A hibrid szervezet fogalma nem új keletű, de míg korábban csak bizonyos szektorok képviselőit jellemezte a rendszeres távmunka, addig az elmúlt hónapok tapasztalatai nyomán számos cég életében válik alapvetővé, vagyis várhatóan olyan területeken is beépül a gyakorlatba, ahol korábban elképzelhetetlen volt. Ha azonban a munkavállalók különböző helyszíneken, egymással ritkán találkozva dolgoznak, az számos kérdést felvet a csoportkohéziót, az együttműködés minőségét és eredményességét tekintve, de a sornak itt még aligha van vége. A témáról Istók Nikolett írt cikket a Profession.hu-n.

Kapcsolódó bejegyzések
A verbális kommunikáció fontos eleme a beszélgető partnerek közötti térköz, ami a vezető és beosztott kommunikációja esetében legalább két lépés … Tovább

A klasszikus reklámfelfogás szerint a reklám szerepe a tájékoztatás, az informálás, a rossz döntésektől való megóvás, vagyis a választás szabadságának … Tovább

A TMK kifejezésre lassan már csak az idősebb korosztály emlékszik. Jelentése tervszerű, megelőző karbantartás volt, amelynek lényege, hogy egy vállalat … Tovább
Igen, már a címben letesszük a voksot. Nem, nincs hibrid közösség, még pedig azért nincs, mert minden csapat együttműködése a … Tovább
Nemrég jelent meg Szvetelszky Zsuzsanna cikke az Üzlet és Pszichológiában: a vállalati kommunikáció folyamatai azóta is meghatározó elemei a megtartásnak és … Tovább
A változásra sokan úgy tekintenek – és itt elsősorban cégekre, vállalatokra gondolunk -, hogy mi minden lesz más majd ezután. … Tovább
2020-at könnyű leírni, jópofa kiejteni, és a legtöbben optimistán, teli várakozással tekintenek az új évre. Bár 2020 nem évtized váltó … Tovább
Szinte minden vállalati közösségben létező dilemma, hogy a vezető, a vezetés milyen felkészültséggel, készségekkel, fókusszal szervezze meg, tartsa egyben és … Tovább
Gyerekkoromban szerettem nézni a buszsofőrt: hatalmas kormányt tekergetve, sziszegő pedálokat nyomkodva, karónyi sebességváltóval birkózva vitt bennünket, utasokat úticélunk felé. Tetszett … Tovább
Frontvonali híreink ez alkalommal az irodaházakból származnak. A járvány sok mindent átalakított, és talán a legjobban az irodahasználati stratégiákat fogja … Tovább

A bizonytalanság hozta kihívásokat a munkavállók és a munkaváltatók tavasszal tapasztalták meg először, majd a nyári fellélegzést követően a helyzet … Tovább
Aki zenét tanult, tudja jól, milyen fontos a ritmusérzék, Ez persze vagy van, vagy nincs, de nélküle zenélni nem nagyon … Tovább
Van az úgy, hogy egy munkahelyen két ember nem bírja egymást, és ennek lépten-nyomon hangot is adnak. Olyan is akad, … Tovább

Egyre nyilvánvalóbb, hogy a kommunikáció üzletileg kritikus tényező a vállalatok életében. Sosem volt ez másképp, csak éppen időnként háttérbe szorult … Tovább

Nem kötelező ám itt dolgozni! – zárt le egy munkahelyi konfliktust az egyszeri vezető, miután beosztott kollégájával kialakult szakmai nézeteltérésnek … Tovább