Elárulok egy titkot: Van nekünk egy zseniális csapatunk, olyan cégek válogatott köre, akikkel valamiért egymásra találtunk. Nevezhetnénk ezt üzleti clusternek is, de túlságosan nagyképűen hangzana. Még akkor is, ha a lényege igaz. Nos, ezek a cégek olyan mesteremberekből állnak, akiken két dolog miatt akadt meg a szemünk: nagyon jól csinálják a dolgukat és nagyon hozzánk passzoló a mentalitásuk. Ezért is szerepelnek ők a Partnereink listán, és ezért is teszünk ezentúl kirándulást időnként tevékenységi területeikre. Elsőként egy olyan tréning csapatot mutatunk be, a Mercure Consultingot, akik egy speciális Enneagram bázisú tréning módszert fejlesztettek ki. Ennek igazi értéke, hogy segítségével lehetséges valódi, maradandó, tartós változásokat elérni egy szervezetben. A tréningek, illetve a konzultációk során speciális emberismereti tudásra építenek, sőt, meg is tanítják, hogy kiben mik azok a “gyári beállítások”, amikre alapozva az illető többet képes kihozni magából és a munkatársaiból. Sőt, azt is megtudhatja, hogy ő éppen „hanyas”, vagyis melyik személyiség kategóriába tartozik. Tapasztalatból mondhatjuk (hiszen magunk is kipróbáltuk), gyönyörűen kirajzolódnak azok a buktatók, amelyeken félrecsúszhatnak a kommunikációs helyzetek és az is kiderül, hogyan lehet ezeket elkerülni. Nem új eszközök átadásáról van tehát szó, hanem a meglévő, birtokolt, korábban megszerzett képességek jobb kihasználásáról. A végcél pedig a sikerélmény, a képviselt vállalat, szervezeti egység, áttételesen pedig a márka erősödése lehet. Moduljaik végigvezetik a kiválasztott csapatot azon a fejlődési folyamaton, melynek mérhető eredménye az ügyfél elégedettség. Ajánljuk tehát mindannyiuk szíves figyelmébe a Mercure Consulting Kft-t.

Kapcsolódó bejegyzések
Március 6-án szakmai napunkon másodszor foglalkoztunk egy izgalmas, sok tekintetben aktuális és tapasztalataink szerint sokakat érdeklő kérdéssel, a vállalatok informális … Tovább
Dr. Bagdy Emőkétől hallottam ezt a kifejezést a napokban megszervezett Pozitív Pszichológia konferencián. Ő a társas kapcsolatok meghatározó tényezőjeként használta … Tovább
Örömmel jelentem, függők lettünk! A saját magunk által hirtelen felindulásból létrehozott, jelenleg általad is olvasott média felület tett függővé! Sosem gondoltuk volna, … Tovább

A megtartás alapeleme a bizalom, vagyis az abban való hit, hogy jó helyen vagyok, jó itt nekem, mert lehet sikerélményem, … Tovább
A CSR haláli! Komolyan, ezt magam is majdnem megtapasztaltam. Íme a történet: a minap margitszigeti szokásos futóköröm előtt jóleső érzéssel … Tovább

Minden munkahelyen akadnak olyanok, akiket mindenki kedvel, még a főnök is, és sikeresen működnek együtt bárkivel, anélkül, hogy törtetőek vagy … Tovább

„A vállalatokra általánosan jellemző struktúra gyakorlatilag az ipari forradalom óta változatlan: hierarchikus felépítés uralkodik, amit a munkahelyek kialakítása is szolgál … Tovább

Teljesen jogos és helyes állásfoglalást fogalmazott meg a Magyar PR Szövetség az úgynevezett PR cikkek elburjánzásának káros hatásairól. Való igaz, leértékeli a … Tovább
A verbális kommunikáció fontos eleme a beszélgető partnerek közötti térköz, ami a vezető és beosztott kommunikációja esetében legalább két lépés … Tovább

Nincs annál szívet melengetőbb visszajelzés egy vezetőnek, ha a munkatársak úgy érzik, céges színű vér folyik az ereikben, ami az … Tovább

Egy kommunikációs szempontból igencsak tanulságos eseménnyel indult az év, melynek során a Music FM rádió szilveszteri bulijával szaladt bele méretes … Tovább

Lassan tíz éve annak – hogy szalad az idő, – hogy végig söpört a legutolsó pénzügyi, gazdasági válság az egész … Tovább

Egy kedves hölgyismerősöm gyakran mondja, hogy a nőket nem szabad hibáztatni a csacsogás-kényszerük miatt, hiszen ez az őskorból rajtuk maradt … Tovább
“Alattunk változik a szakma” – ez volt Mezriczky László, a Magyar Reklámszövetség elnökének alapvetése a Napi Gazdaság konferenciáján. Mint elmondta, … Tovább

Új cikk kerül fel a vállalati intranetre, mondjuk a jövő évi juttatásokról. Lesznek, akik elolvassák. Néha tíz, néha hetven százaléka … Tovább