak? Több autót tud-e eladni egy használtautó kereskedő, ha vicces kommentekben … Tovább
Írásainkban gyakran kalandozunk témák, gondolatok között olyan tanulságos jelenségekre vadászva, amelyek érdekesek lehetnek az olvasónak. Ez alkalommal a Magyar Reklámszövetség friss médiapiaci … Tovább

A gyártó, termelő vállalatok kommunikációjának kutatásával, hatékonyságuk javításával, a belső viszonyoknak az üzleti célok szolgálatába állításával évek óta foglalkozunk. A … Tovább