Örömmel jelentjük, hogy hosszas előkészületek, sok-sok munka, tervezés és csiszolgatás után készen állunk új weboldalunkkal, amely jelképe megerősített csapatunknak és újraformált szolgáltatáskínálatunknak. Dr. Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológussal, pletykakutatóval, Thuróczy Gábor designerrel, arculati és imidzs tanácsadóval, valamint szenior szakértőinkkel közösen olyan új kompetenciákkal jelentkezünk, amelyek aktuális kérdésekre adnak korszerű megoldásokat. A részletekért érdemes lesz tovább kattintani, átböngészni az összeállított tartalmakat.
Kapcsolódó bejegyzések
Éledezik a vállalati kommunikációs piac. Jó látni a vezetői akaratot és igyekezetet, amely az elmúlt két-három évben erre irányul. Nincs … Tovább
Miért van az, hogy a legnagyobb, legszervezettebbnek tűnő vállalatok is gyakran szenvednek a működési problémáktól: lassan reagálnak, komplikáltan működnek, vagyis … Tovább
A cégeknek sokkal több időt kellene fordítaniuk termékfejlesztésre, a felhasználói igények jobb megismerésére, és kevesebbet megbeszélésekre, PPT prezentációkra, a költségek, … Tovább
A nehéz időszakok egyik mellékhatása, hogy az emberek érzelmi „tartályai” hamar megtelnek, és amikor már nincs hova pakolni a feszültséget, … Tovább
Ősidők óta többet szeretnénk tudni. Mélyen bennük van ez az ösztön, hiszen egykoron nem kevesebb múlt rajta, mint a túlélésünk. … Tovább
Az elektronikus levelezés talán az egyik legnagyszerűbb dolog a vállalati kommunikációban. Mára viszont szinte alig akad munkahely, ahol ne panaszkodnának … Tovább
Vajon több rozsos kenyér fogy-e, ha egy kenyérgyár munkatársai blogolnak? Több autót tud-e eladni egy használtautó kereskedő, ha vicces kommentekben … Tovább
Közeleg az évzárók, évértékelők, vállalati rendezvények szezonja. Sokan várják, egyesek viszolyognak tőle, egy azonban biztos: a céges buli mindig emlékezetes. … Tovább
A munka-magánélet egyensúly mára egy merőben új perspektívát nyert, hiszen sokszor a saját konyhánkból tartjuk a munkahelyi megbeszéléseket. Pécsi Judit, … Tovább
…vagy legalábbis radikálisan lecsökken, akkor is szükség van valamire, ami ellátja azokat a funkciókat, amiket korábban nyugodtan a folyosói szóbeszédre … Tovább
Az X-generáció tagjai (az 1960 és 1979 között születettek) hajlamosak sopánkodni a fiatalok túlzásba vitt digitális eszközhasználata miatt, és kevesen … Tovább
– És ti mivel foglalkoztok? – Vállalati kommunikációval. – Á, szóval ti csináljátok a hírleveleket, szervezitek a rendezvényeket, meg töltitek … Tovább
A magyarországi munkaerőpiac igencsak dinamikus korszakát éli. Izgalmas és fölöttébb tanulságos a teljes folyamatot nézni és értelmezni, hiszen lényegében naponta … Tovább
Napjainkra címke lett belőle: a fenntartható csökkenés egyre ismertebb kategória, mint ahogy a csökkenés is egyre inkább hétköznapi része az … Tovább
Előadásra kaptam felkérést az ISOFORUM által szervezett XXVIII-ik Nemzeti Minőségügyi Konferencián, szeptember 16-án. Évek óta tagok vagyunk, sőt, szekciók szervezésével … Tovább
