Telnek a vírus uralta hónapok: a megdöbbenésnek egyre több eleméből lesz megszokás. Olyan cég valószínűleg nincs, ahol változatlan minőségű hatékonysággal … Tovább
“Gyakori félreértés, hogy a digitális korban az okoseszközeink számával párhuzamosan a kommunikációnk minősége is fejlődik – pedig ez nem igaz. … Tovább
A vállalati együttműködést folyamatok, struktúrák határozzák meg. Ezeket igyekszünk naprakésszé tenni, lekövetni a külső és belső változásokat, ám ennek sebessége, … Tovább
Közismert, hogy embereket jól vezetni külön szakma, tudomány, képesség. Egy jó mérnök, vagy közgazdász nem feltétlenül lesz egyben jó vezető … Tovább
Powered Corporate Communications – így foglalhatjuk röviden össze az Ispiro Consulting vállalati kommunikációs megközelítését. Mit is jelent mindez? Vállalati kommunikáció … Tovább
Sokan mesélik: mostanában, munka közben több az emelt hang, és még gyakrabban követi felcsattanó válasz, pedig a párbeszéd két résztvevője … Tovább
Egy általam nagyra becsült konferenciaszervező egyszer viccesen azt találta mondani, hogy egy konferencia legértékesebb része a szünet. Ettől a kijelentésétől … Tovább
Minden évben komolyan elgondolkodtat, hogy a különböző szakmák különböző ranglistáival mit is kezdjen az ember. Akár fontosak is lehetnének, hiszen … Tovább
Egy remek cikket szeretnénk az olvasó figyelmébe ajánlani, amely az Index-en jelent meg. Hűségesebb követőink talán emlékeznek rá, hogy többször … Tovább
A szervezet működése a folyamattól függ, a folyamat hatékonysága pedig a kommunikációtól. Ma sokan nagy jövőt jósolnak az RPA-technológiáknak (folyamatrobotizálás, … Tovább