Gyakran és nagy örömmel járunk vidéki városokban, ahol vállalkozókkal, cégvezetőkkel találkozhatunk és beszélgethetünk. Így volt ez nemrégiben Bőszénfán is, ahol a Somogyi Kereskedelmi és Iparkamara szervezett szakmai napot az általunk előzetesen javasolt témában, a vállalkozások kommunikációjával kapcsolatban. Sokszor voltunk már Somogyban, és miden alkalommal megbizonyosodhattunk arról, hogy milyen nagy az igény és az érdeklődés praktikus, korszerű kommunikációs megközelítések és megoldások iránt. A mostani rendezvényen többek között a vállalkozások, illetve a termékek, szolgáltatások megkülönböztetéséről, a márkaépítésről, az arculat jelentőségéről adtunk áttekintést Weich Éva tervező grafikus jóvoltából. Dr. Szvetelszky Zsuzsa a formális és informális kommunikáció összefüggéseiről, a pletykáról és annak lehetséges kordában tartásáról adott elő szokásosan magas színvonalú és érdekfeszítő stílusában. Mezriczky László pedig az üzletfejlesztés, a piaci munka, a marketing és a vezetői kommunikáció részleteit fedte fel. Egy egész napos rendezvényen nem könnyű végig fenntartani az érdeklődést. Nekünk ez a visszajelzések szerint nem csak sikerült, de több üzleti, együttműködési lehetőséget is hazahozhattunk magunkkal. Köszönjük, Somogy, újra jövünk és folytatjuk!

Kapcsolódó bejegyzések

Nem vagyunk tőzsdei cég, hivatalosan nem kell éves jelentést készítenünk, mégis fontos, hogy évente egyszer áttekintsük, mire is jutottunk. Minden … Tovább

Még tavaly novemberben jelent meg egy cikk az Economist hasábjain, ahol a beosztottakat dühítő hülye szabályokról és azok hatásáról is … Tovább

A kommunikáció egy vállalaton belül lényegében maga a vérkeringés: információkat juttat el szervezeti egységek között, telephelyek között, szállító és felhasználó … Tovább

A vállalatok kommunikációjára is vonatkoznak íratlan szabályok, amelyekhez való igazodás igen komoly imázsértékkel is bír. Az íratlanság természetesen azt jelenti, … Tovább
A gazdálkodó szervezetek számára a koronavírus kapcsán különös mértékben fókuszba kerülő belső kommunikáció fejlesztéséért szövetségre lépett egymással a terület három … Tovább

Megtisztelő meghívásnak tettünk eleget Dr. Szvetelszky Zsuzsával, amikor a Médiapiac kiváló munkatársaival, Török Diával és Szakács Lacival beszélgettünk a rádió … Tovább
Fegyverhasználat alapjául szolgáló cselekmény abbahagyására irányuló felszólítás. A Magyar Honvédséget bármikor is megjártak nem úszták meg anélkül, hogy ezt a … Tovább
A vállalati kommunikáció „ideális esetben” a vezető és beosztott között zökkenőmentes. A beosztott elhiszi és elfogadja a vezető véleményét – … Tovább
Nagyszerű dolog kitalálni valamit, amit aztán kiviszünk a piacra, vevőt keresünk hozzá, eladjuk és a bevételnek nagyon örülünk. A folyamat … Tovább
A hibrid szervezet fogalma nem új keletű, de míg korábban csak bizonyos szektorok képviselőit jellemezte a rendszeres távmunka, addig az … Tovább

Egy régi közmondás szerint Isten azért teremtette az embert, mert szereti a történeteket. A storytelling több tízezer éves, ingyenes technológia, … Tovább

Minden nézőpont kérdése. Az is, hogy egy-egy feladatot ellátó munkatársat hogyan ítélünk meg. Egy irodából, a táblázatokból felpillantva, egy nemzetközi … Tovább
Miért van az, hogy a legnagyobb, legszervezettebbnek tűnő vállalatok is gyakran szenvednek a működési problémáktól: lassan reagálnak, komplikáltan működnek, vagyis … Tovább
Merthogy a munka-magánélet egyensúlyról már majdnem elég szó esik, ráirányítva a figyelmet időnk, energiánk (kedvünk stb.) véges voltára. Csakhogy a … Tovább