fbpx

Vállalati magazinok 2.0

Egyszer, réges-régen nagy divat volt vállalati nyomtatott kiadványok, újságok, magazinok kiadása. Minden magára valamit is adó szervezetnek volt ilyenje, hiszen a közösségi média még nem létezett, hírt adni az aktuális dolgokról viszont fontos volt.

Mára minden magára valamit is adó vállalat aktív a közösségi médiában, a magazinok pedig, mint derék dinoszauruszok, kihaltak. Vagy mégsem?

Lelkes hívei vagyunk a belülről, alulról építkező, egyéni formába öntött vállalati tartalom szakszerű létrehozásának és megmutatásának. A munkaerőpiaci állapotok manapság izgalmas versenyt generálnak a cégek között a munkatársak megszólításában, és ebben újra érdemes megfontolni olyan mellőzött, meghaladottnak hitt vagy elfelejtett eszközöket, mint amilyen egy alaposan átgondolt, jól kitalált céges kiadvány.

Egy magazint sosem szabad kommunikációs célként, projektként értelmezni, hiszen azok eszközök. Eszközök az egyéni, sajátos céges kultúra megjelenítéséhez, a sikerek, eredmények bemutatásához, a vállalati élet, a kultúra, a közösség megismertetéséhez. A magazin belülre és kifelé egyaránt szól. Remek módja annak, hogy megmutassuk, hogyan is élünk, dolgozunk, mi, munkatársak. És mivel rólunk szól, belőlünk merít, kevés hitelesebb üzenetet tudunk elképzelni.

Ja, és a lényeg: mi csinálunk ilyet, amint az a fenti képen is látható, teljes kivitelezében. Ha esetleg valakinek érdekes lenne…

Kapcsolódó bejegyzések