Minden munkahelyen akadnak olyanok, akiket mindenki kedvel, még a főnök is, és sikeresen működnek együtt bárkivel, anélkül, hogy törtetőek vagy túlbuzgók lennének. Dr. Szvetelszky Zsuzsa, az Ispiro Consulting szenior partnere, vállalati kommunikációs szakértő és szociálpszichológus segítségével a Profession.hu cikkében utánajárt, hogyan válhatunk meggyőzővé munkatársaink, ügyfeleink számára, azáltal, hogy megváltoztatjuk berögzött szófordulatainkat, felfrissítjük mimikánkat, vagy épp meleg itallal kínáljuk partnerünket a behűtött ásványvíz helyett.

Kapcsolódó bejegyzések

Egyszer, réges-régen nagy divat volt vállalati nyomtatott kiadványok, újságok, magazinok kiadása. Minden magára valamit is adó szervezetnek volt ilyenje, hiszen … Tovább
Igen, már a címben letesszük a voksot. Nem, nincs hibrid közösség, még pedig azért nincs, mert minden csapat együttműködése a … Tovább
Szinte minden vállalati közösségben létező dilemma, hogy a vezető, a vezetés milyen felkészültséggel, készségekkel, fókusszal szervezze meg, tartsa egyben és … Tovább

A fiatalokat, de nem csak őket, hanem általában a munkatársakat nem elég alkalmazni, hanem szó szerint foglalkoztatni is kell. Ellátni … Tovább
Dr. Bagdy Emőkétől hallottam ezt a kifejezést a napokban megszervezett Pozitív Pszichológia konferencián. Ő a társas kapcsolatok meghatározó tényezőjeként használta … Tovább

Vajon több rozsos kenyér fogy-e, ha egy kenyérgyár munkatársai blogolnak? Több autót tud-e eladni egy használtautó kereskedő, ha vicces kommentekben … Tovább
Vezetőnek lenni különleges lehetőség, egyben mérhetetlenül komoly feladat: másokat vezetni, másokért felelősséget vállalni, másokból kihozni a lehető legtöbbet úgy, hogy … Tovább

Bár csak előre tudtuk volna! – Ez a mondat mostanában sokszor hangozhat el vállalatvezetői körben, amikor egy-egy kulcsember látszólag minden … Tovább

Meglepően nagy arányban választanak munkahelyet a munkavállalók ismerősi ajánlások alapján: egyes becslések szerint ez eléri, sőt, bizonyos szektorokban meg is … Tovább
Employer Branding – zeng mindenhonnan, és való igaz, végre fókuszba került a vállalat, mint munkáltató megkülönböztetése. Egy átlagos piacon, ahol … Tovább

Új elnöke van Amerikának. Ez izgalmas. Az új elnök személye, illetve az általa képviselt irányvonal tartalma még izgalmasabb. Ám leginkább … Tovább

Önállóság. Sokat emlegetett, vágyott, elvárt, vagy éppen misztifikált fogalom a munkahelyi közösségekben, miközben az sem biztos, pontosan tudjuk, mit is … Tovább

A magyarországi munkaerőpiac igencsak dinamikus korszakát éli. Izgalmas és fölöttébb tanulságos a teljes folyamatot nézni és értelmezni, hiszen lényegében naponta … Tovább

Minden nézőpont kérdése. Az is, hogy egy-egy feladatot ellátó munkatársat hogyan ítélünk meg. Egy irodából, a táblázatokból felpillantva, egy nemzetközi … Tovább

Most akkor munkaerőhiány van, vagy sem? Gyárigazgatótól hallom, hogy olvassa ő is ezeket az információkat, de aki jól csinálja a … Tovább