Örömmel jelentem, függők lettünk! A saját magunk által hirtelen felindulásból létrehozott, jelenleg általad is olvasott média felület tett függővé! Sosem gondoltuk volna, hogy napi rendszerességgel fogjuk tanulmányozni a web statisztikákat, elemezni a látogatói összetételeket és lelkesen válaszolni a – bevallom – meglepően nagyszámú reakciókra, amelyeket irományaink generálnak. A cél persze ez volt, illetve az, hogy a cégben összegyűjtött tapasztalat, ismeret, ötlet és főleg lelkesedés kijusson a külvilágba és másokat is lépésre, cselekvésre késztessen. Tavalyig ezt jószerivel szóbeszéd, személyes kapcsolatépítés útján igyekeztünk elérni. Sokat segítettek persze a Haszon Magazin, az IT Business és időnként az FN.HU és más kiadványok hasábjain biztosított publikációs lehetőségek, illetve a konferenciákon tartott előadások, ám ezek rendszeressége és leginkább statikussága nem igazán passzolt beszélgetős habitusunkhoz. Február 10-e óta azonban kinyílt számunkra a világ és bebizonyosodott, hogy a saját média kialakítása és üzemeltetése tényleg lehetséges, és főként igen hasznos. Azóta számtalan vállalatnál volt módunk bemutatni, milyen lehetőségek is vannak ezen a téren, valós alternatívát kínálva a legkülönfélébb tevékenységgel és piaccal rendelkező vállalatok számára a klasszikus értelemben vett média mellé. Új, izgalmas korszak előtt állunk tehát, végre valóra válhat minden vállalat álma: aktív, interaktív kapcsolatba lépni a piaccal, saját szervezésben, saját tartalommal, közvetlenül és korlátlanul. Hát csoda, hogy ez minket is beszippantott?
Kapcsolódó bejegyzések
A munka-magánélet egyensúly mára egy merőben új perspektívát nyert, hiszen sokszor a saját konyhánkból tartjuk a munkahelyi megbeszéléseket. Pécsi Judit, … Tovább
Magyar Reklámszövetségi üzenetet talán csak említésként tettem eddig fel cégünk médiafelületére, most azonban büszkén adok hírt egy nagyszerűnek ígérkező rendezvényről, … Tovább
Vezetőnek lenni különleges lehetőség, egyben mérhetetlenül komoly feladat: másokat vezetni, másokért felelősséget vállalni, másokból kihozni a lehető legtöbbet úgy, hogy … Tovább
Tudja ön, hogyan született a világ legrandább autója? Járműfüggők már biztosan elolvasták a Totalcar mai cikkét, és ismét, sokadszorra elszörnyülködtek … Tovább
Szerintem nem vagyok egyedül azzal a gondolattal, hogy az általános magyar panaszkultúra sok esetben kiváló búvóhely. Kényelmesebb elrejtőzködni egy kifogás, … Tovább
Puzsér Róbert nemzeti intézmény, egy valódi kincs. Amint annak idején Nagy Feró a nemzet csótányaként röhögött bele az akkori rendszer … Tovább
Divided Attention Disorder – Mint a GFK nemrégiben tartott konferenciáján a Google hazai vezetőjétől megtudtuk, így hívják azt a jelenséget, … Tovább
A vállalatok kommunikációjára is vonatkoznak íratlan szabályok, amelyekhez való igazodás igen komoly imázsértékkel is bír. Az íratlanság természetesen azt jelenti, … Tovább
Egy általam nagyra becsült konferenciaszervező egyszer viccesen azt találta mondani, hogy egy konferencia legértékesebb része a szünet. Ettől a kijelentésétől … Tovább
A sok amerikai sablon film után üdítő élmény megnézni Tom Hooper kiváló alkotását, A király beszédét. A történet VI. György … Tovább
Március 6-án szakmai napunkon másodszor foglalkoztunk egy izgalmas, sok tekintetben aktuális és tapasztalataink szerint sokakat érdeklő kérdéssel, a vállalatok informális … Tovább
Miért is pont a portugáloktól tanuljunk? Az interkulturális tanulmányok az üzleti élet bemutatásakor leginkább a német, a japán, az észak-amerikai, … Tovább
Új cikk kerül fel a vállalati intranetre, mondjuk a jövő évi juttatásokról. Lesznek, akik elolvassák. Néha tíz, néha hetven százaléka … Tovább
Erős brand kell-e egy startupnak, vagy sem? A válasz nem annyira egyértelmű, mint elsőre gondolhatnánk. Tegyük fel, hogy például van … Tovább

