Immár több mint három hónapja tart az az izgalmas játék, amelyet új weboldalunk, egyben médiafelületünk elindításával kezdtünk el. Azt várjuk, hogy választ kapunk számos kérdésre, mely sokakat izgat manapság. Ezek a kérdések itt élnek velünk, és talán azért nehéz megválaszolni őket, mert egyelőre nincsenek meg hozzájuk a viszonyítási pontok. Látszanak trendek: egyre meghatározóbbak a képernyők életünkben; egyre több mindenben szolgálnak mobil eszközeink; egyre felületesebben, ugyanakkor egyre több információt tudunk átfogni, befogadni. És ehhez az információ-tornádóhoz mi is hozzá tesszük a magunkét, előre megfontolt szándékkal, heti rendszerességgel, remélve, hogy kiváltunk valamit. Reakciókat, vitákat, visszajelzéseket, vagy csak egy szimpla „lájkot”. És valóban, kapunk is visszajelzést. Elemeztük, hogy ennek intenzitása mitől is függ. És hát bevallhatjuk őszintén: egyelőre nem tudjuk. Illetve egy dolog kiderült: ha egy anyaghoz van kép, vagy csak egy szimpla kép maga a „post”, az többszörös mennyiségű választ vált ki. Egy minap tartott konferencián ezt meg is erősítette egy neves szakértő, aki szerint a kép, leginkább pedig a videó és a hanganyagok, zenék váltják ki a legtöbb reakciót, ezért is tolódik errefelé a digitális média. Világos: olvasni macerásabb, képet befogadni gyorsabb, egyszerűbb. A reklámpszichológia is ismeri a vizualitás hatékonyságát: a színes képek mélyebb bevésődését a fekete-fehéreknél. Így hát „képtelen” anyagainkat színesíteni fogjuk, ahol csak tudjuk. Tehát nem csak mondjuk, mutatjuk is, akár a csatolt képen… És izgatottan figyeljük majd a reakciókat, nem utolsó sorban azért, hogy tapasztalatainkat folyamatosan közzé tegyük. Mert Téged akarunk segíteni, kedves olvasó, de ehhez jobban meg kell, hogy ismerjünk! Segíts hát nekünk továbbra is!
Kapcsolódó bejegyzések
Vissza-vissza térő téma a PR a szakmai beszélgetésekben, ami azt is mutatja, valami nincs a helyén ezzel kapcsolatban. A legutóbbi, … Tovább
Sok vállalat a profitja csökkentésével próbálja megoldani, hogy ne kelljen túlságosan emelnie az árakat, de a költségeik egyre nőnek és … Tovább
Írásainkban gyakran kalandozunk témák, gondolatok között olyan tanulságos jelenségekre vadászva, amelyek érdekesek lehetnek az olvasónak. Ez alkalommal a Magyar Reklámszövetség friss médiapiaci … Tovább
Kevesebb szó esett mostanában oldalainkon a kis- és közepes vállalkozásokról, pedig ha valahol nagy szükség van tudatos piacépítésre, stratégiaalkotásra, marketing, … Tovább
Ülök egy szakági kiállítás hivatalos megnyitóján. A kiállítási csarnokban a szokásos zsivaj, zenefoszlányok, speeker motyog a mikrofonba az egyik standon, … Tovább
A megbeszélésen, ahol a vezető ismerteti a következő időszakra vonatkozó elképzeléseit, a beosztottak a legnagyobb nyugalommal, ám minősíthetetlen kifejezésekkel véleményezik … Tovább
A munka-magánélet egyensúly mára egy merőben új perspektívát nyert, hiszen sokszor a saját konyhánkból tartjuk a munkahelyi megbeszéléseket. Pécsi Judit, … Tovább
Ki gondolta volna néhány évvel ezelőtt, hogy az internet technológiából eszközzé, majd jelenséggé, élettérré, és mindemellett generációs kultúraváltóvá válik. Ma … Tovább
Van-e értéke manapság a díjaknak? Figyel rájuk valaki? Mit sugallnak, mit üzennek? Erről szóló előadással indult a 2012-es Superbrands évad … Tovább
“Alattunk változik a szakma” – ez volt Mezriczky László, a Magyar Reklámszövetség elnökének alapvetése a Napi Gazdaság konferenciáján. Mint elmondta, … Tovább
Egy konferencia akkor jó, ha általa gondolati morzsákkal lesz gazdagabb az ember. Én egy kisebb cipónyira elegendő morzsát gyűjtöttem magamnak … Tovább
Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Nagy igazság, ez tartja mozgásban a kommunikációs szakmát. Az állítás persze azt … Tovább
Válságban sokan a felsővezetésre figyelnek, pedig a mindennapi csaták döntő része a szervezet középső rétegeiben dől el: azokon a szinteken, … Tovább
Nos, milyen évünk legyen? Boldog, sikeres, eredményekben gazdag, ahogyan azt tengernyi jókívánságban megkaptuk ismerőseinktől szilveszter felé közeledve? Hát akkor legyen … Tovább

