Magyar Reklámszövetségi üzenetet talán csak említésként tettem eddig fel cégünk médiafelületére, most azonban büszkén adok hírt egy nagyszerűnek ígérkező rendezvényről, melyet így neveztünk el: ReklámFeszt. A cím önmagáért beszél. A reklám, és általában a marketingkommunikációs szakma ünnepe, fesztiválja, seregszemléje lesz ez a négy nap, amely talán nem is rendezvényi minőségében fontos, és jelzés értékű, hanem önmagában, létrejöttének körülményeiben. Sikerült ugyanis az, ami az elmúlt évtizedben sosem: szakmai összefogás, együttműködés, a közösen megfogalmazott célok érdekében végzett rengeteg közös munka. A Magyar Reklámszövetség ezen együttműködésben hivatalosan egyenrangú tagként, a gyakorlatban azonban ötletgazdaként, fővállalkozóként, projektvezetőként nagyot alkotott. A szervezet elnökeként méltán lehetek tehát nagyon büszke az MRSZ munkatársaira, és a projektirodát üzemeltető HD Group szakembereire, hiszen több mint fél éve ezzel kelnek és fekszenek, és most, a finisben is hihetetlen nyugalommal és profizmussal kezelik a legkülönbözőbb igényeket, kéréseket, időnkénti konfliktusokat. Nincs más dolgom tehát, mint tisztelettel felhívjam minden kommunikációs szakember, érdeklődő, megbízó, médiamunkás, ügynökségi kolléga figyelmét a szeptember 18-21 között az Akváriumban tartandó ReklámFesztre, és persze benne elsősorban a Reklámaréna – Best Case Studies szekcióra, melyet nekem volt szerencsém megszervezni és majd levezetni!

Kapcsolódó bejegyzések

Miért, mit hozzon? A Coca Cola trónfosztásától hangos a szaksajtó a Best Global Brands 2013. évi listájának publikálása óta. Valóban, … Tovább

Vajon milyen lehet a 67%-kal fényesebb haj, az ötszörös tisztítóerő, vagy mondjuk a hét ponton hatékony száj higiénés védelem? Bevallom, … Tovább

A gyártó, termelő vállalatok kommunikációjának kutatásával, hatékonyságuk javításával, a belső viszonyoknak az üzleti célok szolgálatába állításával évek óta foglalkozunk. A … Tovább

Nos, milyen évünk legyen? Boldog, sikeres, eredményekben gazdag, ahogyan azt tengernyi jókívánságban megkaptuk ismerőseinktől szilveszter felé közeledve? Hát akkor legyen … Tovább

A megbeszélésen, ahol a vezető ismerteti a következő időszakra vonatkozó elképzeléseit, a beosztottak a legnagyobb nyugalommal, ám minősíthetetlen kifejezésekkel véleményezik … Tovább
Elárulok egy titkot: Van nekünk egy zseniális csapatunk, olyan cégek válogatott köre, akikkel valamiért egymásra találtunk. Nevezhetnénk ezt üzleti clusternek … Tovább

Immár több mint három hónapja tart az az izgalmas játék, amelyet új weboldalunk, egyben médiafelületünk elindításával kezdtünk el. Azt várjuk, … Tovább

A pletyka a magánéletben és a biznisz világában is jelentős hatással bír, közösségépítő és kohézióképző ereje van. Legfőbb jellemzője a … Tovább

Van-e értéke manapság a díjaknak? Figyel rájuk valaki? Mit sugallnak, mit üzennek? Erről szóló előadással indult a 2012-es Superbrands évad … Tovább
A legtöbb beosztottnak határozott véleménye van a vezetőjéről: az egyik tipikus véleményről szól az alábbi vicc. Ült a varjú az … Tovább

A munka-magánélet egyensúly mára egy merőben új perspektívát nyert, hiszen sokszor a saját konyhánkból tartjuk a munkahelyi megbeszéléseket. Pécsi Judit, … Tovább

Ülök egy szakági kiállítás hivatalos megnyitóján. A kiállítási csarnokban a szokásos zsivaj, zenefoszlányok, speeker motyog a mikrofonba az egyik standon, … Tovább

Ki gondolta volna néhány évvel ezelőtt, hogy az internet technológiából eszközzé, majd jelenséggé, élettérré, és mindemellett generációs kultúraváltóvá válik. Ma … Tovább

Egy kedves hölgyismerősöm gyakran mondja, hogy a nőket nem szabad hibáztatni a csacsogás-kényszerük miatt, hiszen ez az őskorból rajtuk maradt … Tovább