A bizonytalanság hozta kihívásokat a munkavállók és a munkaváltatók tavasszal tapasztalták meg először, majd a nyári fellélegzést követően a helyzet kísértetiesen hasonló: az egyének és szervezetek is kezdenek megtelni a szituáció hozta fokozott erőfeszítésekkel, az elszigetelődéssel, a home office-szal. A fáradtság érezhető, mégis ki kell tartani. Honnan ismerheti fel egy vezető, hogy a csapata elfáradt, és mit tehet az egyes munkavállalókért, ha ő is ugyanabban a cipőben jár? A válaszokat Istók Nikolett kereste közösen dr. Szvetelszky Zsuzsával a Profession.hu cikkében.

Kapcsolódó bejegyzések
Powered Corporate Communications – így foglalhatjuk röviden össze az Ispiro Consulting vállalati kommunikációs megközelítését. Mit is jelent mindez? Vállalati kommunikáció … Tovább

Neves kommunikációs szakértőkkel beszélgettünk az Independent Media Education Center esedékes szemeszter záró oklevél átadóján arról, hogyan is néz ma ki a vállalati … Tovább
Jó pár évvel ezelőtt sokat foglalkoztunk azzal, hogy a vállalatok miként viszonyuljanak a nehezebb időszakokhoz, amikor már a stagnálás is … Tovább
Digitalizálódunk, és ez jelenleg egyirányú utcának tűnik. Mindenből adat lesz, belőlünk emberekből is. Az adat, a számok tűpontos paramétereket is … Tovább

Alig fél éve írtam le gondolataimat a Jürgen Klopp-féle Liverpool labdarúgó csapatának szárnyalásáról, és az ebből levonható tanulságorkól. Az akkori … Tovább
2020-at könnyű leírni, jópofa kiejteni, és a legtöbben optimistán, teli várakozással tekintenek az új évre. Bár 2020 nem évtized váltó … Tovább

Meglepően nagy arányban választanak munkahelyet a munkavállalók ismerősi ajánlások alapján: egyes becslések szerint ez eléri, sőt, bizonyos szektorokban meg is … Tovább

A kommunikáció egy vállalaton belül lényegében maga a vérkeringés: információkat juttat el szervezeti egységek között, telephelyek között, szállító és felhasználó … Tovább
Örül minden márkával foglalkozó szakember lelke, hiszen bármerre is néz, munkáltatói márkáról hallhat, olvashat mindenütt. És valóban, remény van arra, … Tovább
A verbális kommunikáció fontos eleme a beszélgető partnerek közötti térköz, ami a vezető és beosztott kommunikációja esetében legalább két lépés … Tovább

Fenntarthatóság. Minden magára valamit is adó cég, márka, kormányzat foglalkozik a kérdéssel, minimum a szavak szintjén. Lassan akkora már a … Tovább
A vállalati kommunikáció „ideális esetben” a vezető és beosztott között zökkenőmentes. A beosztott elhiszi és elfogadja a vezető véleményét – … Tovább

Az év végén még csak 5-ik születésnapjukat ünnepelték, ám a hazai szervezetfejlesztési, szervezetdiagnosztikai piacon már évek óta meghatározó szerepet játszanak. Megoldásaik … Tovább

A megtartás alapeleme a bizalom, vagyis az abban való hit, hogy jó helyen vagyok, jó itt nekem, mert lehet sikerélményem, … Tovább

Éledezik a vállalati kommunikációs piac. Jó látni a vezetői akaratot és igyekezetet, amely az elmúlt két-három évben erre irányul. Nincs … Tovább