Immár több mint három hónapja tart az az izgalmas játék, amelyet új weboldalunk, egyben médiafelületünk elindításával kezdtünk el. Azt várjuk, hogy választ kapunk számos kérdésre, mely sokakat izgat manapság. Ezek a kérdések itt élnek velünk, és talán azért nehéz megválaszolni őket, mert egyelőre nincsenek meg hozzájuk a viszonyítási pontok. Látszanak trendek: egyre meghatározóbbak a képernyők életünkben; egyre több mindenben szolgálnak mobil eszközeink; egyre felületesebben, ugyanakkor egyre több információt tudunk átfogni, befogadni. És ehhez az információ-tornádóhoz mi is hozzá tesszük a magunkét, előre megfontolt szándékkal, heti rendszerességgel, remélve, hogy kiváltunk valamit. Reakciókat, vitákat, visszajelzéseket, vagy csak egy szimpla „lájkot”. És valóban, kapunk is visszajelzést. Elemeztük, hogy ennek intenzitása mitől is függ. És hát bevallhatjuk őszintén: egyelőre nem tudjuk. Illetve egy dolog kiderült: ha egy anyaghoz van kép, vagy csak egy szimpla kép maga a „post”, az többszörös mennyiségű választ vált ki. Egy minap tartott konferencián ezt meg is erősítette egy neves szakértő, aki szerint a kép, leginkább pedig a videó és a hanganyagok, zenék váltják ki a legtöbb reakciót, ezért is tolódik errefelé a digitális média. Világos: olvasni macerásabb, képet befogadni gyorsabb, egyszerűbb. A reklámpszichológia is ismeri a vizualitás hatékonyságát: a színes képek mélyebb bevésődését a fekete-fehéreknél. Így hát „képtelen” anyagainkat színesíteni fogjuk, ahol csak tudjuk. Tehát nem csak mondjuk, mutatjuk is, akár a csatolt képen… És izgatottan figyeljük majd a reakciókat, nem utolsó sorban azért, hogy tapasztalatainkat folyamatosan közzé tegyük. Mert Téged akarunk segíteni, kedves olvasó, de ehhez jobban meg kell, hogy ismerjünk! Segíts hát nekünk továbbra is!
Kapcsolódó bejegyzések
A legtöbb beosztottnak határozott véleménye van a vezetőjéről: az egyik tipikus véleményről szól az alábbi vicc. Ült a varjú az … Tovább
Örömmel jelentem, függők lettünk! A saját magunk által hirtelen felindulásból létrehozott, jelenleg általad is olvasott média felület tett függővé! Sosem gondoltuk volna, … Tovább
Írásainkban gyakran kalandozunk témák, gondolatok között olyan tanulságos jelenségekre vadászva, amelyek érdekesek lehetnek az olvasónak. Ez alkalommal a Magyar Reklámszövetség friss médiapiaci … Tovább
Egy éve lassan, hogy a Magyar Reklámszövetség egerszalóki Reklámkonferenciáján házigazdaként koccintásra hívtam a hazai kommunikációs szövetségek elnökeit, és felvetettem a szorosabb együttműködés, a közös … Tovább
Éppen húsz éve annak, hogy egy szürke őszi estén néhányan az akkor informatikai cégek marketing vezetői közül úgy döntöttünk, hogy … Tovább
A vállalati kommunikáció „ideális esetben” a vezető és beosztott között zökkenőmentes. A beosztott elhiszi és elfogadja a vezető véleményét – … Tovább
A Magyar Reklámszövetség nagy jelentőségű felmérést készített néhány éve arról, milyen kézzelfogható, kalkulálható hozadékkal is bír a reklám nemzetgazdasági szinten. A tanulmány … Tovább
Van-e értéke manapság a díjaknak? Figyel rájuk valaki? Mit sugallnak, mit üzennek? Erről szóló előadással indult a 2012-es Superbrands évad … Tovább
Március 6-án szakmai napunkon másodszor foglalkoztunk egy izgalmas, sok tekintetben aktuális és tapasztalataink szerint sokakat érdeklő kérdéssel, a vállalatok informális … Tovább
Vajon milyen lehet a 67%-kal fényesebb haj, az ötszörös tisztítóerő, vagy mondjuk a hét ponton hatékony száj higiénés védelem? Bevallom, … Tovább
2020-at könnyű leírni, jópofa kiejteni, és a legtöbben optimistán, teli várakozással tekintenek az új évre. Bár 2020 nem évtized váltó … Tovább
Május 15-tól egy hónapon át vehető igénybe a GOP-2014- 3.3.4. pályázat, melyet a versenyképes IT szektor támogatására szervez az IVSZ. … Tovább
Egy vállalat legértékesebb vagyona a munkatárs. Na, ja, ez az állítás nagyjából annyira vált hiteltelenné az elmúlt években, mint hogy … Tovább
Ki gondolta volna néhány évvel ezelőtt, hogy az internet technológiából eszközzé, majd jelenséggé, élettérré, és mindemellett generációs kultúraváltóvá válik. Ma … Tovább