Nem először esik szó a Cégébresztőről, de most újabb szakaszába lép az Upfront Media és az Ispiro Consulting közös kezdeményezése. Elindult a Cégébresztő weboldala, benne immár szolgáltatássá fejlesztve minden, amit eddig próbálgattunk, teszteltünk, alakítgattunk. A Cégébresztő lényegében stratégiai segítség vállalatvezetői dilemmák feloldásához, friss energia az enervált (céges) szervezeteknek, vagy éppenséggel terápia a belső kapcsolatok, folyamatok, viszonyok kitisztázására. A cégébresztő külső tükör, őszinte visszacsatolás, olykor hasznos iránymutatás az általunk korábban megélt helyzetekből merítve, a megtanult leckéket visszamondva. Közel egy éve formáljuk, bővítjük, csiszoljuk a tartalmat, időközben gyakorlati tapasztalatok alapján ellenőrizve, hogy működik-e, ami papíron jól mutatott. Nos, jelentem: működik. Ajánljuk hát őszintén minden olyan vállalatnak, cégnek, szervezeti egységnek, aki szeretne előbbre jutni, de hiányzik az a plusz impulzus, ami átlendít a holtponton.
Kapcsolódó bejegyzések
Kevés szakma él át akkora változásokat, mint az emberi erőforrásokért felelős HR világ. 2015 körül, tehát lényegében négy éve indult … Tovább
Az autóépítésben vannak platformok, amelyek meghatározzák a rá tervezett kocsi minden lényeges paraméterét, karakterét, méretét, súlyát, hajtásláncát. Az elmúlt években … Tovább
Bajban ismerszik meg… A mondás valós tartalmát mostanában tapasztalhatjuk majd meg, amikor nagyjából mindenkinek problémái lesznek. A helyzetben a legmorbidabb … Tovább
Március 6-án szakmai napunkon másodszor foglalkoztunk egy izgalmas, sok tekintetben aktuális és tapasztalataink szerint sokakat érdeklő kérdéssel, a vállalatok informális … Tovább
Ahogy egyre szabadabban mozoghatunk a vírus lassú visszahúzódásával szinkronban, úgy kerülnek előtérbe az üzlet felpörgetésének feladatai. A korábbi utazósebesség elérése … Tovább
Ha hinni lehet a híreknek, utolsó napjait éli egy olyan világmárka, amely nem is olyan régen még felboríthatatlannak, megrendíthetetlennek, elpusztíthatatlannak … Tovább
A cégeknek sokkal több időt kellene fordítaniuk termékfejlesztésre, a felhasználói igények jobb megismerésére, és kevesebbet megbeszélésekre, PPT prezentációkra, a költségek, … Tovább
A növekedés megtorpanása akár egy jó lehetőség is lehet számunkra, ha képesek vagyunk kezünkbe venni a történések irányítását. A sokak … Tovább
Őszintém megvallom, sokkal jobban érdekelnek a vállalati botlás-sztorik, mint amelyeket a sikeres cégekről lehet olvasni. Nem, nem vagyok torzult lelkű … Tovább
Sokan vagyunk, akik “rákattantunk” a virtuális közösségekre. Vagyunk jó páran, akik a barátkozás mellett szakmai kapcsolatokat is ápolnak itt, és bizony … Tovább
Nem is volt olyan régen, amikor a vállalkozások egyik rémálma a növekedési csapda volt: túl gyors felfutás, túlfűtöttség, kontrol alól … Tovább
Szakértő külső szemként áttekintjük, átvilágítjuk az adott vállalkozás üzleti modelljét, elemezzük, értékeljük az eddig megtett utat és megkeressük a lehetséges … Tovább
Kevesebb szó esett mostanában oldalainkon a kis- és közepes vállalkozásokról, pedig ha valahol nagy szükség van tudatos piacépítésre, stratégiaalkotásra, marketing, … Tovább
A legtöbb vállalati terv optimista, és nem véletlenül, hiszen egy cég alapítása mögött mindig komoly motiváció bújik meg. Ezek a … Tovább
Egyik kedvenc műsorom a Discovery Channelen látható Overhaulin’ (Újjáépítők) című műsor. Ebben jobb sorsra érdemes, koros autókat épít újjá Chip Foose designer … Tovább