“A Pannonosság a fő különbség” – interjú

Nem unatkoznak azok, akik a  munkaerőpiacon tevékenykednek. Így van ez a Pannon-Work-kel is, akik az egyik meghatározó szereplők a munkaerő közvetítés, kölcsönzés terén. Több éve kezdtünk együtt dolgozni velük, amelyet mára a Pannon-Work és az Ispiro Consulting stratégiai szövetsége is keretbe foglal. Kíváncsiak voltunk arra, hogyan látják most az aktuális feladatokat, hogyan készülnek fel a folyamatosan változó viszonyokra. Laczi Péter operatív igazgatóval beszélgettünk.  

 

  • A humán erőforrás területe ma talán a legizgalmasabb gazdasági, vállalati kérdés. Hogyan látod a változásokat a Pannon-Work oldaláról személve?

Kétségtelenül izgalmas időszakot élünk, amelyek legfőbb jellemzői egyrészről az új generációk munkaerőpiacra lépése, másrészről az innováció, a digitalizáció. Ez alapjaiban határozza meg, egyben konkrétan jelöli ki a HR aktuális feladatait. Nekünk, HR szakembernek rendelkeznünk kell a jövő látás képességével, hogy felismerjük azokat az új megoldásokat, amelyek révén a fent említett változásokat is figyelembe véve összhang teremthető meg a szervezeti stratégiai célok és a munkatársak fejlesztése, teljesítménye és elvárásai között. Azt tűztük ki célul, hogy mind a külső, mind a belső HR szolgáltatásaink tekintetében saját fejlesztésű szoftverink minél komplexebb módon támogassák folyamatinkat, szolgáltatásainkat. Ezek révén nemcsak a magas minőségben és gyorsan tudunk szolgáltatást nyújtani, hanem hozzájárulnak az úgynevezett humánélmény megteremtéséhez, vagyis a munkavállalók megtartásához is. Digitális HR stratégiánknak köszönhetően földrajzi távolságok ma már nem jelentenek akadályt, új dimenziókba tudtuk helyzeni a HR tevékenységeink jelentős részét.

  • A Pannon-Work-öt a fentiek fényében ma hogyan pozícionálnád? Milyen üzleti tevékenységben vagytok ma aktívak?  

Magyarország piacvezető humánszolgáltatást nyújtó vállalkozásai közé tartozunk, amiben a szakértelem, a rugalmasság és innovatív látásmód a megkülönböztető elem.  Mindez kiegészül a munkatársainkra jellemző „Pannonosság” érzésével is, ami garancia a fenntartható növekedéshez.

  • A munkaerő kölcsönzésen és közvetítésen kívül, azon felül milyen komplex megoldásokkal támogatjátok ügyfeleiteket?   

Professzionális, testreszabott humánszolgáltatást nyújtunk ügyfeleinknek az egész országban, tizenhat kirendeltségen.
Igény szerint teljeskörű erőforrás portfóliót készítünk, képzett és értékes munkaerőt biztosítunk. Szolgáltatási kínálatunkban szerepel a munkaerő-közvetítés és kölcsönzés, a harmadik országbeli munkavállalók foglalkoztatása, a diák-és nyugdíjas munka.  További szolgáltatásokat, ügyintézést kínálunk bérszámfejtés, toborzás, munkavédelem, munkajog területén. Stratégiai partnereink révén pedig – többek között az Ispiro Consulting bevonásával –  HR kommunikációs, és egyéb, a HR operatív működését segítő szolgáltatásokat, támogatást és fejlesztést tudunk nyújtani, vagyis elmondható, hogy ügyfeleinket valóban teljes körűen tudjuk kiszolgálni.

  • Ügyfeleitek a frontvonalon dolgoznak, igényeik, visszajelzéseik igen fontos impulzusokat jelenthetnek számotokra. Mik a legjellemzőbb elvárások, igények? 

Valóban, országos jelenlétünk révén rálátásunk van tágabb munkaerőpiaci lehetőségekre és trendekre is.
Partnereink elégedettségét évről évre mérjük, és nagy hangsúlyt fektetünk a személyes kapcsolatainkra is, amelyek segítik az ügyfeleink igényeinek pontos megértését, a szolgáltatásaink fejlesztését, bővítését. Rendszeresen értékeljük, elemezzük a visszajelzéseket, és ezeket üzletfejlesztési, képzési és termékfejlesztési programjaink során hasznosítjuk.

Ügyfeleink számára nyilván fontos, hogy olyan Pannon-Work-ös munkatársakkal álljanak kapcsolatban, akik a szakterületükön átfogó tudással rendelkeznek, folyamatosan nyomon kövessék a munkajogi, a munkaügyi változásokat, valamint a fent említett trendeket.

  • Hogyan tudtok ezekre az új típusú igényekre reagálni?     

Egyebek között szervezetünk speciális felépítése, munkatársaink felkészítésé, vezetőink munkája és minőségirányítási rendszerünk teszi lehetővé, hogy az ügyfeleink által megfogalmazott feladatokra gyorsan és érdemben tudunk reagálni. Van még egy csipetnyi „varázslat”, amit már korábban említettem, az a bizonyos „Pannonosság”, ami nemcsak identitás tudatot jelent cégcsoportunkban, hanem azt is, hogy munkatársaink nyitott szemmel járnak, megosztják egymással tudásukat és közösen dolgozunk céljaink elérésért.

 

Kapcsolódó bejegyzések

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.