Elárulok egy titkot: Van nekünk egy zseniális csapatunk, olyan cégek válogatott köre, akikkel valamiért egymásra találtunk. Nevezhetnénk ezt üzleti clusternek is, de túlságosan nagyképűen hangzana. Még akkor is, ha a lényege igaz. Nos, ezek a cégek olyan mesteremberekből állnak, akiken két dolog miatt akadt meg a szemünk: nagyon jól csinálják a dolgukat és nagyon hozzánk passzoló a mentalitásuk. Ezért is szerepelnek ők a Partnereink listán, és ezért is teszünk ezentúl kirándulást időnként tevékenységi területeikre. Elsőként egy olyan tréning csapatot mutatunk be, a Mercure Consultingot, akik egy speciális Enneagram bázisú tréning módszert fejlesztettek ki. Ennek igazi értéke, hogy segítségével lehetséges valódi, maradandó, tartós változásokat elérni egy szervezetben. A tréningek, illetve a konzultációk során speciális emberismereti tudásra építenek, sőt, meg is tanítják, hogy kiben mik azok a “gyári beállítások”, amikre alapozva az illető többet képes kihozni magából és a munkatársaiból. Sőt, azt is megtudhatja, hogy ő éppen „hanyas”, vagyis melyik személyiség kategóriába tartozik. Tapasztalatból mondhatjuk (hiszen magunk is kipróbáltuk), gyönyörűen kirajzolódnak azok a buktatók, amelyeken félrecsúszhatnak a kommunikációs helyzetek és az is kiderül, hogyan lehet ezeket elkerülni. Nem új eszközök átadásáról van tehát szó, hanem a meglévő, birtokolt, korábban megszerzett képességek jobb kihasználásáról. A végcél pedig a sikerélmény, a képviselt vállalat, szervezeti egység, áttételesen pedig a márka erősödése lehet. Moduljaik végigvezetik a kiválasztott csapatot azon a fejlődési folyamaton, melynek mérhető eredménye az ügyfél elégedettség. Ajánljuk tehát mindannyiuk szíves figyelmébe a Mercure Consulting Kft-t.
Kapcsolódó bejegyzések
A legtöbb szervezet ma is úgy működik, mintha az információ statikus lenne: valahol megvan, csak le kell hívni, el kell … Tovább
Szentírásnak veszik sokan a nyomtatott betűt ma is, és ez érthető: Gutenberg első műve bő félezer éve a Biblia volt. … Tovább
Mindenki szeretne hasonlítani a képzeletében lakó optimális Én-hez, aki fiatalabb, kevésbé ráncos és mindenekelőtt jóval karcsúbb, izmosabb, fessebb, mint ami … Tovább
A gyártó, termelő vállalatok kommunikációjának kutatásával, hatékonyságuk javításával, a belső viszonyoknak az üzleti célok szolgálatába állításával évek óta foglalkozunk. A … Tovább
Válságban sokan a felsővezetésre figyelnek, pedig a mindennapi csaták döntő része a szervezet középső rétegeiben dől el: azokon a szinteken, … Tovább
Napjainkra címke lett belőle: a fenntartható csökkenés egyre ismertebb kategória, mint ahogy a csökkenés is egyre inkább hétköznapi része az … Tovább
A szocializmusban a munkahely és a munkaidő fogalma nem mindig különbözött. A beosztottak jelentős része reggel bement egy épületbe, onnan … Tovább
Újra az informális szervezetekről és kommunikációról szervezünk szakmai napot, ahogyan tettük ezt már decemberben is. A téma ugyanaz: a belső … Tovább
Ritka izgalmas ma cégstratégiákkal foglalkozni. Presze mindig is az volt, most azonban belépett a változók közé egy olyan elem, amely … Tovább
2020-at könnyű leírni, jópofa kiejteni, és a legtöbben optimistán, teli várakozással tekintenek az új évre. Bár 2020 nem évtized váltó … Tovább
Ha a cím két szavát egybeolvassuk, olyan, mint egy gyógyszer neve, igaz? Hibridadmin. Bizonyos értelemben az is, gyógyszer. A covid … Tovább
Ki ne hallott volna ilyen kifejezéseket vállalati közösségekben: „marketing duma”, vagy „ez szakmai kérdés, nem marketing…”. Nagyobb vállalati struktúrákban, mondjuk, … Tovább
A legtöbb vállalati terv optimista, és nem véletlenül, hiszen egy cég alapítása mögött mindig komoly motiváció bújik meg. Ezek a … Tovább
Talán az egyik legszebb, legfelemelőbb feladata a humán erőforrásért felelős vezetőnek, hogy ő az első, aki a belépő új munkatársat … Tovább
Ki gondolta volna néhány évvel ezelőtt, hogy az internet technológiából eszközzé, majd jelenséggé, élettérré, és mindemellett generációs kultúraváltóvá válik. Ma … Tovább
