Kevesebb szó esett mostanában oldalainkon a kis- és közepes vállalkozásokról, pedig ha valahol nagy szükség van tudatos piacépítésre, stratégiaalkotásra, marketing, vagy éppen kommunikációtervezésre, az épen ez a szektor. Azért is időszerű ez a téma, mert az általános gazdasági depresszió közepette most kell minden energiát bevetni annak érdekében, hogy pozíciót lehessen nyerni. Napjaink forráshiánya persze tovább nehezíti ezt a feladatot, ám van lehetőség állami segítséget igénybe venni. Épp a napokban kaptunk zöld lámpát mi is egy korábban előkészített pályázatunkra, melynek során üzleti partnerünk marketing stratégiaalkotásra kért ilyen jellegű finanszírozást, a szolgáltatást pedig (korábban elnyert ez irányú akkreditációnknak köszönhetően) mi végezhetjük el részére. A pályázat feltétele tehát olyan szakértő partnerrel való előzetes megállapodás, aki jogosult a támogatott szolgáltatás nyújtására. A pályázat feltételeiről itt olvashat bővebben, a konkrétumokról pedig szívesen osztjuk meg tapasztalatainkat az érdeklődőkkel.
Kapcsolódó bejegyzések
A cég én vagyok! – ismerős mondat, sok cégtulajdonos vezette már így sikerre vállalkozását. A cégalapítás, a piaci pozíciókért való … Tovább
Vajon milyen lehet a 67%-kal fényesebb haj, az ötszörös tisztítóerő, vagy mondjuk a hét ponton hatékony száj higiénés védelem? Bevallom, … Tovább
Szentírásnak veszik sokan a nyomtatott betűt ma is, és ez érthető: Gutenberg első műve bő félezer éve a Biblia volt. … Tovább
Lassan 10 éve már, hogy beszivárgott, majd divattá vált a fogalom, a digitális átalakulás. A digitális technológiák vállalati folyamatokba integrálását … Tovább
A CSR haláli! Komolyan, ezt magam is majdnem megtapasztaltam. Íme a történet: a minap margitszigeti szokásos futóköröm előtt jóleső érzéssel … Tovább
A sok amerikai sablon film után üdítő élmény megnézni Tom Hooper kiváló alkotását, A király beszédét. A történet VI. György … Tovább
Blokádra, tüntetésre, útlezárásokra ébredtek a gyanútlan pestiek január 18-án reggel. A taxisok egy részénél a jelek szerint most telt be … Tovább
Magyar Reklámszövetségi üzenetet talán csak említésként tettem eddig fel cégünk médiafelületére, most azonban büszkén adok hírt egy nagyszerűnek ígérkező rendezvényről, … Tovább
Lehet-e saját médiumunk? Ez az izgalmas kérdés foglalkoztat bennünket már egy ideje. Kell-e saját médium egyáltalán? Aki dolgozott már mondjuk … Tovább
Mindig irigykedve figyelem Olaszországot, amely amellett, hogy lazán veszi az életet és meg tudja élni a mindennapok szépségeit, sikeres, erős … Tovább
Vezetőnek lenni különleges lehetőség, egyben mérhetetlenül komoly feladat: másokat vezetni, másokért felelősséget vállalni, másokból kihozni a lehető legtöbbet úgy, hogy … Tovább
Őszintém megvallom, sokkal jobban érdekelnek a vállalati botlás-sztorik, mint amelyeket a sikeres cégekről lehet olvasni. Nem, nem vagyok torzult lelkű … Tovább
Egy konferencia akkor jó, ha általa gondolati morzsákkal lesz gazdagabb az ember. Én egy kisebb cipónyira elegendő morzsát gyűjtöttem magamnak … Tovább
Nos, milyen évünk legyen? Boldog, sikeres, eredményekben gazdag, ahogyan azt tengernyi jókívánságban megkaptuk ismerőseinktől szilveszter felé közeledve? Hát akkor legyen … Tovább