Neves kommunikációs szakértőkkel beszélgettünk az Independent Media Education Center esedékes szemeszter záró oklevél átadóján arról, hogyan is néz ma ki a vállalati kommunikáció, és ezen belül az Employer Branding. A divatos kifejezés mögé sokan csodákat képzelnek, pedig lényegében nem más, mint a klasszikus értelemben vett marketing logika kiterjesztése a vállalati márkára: megkülönböztetés, gondolkodásmód, következetesség, értékek megjelenítése, szakszerű kommunikáció. A marketinggel foglalkozó szakembereknek ez jó hír, hiszen a 2008-as válság után a marketing egyfajta újra felfedezése, rehabilitációja zajlik. Érdemes hát újra belemerülni ebbe a nagyszerű világba, és felszívni, megtanulni a piac aktuális jelzéseit, üzeneteit, és bevinni, illetve megerősíteni a marketinget a cégvezetés eszköztárába.

Kapcsolódó bejegyzések
Pihenni kell, feltöltődni muszáj, ez nyilvánvaló. Szerencsére egyre többen megtehetik ezt, hiszen ha még nem is mindenkinek, de az aktív … Tovább
– És ti mivel foglalkoztok? – Vállalati kommunikációval. – Á, szóval ti csináljátok a hírleveleket, szervezitek a rendezvényeket, meg töltitek … Tovább
Jó pár évvel ezelőtt sokat foglalkoztunk azzal, hogy a vállalatok miként viszonyuljanak a nehezebb időszakokhoz, amikor már a stagnálás is … Tovább

A fiatalokat, de nem csak őket, hanem általában a munkatársakat nem elég alkalmazni, hanem szó szerint foglalkoztatni is kell. Ellátni … Tovább

Majd a jövő hónap hetedikén elindul a projekt, és utána megy minden, mint a karikacsapás. Vagy mégsem? A projektkommunikáció jelentőségéről már írtunk … Tovább

Új cikk kerül fel a vállalati intranetre, mondjuk a jövő évi juttatásokról. Lesznek, akik elolvassák. Néha tíz, néha hetven százaléka … Tovább

Talán az egyik legszebb, legfelemelőbb feladata a humán erőforrásért felelős vezetőnek, hogy ő az első, aki a belépő új munkatársat … Tovább

Nagy általánosságban nyilván nem, de bizonyos tekintetben és területeken érdemes lehet ezt végiggondolni. Ha a HR lenne az új marketing, … Tovább

Lassan tíz éve annak – hogy szalad az idő, – hogy végig söpört a legutolsó pénzügyi, gazdasági válság az egész … Tovább
A hibrid szervezet fogalma nem új keletű, de míg korábban csak bizonyos szektorok képviselőit jellemezte a rendszeres távmunka, addig az … Tovább
Igen, már a címben letesszük a voksot. Nem, nincs hibrid közösség, még pedig azért nincs, mert minden csapat együttműködése a … Tovább
Az influencer jelenség már csöppet sem új, mégis szeretünk még mindig újszerűként tekinteni rá – talán azért is, mert még … Tovább

„Egy integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése nagyjából úgy hat egy vállalatra, mint amikor egy pogácsaszaggatóval tésztát formázunk: a szaggatóformán belüli tésztát … Tovább

Nemrégiben egy teltházas Projekt Management konferencián tarthattunk előadást a projekt kommunikáció jelentőségéről. Az előadókat hallgatva és több beszélgetést folytatva a … Tovább
Van valami, amiben valahogyan sehogy sem jutunk előrébb, noha a világ legegyszerűbb dolga lenne, és mégsem. Ez pedig az üzleti … Tovább