Ahogyan szaporodnak tapasztalataink és élményeink, miközben egyre több „Cégébresztő” vállalatdinamizáló programot valósítunk meg ügyfeleinknél, úgy válik egyre világosabbá, hogy minden vállalkozás meghatározó sikertényezője nem más, mint maga az ember. Szinte eltörpül emellett az adott cég lényegi tevékenysége, jószerivel rutinfeladatként vesszük át az értéklánc legkülönbözőbb elemeit, majd megérkezünk az egyénhez, és általában ezzel foglalkozunk a legtöbbet. Nem gondoltuk volna, hogy egy karakter, egy személyiség mennyire markáns feltétele annak, hogy a vállalat lendületet tud-e venni, vagy elveszik saját bizonytalanságában, a rengeteg dilemmában. Időbe telt nekünk is megértenünk, hogy a programunk során végigvett gazdálkodási, pénzügyi üzleti modellhez kapcsolódó vagy éppen technológiai elemek mellett különös figyelemmel kell lennünk a humán faktorra, sőt itt dől el minden. És ettől válik még izgalmasabbá számunkra a feladat, hiszen páratlanul érdekes élmény feltárni, megismerni, hogy honnan is jön az illető, milyen háttérrel, ambíciókkal, sikerek és kudarcok után jutott el a mostani helyzetbe. És végtelenül felemelő, megtisztelő feladat segítséget nyújtani a továbblépéshez, a lehetséges utak megvilágításához, a kockázatok csökkentéséhez. Nem véletlen tehát hogy Cégébresztős ügyfeleink jelentős részével szorosabb kapcsolatban maradunk, sőt, a Heuréka Klub is többükkel lett gazdagabb.

Kapcsolódó bejegyzések
Beszorultunk a négy fal közé. Ki itt, ki ott igyekszik feltalálni magát, tenni napi dolgát, fenntartani legalább valamit az eddigi … Tovább

Katával a belvárosban futottunk össze nemrég, egy május végi délutánon. Öt éve közösen dolgoztunk egy hosszabb projektben, egy nagy nemzetközi … Tovább

Egyik kedvenc műsorom a Discovery Channelen látható Overhaulin’ (Újjáépítők) című műsor. Ebben jobb sorsra érdemes, koros autókat épít újjá Chip Foose designer … Tovább

Elfogytak a tartalékok. A hősies küzdelemben a fluktuáció féken tartásában, a már-már nem létező szabadon igazolható munkatársak felkutatásában, a máshol … Tovább
Az evolúció nem tervez, hanem gányol – állította Mérő László egy beszélgetés során nemrégiben. Állítása nyilván a törzsfejlődés azon jellegzetességére … Tovább

Nem először esik szó a Cégébresztőről, de most újabb szakaszába lép az Upfront Media és az Ispiro Consulting közös kezdeményezése. Elindult a Cégébresztő … Tovább
Divided Attention Disorder – Mint a GFK nemrégiben tartott konferenciáján a Google hazai vezetőjétől megtudtuk, így hívják azt a jelenséget, … Tovább

Szerintem nem vagyok egyedül azzal a gondolattal, hogy az általános magyar panaszkultúra sok esetben kiváló búvóhely. Kényelmesebb elrejtőzködni egy kifogás, … Tovább

Szakértő külső szemként áttekintjük, átvilágítjuk az adott vállalkozás üzleti modelljét, elemezzük, értékeljük az eddig megtett utat és megkeressük a lehetséges … Tovább

Megtisztelő meghívásnak tettünk eleget Dr. Szvetelszky Zsuzsával, amikor a Médiapiac kiváló munkatársaival, Török Diával és Szakács Lacival beszélgettünk a rádió … Tovább
Ahogy egyre szabadabban mozoghatunk a vírus lassú visszahúzódásával szinkronban, úgy kerülnek előtérbe az üzlet felpörgetésének feladatai. A korábbi utazósebesség elérése … Tovább

2010 nyarán és őszén két különleges céggel ismerkedtünk meg. Augusztusban a lövői Roto Elzett Certa, októberben pedig a NEXON lett … Tovább
Talán észre sem vesszük, ám nagyon megváltozott az az idősík, amiben élünk. Lerövidültek a perspektívák, és most már tényleg igaz … Tovább
Mindig irigykedve figyelem Olaszországot, amely amellett, hogy lazán veszi az életet és meg tudja élni a mindennapok szépségeit, sikeres, erős … Tovább