Nem először esik szó a Cégébresztőről, de most újabb szakaszába lép az Upfront Media és az Ispiro Consulting közös kezdeményezése. Elindult a Cégébresztő weboldala, benne immár szolgáltatássá fejlesztve minden, amit eddig próbálgattunk, teszteltünk, alakítgattunk. A Cégébresztő lényegében stratégiai segítség vállalatvezetői dilemmák feloldásához, friss energia az enervált (céges) szervezeteknek, vagy éppenséggel terápia a belső kapcsolatok, folyamatok, viszonyok kitisztázására. A cégébresztő külső tükör, őszinte visszacsatolás, olykor hasznos iránymutatás az általunk korábban megélt helyzetekből merítve, a megtanult leckéket visszamondva. Közel egy éve formáljuk, bővítjük, csiszoljuk a tartalmat, időközben gyakorlati tapasztalatok alapján ellenőrizve, hogy működik-e, ami papíron jól mutatott. Nos, jelentem: működik. Ajánljuk hát őszintén minden olyan vállalatnak, cégnek, szervezeti egységnek, aki szeretne előbbre jutni, de hiányzik az a plusz impulzus, ami átlendít a holtponton.
Kapcsolódó bejegyzések
Lassan 10 éve már, hogy beszivárgott, majd divattá vált a fogalom, a digitális átalakulás. A digitális technológiák vállalati folyamatokba integrálását … Tovább
A professzionális labdarúgást nem csak a kivételes sportteljesítmények, a pazar gólok, vagy éppen a magával ragadó stadion hangulat miatt érdemes … Tovább
Kevés szakma él át akkora változásokat, mint az emberi erőforrásokért felelős HR világ. 2015 körül, tehát lényegében négy éve indult … Tovább
Hogy mire jó a híres-neves Heuréka Klubunk? Például arra, hogy akár zseniális ötletek is előbuggyanhatnak egymás irányába nyitott emberek kötetlen … Tovább
Ha hinni lehet a híreknek, utolsó napjait éli egy olyan világmárka, amely nem is olyan régen még felboríthatatlannak, megrendíthetetlennek, elpusztíthatatlannak … Tovább
Nem is volt olyan régen, amikor a vállalkozások egyik rémálma a növekedési csapda volt: túl gyors felfutás, túlfűtöttség, kontrol alól … Tovább
Az elmúlt két-három évben kétségbeesett jelzéseket hallhatunk vállalatoknál, konferenciákon is arról, hogy a fluktuáció miatt elfogytak a tartalékok. Holott korántsem … Tovább
Március 6-án szakmai napunkon másodszor foglalkoztunk egy izgalmas, sok tekintetben aktuális és tapasztalataink szerint sokakat érdeklő kérdéssel, a vállalatok informális … Tovább
Szakértő külső szemként áttekintjük, átvilágítjuk az adott vállalkozás üzleti modelljét, elemezzük, értékeljük az eddig megtett utat és megkeressük a lehetséges … Tovább
Ahogy egyre szabadabban mozoghatunk a vírus lassú visszahúzódásával szinkronban, úgy kerülnek előtérbe az üzlet felpörgetésének feladatai. A korábbi utazósebesség elérése … Tovább
Nyárhoz közeledve, vagy éppenséggel az év vége felé sokszor érzi az ember, hogy elfogyott az energiája. Mintha kifogyott volna a … Tovább
Minden valamire való marketing stratégia egyik alapja a szegmentáció: olyan fogyasztói, felhasználói, vásárlói csoportokat alkotni, amelyek igényei hasonlóak, így elérésük … Tovább
Úgy másfél évtizeddel ezelőtt az akkori Matáv (ma Telekom) a vezetékes telefon fontosságát és nélkülözhetetlenségét sulykolta reklámkampányában, azt üzenve, hogy … Tovább
Sokan vagyunk, akik “rákattantunk” a virtuális közösségekre. Vagyunk jó páran, akik a barátkozás mellett szakmai kapcsolatokat is ápolnak itt, és bizony … Tovább