Minden munkahelyen akadnak olyanok, akiket mindenki kedvel, még a főnök is, és sikeresen működnek együtt bárkivel, anélkül, hogy törtetőek vagy túlbuzgók lennének. Dr. Szvetelszky Zsuzsa, az Ispiro Consulting szenior partnere, vállalati kommunikációs szakértő és szociálpszichológus segítségével a Profession.hu cikkében utánajárt, hogyan válhatunk meggyőzővé munkatársaink, ügyfeleink számára, azáltal, hogy megváltoztatjuk berögzött szófordulatainkat, felfrissítjük mimikánkat, vagy épp meleg itallal kínáljuk partnerünket a behűtött ásványvíz helyett.
Kapcsolódó bejegyzések
Onnan – első kézből – tudom a választ, mert az elmúlt hónapokban egy projektben tucatnyinál több lelkes Z-generációssal dolgozhattam együtt. … Tovább
Alig fél éve írtam le gondolataimat a Jürgen Klopp-féle Liverpool labdarúgó csapatának szárnyalásáról, és az ebből levonható tanulságorkól. Az akkori … Tovább
Igen, már a címben letesszük a voksot. Nem, nincs hibrid közösség, még pedig azért nincs, mert minden csapat együttműködése a … Tovább
Itt van az ősz. Ismertük a klasszikus ritmusát a szeptembernek, az erőteljes pezsdüléssel, a nyár után bemozduló projektkezdetekkel, a hosszú … Tovább
Egy régi közmondás szerint Isten azért teremtette az embert, mert szereti a történeteket. A storytelling több tízezer éves, ingyenes technológia, … Tovább
Az elmúlt két-három évben kétségbeesett jelzéseket hallhatunk vállalatoknál, konferenciákon is arról, hogy a fluktuáció miatt elfogytak a tartalékok. Holott korántsem … Tovább
Van valami, amiben valahogyan sehogy sem jutunk előrébb, noha a világ legegyszerűbb dolga lenne, és mégsem. Ez pedig az üzleti … Tovább
Meglepően nagy arányban választanak munkahelyet a munkavállalók ismerősi ajánlások alapján: egyes becslések szerint ez eléri, sőt, bizonyos szektorokban meg is … Tovább
2015 óta élünk az egyre akutabb munkaerőhiány korszakában, ami ma már mind mennyiségi, mind minőségi értelemben igaz. Ha van is … Tovább
Aki dolgozott már nagyobb, vállalati szervezetekben, egészen biztosan látott, hallott már osztályok, részlegek közötti konfliktusokról, vagy éppen részese, szenvedő alanya … Tovább
Fenntarthatóság. Minden magára valamit is adó cég, márka, kormányzat foglalkozik a kérdéssel, minimum a szavak szintjén. Lassan akkora már a … Tovább
Majd a jövő hónap hetedikén elindul a projekt, és utána megy minden, mint a karikacsapás. Vagy mégsem? A projektkommunikáció jelentőségéről már írtunk … Tovább
Vajon több rozsos kenyér fogy-e, ha egy kenyérgyár munkatársai blogolnak? Több autót tud-e eladni egy használtautó kereskedő, ha vicces kommentekben … Tovább
Frontvonali híreink ez alkalommal az irodaházakból származnak. A járvány sok mindent átalakított, és talán a legjobban az irodahasználati stratégiákat fogja … Tovább
Minden normálisan gondolkodó üzletember azon ügyeskedik, hogyan juttathatná vállalkozását a csúcsra és hogyan maradhatna ott fent minél tovább. A sikernek … Tovább