Hogy mire jó a híres-neves Heuréka Klubunk? Például arra, hogy akár zseniális ötletek is előbuggyanhatnak egymás irányába nyitott emberek kötetlen beszélgetéséből. Ide sorolom legújabb kedvencemet, a Cégébresztőt. Hónapokkal ezelőtt kezdtünk el hozzánk forduló vállalkozásoknak elvonulós kibeszélő programokat szervezni. Olyan cégekkel zárkóztunk be vidéki, telefon és megbeszélési ingermentes környezetbe, akik eljutottak valameddig, de elbizonytalanodtak, megakadtak, tanácstalanná váltak, és ettől megrettentek. Pedig nincs velük különösebb gond, csak a napi rohanásban elvesztették a lendületet, a napi motivációt, elfelejtették fejleszteni üzletüket, beporosodott piaci modelljük, vagy csak éppen „beleszunyáltak” abba, ami korábban még izgatta őket. Nekik segítünk azzal, hogy újrafogalmaztatjuk velük céljaikat, küldetéseiket, értékeiket, újragondoltatjuk belső viszonyaikat, folyamataikat, kiprovokáljuk belőlük mindazt, amit amúgy normálisan a piacon, a versenytársakkal szemben kellene érvényesíteniük. Vagyis ébresztőt fújunk nekik, hideg vizet öntünk a nyakukba, hogy feleszméljenek, megborzongjanak, kikukkantsanak a paplan alól és nekiálljanak folytatni mindazt, amiben eddig sikeresek voltak. Viktor barátunk az Upfront Médiától nevezte el ezt a technikát Cégébresztőnek, mi pedig büszkén osztjuk meg minden érdeklődővel és ajánljuk az éppen kókadóknak, lassulóknak, motivációt vesztetteknek. Aki ilyennek érzi cégét, szóljon, felébresztjük!
Kapcsolódó bejegyzések
Elfogytak a tartalékok. A hősies küzdelemben a fluktuáció féken tartásában, a már-már nem létező szabadon igazolható munkatársak felkutatásában, a máshol … Tovább
Az evolúció nem tervez, hanem gányol – állította Mérő László egy beszélgetés során nemrégiben. Állítása nyilván a törzsfejlődés azon jellegzetességére … Tovább
A legtöbb vállalati terv optimista, és nem véletlenül, hiszen egy cég alapítása mögött mindig komoly motiváció bújik meg. Ezek a … Tovább
Őszintém megvallom, sokkal jobban érdekelnek a vállalati botlás-sztorik, mint amelyeket a sikeres cégekről lehet olvasni. Nem, nem vagyok torzult lelkű … Tovább
Menő volt jó pár évvel ezelőtt, ha valaki ilyen sms-üzenetet küldött: „meetingen ülök, visszahívlak!”. Ez ugyanis több mindent is elárult … Tovább
Éppen húsz éve annak, hogy egy szürke őszi estén néhányan az akkor informatikai cégek marketing vezetői közül úgy döntöttünk, hogy … Tovább
Szakértő külső szemként áttekintjük, átvilágítjuk az adott vállalkozás üzleti modelljét, elemezzük, értékeljük az eddig megtett utat és megkeressük a lehetséges … Tovább
Ahogyan szaporodnak tapasztalataink és élményeink, miközben egyre több „Cégébresztő” vállalatdinamizáló programot valósítunk meg ügyfeleinknél, úgy válik egyre világosabbá, hogy minden … Tovább
Látványos, gyors, éppen ezért ijesztő zuhanást produkált a céges világ azon a bizonyos képzeletbeli vállalati Maslow piramison. Nézzünk csak körül: … Tovább
Nem először esik szó a Cégébresztőről, de most újabb szakaszába lép az Upfront Media és az Ispiro Consulting közös kezdeményezése. Elindult a Cégébresztő … Tovább
Úgy másfél évtizeddel ezelőtt az akkori Matáv (ma Telekom) a vezetékes telefon fontosságát és nélkülözhetetlenségét sulykolta reklámkampányában, azt üzenve, hogy … Tovább
Mindig irigykedve figyelem Olaszországot, amely amellett, hogy lazán veszi az életet és meg tudja élni a mindennapok szépségeit, sikeres, erős … Tovább
Ahogy egyre szabadabban mozoghatunk a vírus lassú visszahúzódásával szinkronban, úgy kerülnek előtérbe az üzlet felpörgetésének feladatai. A korábbi utazósebesség elérése … Tovább
Nyárhoz közeledve, vagy éppenséggel az év vége felé sokszor érzi az ember, hogy elfogyott az energiája. Mintha kifogyott volna a … Tovább
Érdekes a vállalati működés elemeinek kategorizálása: hard-nak, keménynek tekintjük a struktúrákat, folyamatokat, softnak, vagyis puhának, lágynak az emberi tényezőt. Ennek … Tovább
