Ahogyan szaporodnak tapasztalataink és élményeink, miközben egyre több „Cégébresztő” vállalatdinamizáló programot valósítunk meg ügyfeleinknél, úgy válik egyre világosabbá, hogy minden vállalkozás meghatározó sikertényezője nem más, mint maga az ember. Szinte eltörpül emellett az adott cég lényegi tevékenysége, jószerivel rutinfeladatként vesszük át az értéklánc legkülönbözőbb elemeit, majd megérkezünk az egyénhez, és általában ezzel foglalkozunk a legtöbbet. Nem gondoltuk volna, hogy egy karakter, egy személyiség mennyire markáns feltétele annak, hogy a vállalat lendületet tud-e venni, vagy elveszik saját bizonytalanságában, a rengeteg dilemmában. Időbe telt nekünk is megértenünk, hogy a programunk során végigvett gazdálkodási, pénzügyi üzleti modellhez kapcsolódó vagy éppen technológiai elemek mellett különös figyelemmel kell lennünk a humán faktorra, sőt itt dől el minden. És ettől válik még izgalmasabbá számunkra a feladat, hiszen páratlanul érdekes élmény feltárni, megismerni, hogy honnan is jön az illető, milyen háttérrel, ambíciókkal, sikerek és kudarcok után jutott el a mostani helyzetbe. És végtelenül felemelő, megtisztelő feladat segítséget nyújtani a továbblépéshez, a lehetséges utak megvilágításához, a kockázatok csökkentéséhez. Nem véletlen tehát hogy Cégébresztős ügyfeleink jelentős részével szorosabb kapcsolatban maradunk, sőt, a Heuréka Klub is többükkel lett gazdagabb.

Kapcsolódó bejegyzések
Az evolúció nem tervez, hanem gányol – állította Mérő László egy beszélgetés során nemrégiben. Állítása nyilván a törzsfejlődés azon jellegzetességére … Tovább
Bajban ismerszik meg… A mondás valós tartalmát mostanában tapasztalhatjuk majd meg, amikor nagyjából mindenkinek problémái lesznek. A helyzetben a legmorbidabb … Tovább

Éppen húsz éve annak, hogy egy szürke őszi estén néhányan az akkor informatikai cégek marketing vezetői közül úgy döntöttünk, hogy … Tovább

Nem először esik szó a Cégébresztőről, de most újabb szakaszába lép az Upfront Media és az Ispiro Consulting közös kezdeményezése. Elindult a Cégébresztő … Tovább

2010 nyarán és őszén két különleges céggel ismerkedtünk meg. Augusztusban a lövői Roto Elzett Certa, októberben pedig a NEXON lett … Tovább

Minden valamire való marketing stratégia egyik alapja a szegmentáció: olyan fogyasztói, felhasználói, vásárlói csoportokat alkotni, amelyek igényei hasonlóak, így elérésük … Tovább
Örömmel jelentem, függők lettünk! A saját magunk által hirtelen felindulásból létrehozott, jelenleg általad is olvasott média felület tett függővé! Sosem gondoltuk volna, … Tovább

Kevés szakma él át akkora változásokat, mint az emberi erőforrásokért felelős HR világ. 2015 körül, tehát lényegében négy éve indult … Tovább
Érdekes a vállalati működés elemeinek kategorizálása: hard-nak, keménynek tekintjük a struktúrákat, folyamatokat, softnak, vagyis puhának, lágynak az emberi tényezőt. Ennek … Tovább

Örömmel hallgattam a minap a Beck Györggyel folytatott beszélgetést az egyik rádióadón. Gyuri számomra az együtt végigélt több mint tíz … Tovább
Nagyjából minden második munkavállaló stresszesnek tartja munkahelyét. Vajon mi lehet e tény mögött? Talán az az általános vélekedés, hogy dolgozni … Tovább
Ahogy egyre szabadabban mozoghatunk a vírus lassú visszahúzódásával szinkronban, úgy kerülnek előtérbe az üzlet felpörgetésének feladatai. A korábbi utazósebesség elérése … Tovább

Őszintém megvallom, sokkal jobban érdekelnek a vállalati botlás-sztorik, mint amelyeket a sikeres cégekről lehet olvasni. Nem, nem vagyok torzult lelkű … Tovább
Beszorultunk a négy fal közé. Ki itt, ki ott igyekszik feltalálni magát, tenni napi dolgát, fenntartani legalább valamit az eddigi … Tovább