Ahogyan szaporodnak tapasztalataink és élményeink, miközben egyre több „Cégébresztő” vállalatdinamizáló programot valósítunk meg ügyfeleinknél, úgy válik egyre világosabbá, hogy minden vállalkozás meghatározó sikertényezője nem más, mint maga az ember. Szinte eltörpül emellett az adott cég lényegi tevékenysége, jószerivel rutinfeladatként vesszük át az értéklánc legkülönbözőbb elemeit, majd megérkezünk az egyénhez, és általában ezzel foglalkozunk a legtöbbet. Nem gondoltuk volna, hogy egy karakter, egy személyiség mennyire markáns feltétele annak, hogy a vállalat lendületet tud-e venni, vagy elveszik saját bizonytalanságában, a rengeteg dilemmában. Időbe telt nekünk is megértenünk, hogy a programunk során végigvett gazdálkodási, pénzügyi üzleti modellhez kapcsolódó vagy éppen technológiai elemek mellett különös figyelemmel kell lennünk a humán faktorra, sőt itt dől el minden. És ettől válik még izgalmasabbá számunkra a feladat, hiszen páratlanul érdekes élmény feltárni, megismerni, hogy honnan is jön az illető, milyen háttérrel, ambíciókkal, sikerek és kudarcok után jutott el a mostani helyzetbe. És végtelenül felemelő, megtisztelő feladat segítséget nyújtani a továbblépéshez, a lehetséges utak megvilágításához, a kockázatok csökkentéséhez. Nem véletlen tehát hogy Cégébresztős ügyfeleink jelentős részével szorosabb kapcsolatban maradunk, sőt, a Heuréka Klub is többükkel lett gazdagabb.

Kapcsolódó bejegyzések
Bajban ismerszik meg… A mondás valós tartalmát mostanában tapasztalhatjuk majd meg, amikor nagyjából mindenkinek problémái lesznek. A helyzetben a legmorbidabb … Tovább

Május 15-tól egy hónapon át vehető igénybe a GOP-2014- 3.3.4. pályázat, melyet a versenyképes IT szektor támogatására szervez az IVSZ. … Tovább

Egyik kedvenc műsorom a Discovery Channelen látható Overhaulin’ (Újjáépítők) című műsor. Ebben jobb sorsra érdemes, koros autókat épít újjá Chip Foose designer … Tovább

Katával a belvárosban futottunk össze nemrég, egy május végi délutánon. Öt éve közösen dolgoztunk egy hosszabb projektben, egy nagy nemzetközi … Tovább
Ahogy egyre szabadabban mozoghatunk a vírus lassú visszahúzódásával szinkronban, úgy kerülnek előtérbe az üzlet felpörgetésének feladatai. A korábbi utazósebesség elérése … Tovább
Mindig irigykedve figyelem Olaszországot, amely amellett, hogy lazán veszi az életet és meg tudja élni a mindennapok szépségeit, sikeres, erős … Tovább

Megtisztelő meghívásnak tettünk eleget Dr. Szvetelszky Zsuzsával, amikor a Médiapiac kiváló munkatársaival, Török Diával és Szakács Lacival beszélgettünk a rádió … Tovább
Hogy mire jó a híres-neves Heuréka Klubunk? Például arra, hogy akár zseniális ötletek is előbuggyanhatnak egymás irányába nyitott emberek kötetlen … Tovább

Őszintém megvallom, sokkal jobban érdekelnek a vállalati botlás-sztorik, mint amelyeket a sikeres cégekről lehet olvasni. Nem, nem vagyok torzult lelkű … Tovább
Beszorultunk a négy fal közé. Ki itt, ki ott igyekszik feltalálni magát, tenni napi dolgát, fenntartani legalább valamit az eddigi … Tovább
A legtöbb vállalati terv optimista, és nem véletlenül, hiszen egy cég alapítása mögött mindig komoly motiváció bújik meg. Ezek a … Tovább

Szakértő külső szemként áttekintjük, átvilágítjuk az adott vállalkozás üzleti modelljét, elemezzük, értékeljük az eddig megtett utat és megkeressük a lehetséges … Tovább

Kevesebb szó esett mostanában oldalainkon a kis- és közepes vállalkozásokról, pedig ha valahol nagy szükség van tudatos piacépítésre, stratégiaalkotásra, marketing, … Tovább

Kevés szakma él át akkora változásokat, mint az emberi erőforrásokért felelős HR világ. 2015 körül, tehát lényegében négy éve indult … Tovább
Érdekes a vállalati működés elemeinek kategorizálása: hard-nak, keménynek tekintjük a struktúrákat, folyamatokat, softnak, vagyis puhának, lágynak az emberi tényezőt. Ennek … Tovább