Örömmel jelentjük, hogy hosszas előkészületek, sok-sok munka, tervezés és csiszolgatás után készen állunk új weboldalunkkal, amely jelképe megerősített csapatunknak és újraformált szolgáltatáskínálatunknak. Dr. Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológussal, pletykakutatóval, Thuróczy Gábor designerrel, arculati és imidzs tanácsadóval, valamint szenior szakértőinkkel közösen olyan új kompetenciákkal jelentkezünk, amelyek aktuális kérdésekre adnak korszerű megoldásokat. A részletekért érdemes lesz tovább kattintani, átböngészni az összeállított tartalmakat.

Kapcsolódó bejegyzések

Az év végén még csak 5-ik születésnapjukat ünnepelték, ám a hazai szervezetfejlesztési, szervezetdiagnosztikai piacon már évek óta meghatározó szerepet játszanak. Megoldásaik … Tovább
Bármilyen furcsa is, vezetővé válni sokkal nehezebb, mint hinnénk. Nem csak azért, mert a vezető felelősségteljes munkát végez: sokat van … Tovább
Igen, már a címben letesszük a voksot. Nem, nincs hibrid közösség, még pedig azért nincs, mert minden csapat együttműködése a … Tovább

A bizonytalanság hozta kihívásokat a munkavállók és a munkaváltatók tavasszal tapasztalták meg először, majd a nyári fellélegzést követően a helyzet … Tovább
„Elkötelezettek vagyunk bolygónk védelmében, a fenntarthatóság eszméje mentén szervezzük tevékenységünket. Érzékenyek vagyunk környezetünkre, odafigyelünk arra, hogy az egyenlő elbánás elve … Tovább

Gyakran és nagy örömmel járunk vidéki városokban, ahol vállalkozókkal, cégvezetőkkel találkozhatunk és beszélgethetünk. Így volt ez nemrégiben Bőszénfán is, ahol … Tovább
Mindenki szeretne hasonlítani a képzeletében lakó optimális Én-hez, aki fiatalabb, kevésbé ráncos és mindenekelőtt jóval karcsúbb, izmosabb, fessebb, mint ami … Tovább

Nem kötelező ám itt dolgozni! – zárt le egy munkahelyi konfliktust az egyszeri vezető, miután beosztott kollégájával kialakult szakmai nézeteltérésnek … Tovább
Vége a veszélyhelyzetnek, megindul a visszaáramlás az irodákba. Egy vagy többnapos, egy vagy többhetes váltásokban. Fokozatosan, biztonságosan. Kvázi műszakokban, mint … Tovább

A megtartás alapeleme a bizalom, vagyis az abban való hit, hogy jó helyen vagyok, jó itt nekem, mert lehet sikerélményem, … Tovább

Korábban készítettünk már egy összefoglalót a legkülönbözőbb vállalatoknál, kisebb-nagyobb szervezeteknél az elmúlt 15 évben elvégzett vállalati kommunikációs feltáró munkánk legizgalmasabb … Tovább

Még tavaly novemberben jelent meg egy cikk az Economist hasábjain, ahol a beosztottakat dühítő hülye szabályokról és azok hatásáról is … Tovább

A klasszikus reklámfelfogás szerint a reklám szerepe a tájékoztatás, az informálás, a rossz döntésektől való megóvás, vagyis a választás szabadságának … Tovább

Egyre nyilvánvalóbb, hogy a kommunikáció üzletileg kritikus tényező a vállalatok életében. Sosem volt ez másképp, csak éppen időnként háttérbe szorult … Tovább

A pletyka a magánéletben és a biznisz világában is jelentős hatással bír, közösségépítő és kohézióképző ereje van. Legfőbb jellemzője a … Tovább