A hibrid szervezet fogalma nem új keletű, de míg korábban csak bizonyos szektorok képviselőit jellemezte a rendszeres távmunka, addig az elmúlt hónapok tapasztalatai nyomán számos cég életében válik alapvetővé, vagyis várhatóan olyan területeken is beépül a gyakorlatba, ahol korábban elképzelhetetlen volt. Ha azonban a munkavállalók különböző helyszíneken, egymással ritkán találkozva dolgoznak, az számos kérdést felvet a csoportkohéziót, az együttműködés minőségét és eredményességét tekintve, de a sornak itt még aligha van vége. A témáról Istók Nikolett írt cikket a Profession.hu-n.

Kapcsolódó bejegyzések
A hibrid ma divatos kifejezés. A környezettudatos autós hibrid autót vásárol, a legjobb hozamot a hibrid kukorica adja, aztán biztosan … Tovább
Kollégám kora reggeli, egészségügyi sétájáról csatlakozik be a megbeszélésbe. Hozzászólása felkészült, átgondolt, pontos. Részvétele az értekezleten sokkal intenzívebb, mintha a … Tovább

Nemrégiben egy teltházas Projekt Management konferencián tarthattunk előadást a projekt kommunikáció jelentőségéről. Az előadókat hallgatva és több beszélgetést folytatva a … Tovább
Pihenni kell, feltöltődni muszáj, ez nyilvánvaló. Szerencsére egyre többen megtehetik ezt, hiszen ha még nem is mindenkinek, de az aktív … Tovább
Powered Corporate Communications – így foglalhatjuk röviden össze az Ispiro Consulting vállalati kommunikációs megközelítését. Mit is jelent mindez? Vállalati kommunikáció … Tovább

Ami jó, az jó. Ha valahol jól érzem magam, maradok. Így lesz kedvenc éttermem, cipőboltom, benzinkutam, szállodám, ahová örömmel térek … Tovább
A cégek emberekből állnak, akiket közös célok, közös sikerek, vagyis együttműködés tesz kollégákká. Az együttműködés kötőszövete pedig a kommunikáció. Tehát … Tovább

A büszkeség nemes vonás, konzekvensséget, értékközpontúságot, kiszámíthatóságot jelent, egyfajta hitet önmagunkban. Többnyire pozitív gondolatok jutnak róla eszünkbe, ám a büszkeség … Tovább

Aki vezetett már be cégéhez vállalatirányítási rendszert, állt át lean módszertanra, migrált új informatikai architektúrára, vagy átélt szervezeti átalakítást, magyarul … Tovább

A kommunikáció üzletileg kritikus tényező: hat a teljesítményre, a vállalat termékeinek és szolgáltatásainak a minőségére, a belső kapcsolatok és a … Tovább

Önállóság. Sokat emlegetett, vágyott, elvárt, vagy éppen misztifikált fogalom a munkahelyi közösségekben, miközben az sem biztos, pontosan tudjuk, mit is … Tovább

A megbeszélésen, ahol a vezető ismerteti a következő időszakra vonatkozó elképzeléseit, a beosztottak a legnagyobb nyugalommal, ám minősíthetetlen kifejezésekkel véleményezik … Tovább

„Gyakori félreértés, hogy a digitális korban az okoseszközeink számával párhuzamosan a kommunikációnk minősége is fejlődik – pedig ez nem igaz. … Tovább
A vírus teljesen átírja a hétköznapjainkat és komoly dilemmát okoz szinte minden munkahelyen: sokéves, sokszor sok évtizedes szokásokat, hagyományokat, rutinokat … Tovább
„Óriási élmény, hogy otthonról dolgozhatunk. Most látszik csak igazán, hogy meg lehet oldani a hozzáféréseket, az egyeztetéseket, és általában mindent, … Tovább