Gyakran és nagy örömmel járunk vidéki városokban, ahol vállalkozókkal, cégvezetőkkel találkozhatunk és beszélgethetünk. Így volt ez nemrégiben Bőszénfán is, ahol a Somogyi Kereskedelmi és Iparkamara szervezett szakmai napot az általunk előzetesen javasolt témában, a vállalkozások kommunikációjával kapcsolatban. Sokszor voltunk már Somogyban, és miden alkalommal megbizonyosodhattunk arról, hogy milyen nagy az igény és az érdeklődés praktikus, korszerű kommunikációs megközelítések és megoldások iránt. A mostani rendezvényen többek között a vállalkozások, illetve a termékek, szolgáltatások megkülönböztetéséről, a márkaépítésről, az arculat jelentőségéről adtunk áttekintést Weich Éva tervező grafikus jóvoltából. Dr. Szvetelszky Zsuzsa a formális és informális kommunikáció összefüggéseiről, a pletykáról és annak lehetséges kordában tartásáról adott elő szokásosan magas színvonalú és érdekfeszítő stílusában. Mezriczky László pedig az üzletfejlesztés, a piaci munka, a marketing és a vezetői kommunikáció részleteit fedte fel. Egy egész napos rendezvényen nem könnyű végig fenntartani az érdeklődést. Nekünk ez a visszajelzések szerint nem csak sikerült, de több üzleti, együttműködési lehetőséget is hazahozhattunk magunkkal. Köszönjük, Somogy, újra jövünk és folytatjuk!
Kapcsolódó bejegyzések
Miért, mit hozzon? A Coca Cola trónfosztásától hangos a szaksajtó a Best Global Brands 2013. évi listájának publikálása óta. Valóban, … Tovább
Neves kommunikációs szakértőkkel beszélgettünk az Independent Media Education Center esedékes szemeszter záró oklevél átadóján arról, hogyan is néz ma ki a vállalati … Tovább
Éppen húsz éve annak, hogy egy szürke őszi estén néhányan az akkor informatikai cégek marketing vezetői közül úgy döntöttünk, hogy … Tovább
Az X-generáció tagjai (az 1960 és 1979 között születettek) hajlamosak sopánkodni a fiatalok túlzásba vitt digitális eszközhasználata miatt, és kevesen … Tovább
Megtisztelő meghívásnak tettünk eleget Dr. Szvetelszky Zsuzsával, amikor a Médiapiac kiváló munkatársaival, Török Diával és Szakács Lacival beszélgettünk a rádió … Tovább
Több oka is van, amiért a két jelenséget érdemes megkülönböztetnünk, így 2024 legelején. Világszerte érvényes, hogy olyan évek állnak mögöttünk, … Tovább
Nemrég jelent meg Szvetelszky Zsuzsanna cikke az Üzlet és Pszichológiában: a vállalati kommunikáció folyamatai azóta is meghatározó elemei a megtartásnak és … Tovább
Vezetőnek lenni különleges lehetőség, egyben mérhetetlenül komoly feladat: másokat vezetni, másokért felelősséget vállalni, másokból kihozni a lehető legtöbbet úgy, hogy … Tovább
A büszkeség nemes vonás, konzekvensséget, értékközpontúságot, kiszámíthatóságot jelent, egyfajta hitet önmagunkban. Többnyire pozitív gondolatok jutnak róla eszünkbe, ám a büszkeség … Tovább
Tapasztalt vállalatvezetőkkel folytatott konzultációink során számtalan nézettel, gyakorlattal, meggyőződéssel, vezetői filozófiával találkozhattunk, egy dologban azonban szinte mindenki egyetértett: a vállalati … Tovább
A változásra sokan úgy tekintenek – és itt elsősorban cégekre, vállalatokra gondolunk -, hogy mi minden lesz más majd ezután. … Tovább
Bármilyen furcsa is, vezetővé válni sokkal nehezebb, mint hinnénk. Nem csak azért, mert a vezető felelősségteljes munkát végez: sokat van … Tovább
A verbális kommunikáció fontos eleme a beszélgető partnerek közötti térköz, ami a vezető és beosztott kommunikációja esetében legalább két lépés … Tovább
A vállalatok életében ma már kiemelt szerep jut a kommunikációnak, információ átadásnak. Az információcsere, tágabb értelemben az információval való foglalkozás … Tovább
Powered Corporate Communications – így foglalhatjuk röviden össze az Ispiro Consulting vállalati kommunikációs megközelítését. Mit is jelent mindez? Vállalati kommunikáció … Tovább
