“Ugye valamennyien fülelni kezdenénk, ha a munkahelyi folyosón azt hallanánk, végre jelentős fizetésemelést terveznek a vezetők? Vagy ha a bolt pénztára előtt épp a szomszédunkról beszélnének? Ez nem bűn, hiszen a társadalmi életben az idők kezdete óta jelen van a pletyka, ősi szükséglet, közösségteremtő erő, amelynek tanulmányozását már nagyvállalatok is fontosnak tartják. A hazai pletykakutatás szerény nagyasszonya: Szvetelszky Zsuzsanna.” – A Nők Lapja kiváló írásából sok minden kiderül a pletykáról és Zsuzsáról is.

Kapcsolódó bejegyzések

Van egy különös jelenség, amely minden nagy szervezetet előbb-utóbb elér: az információ nem eljut, hanem elveszik. Egy vállalat vezetése meghoz … Tovább

Még tavaly novemberben jelent meg egy cikk az Economist hasábjain, ahol a beosztottakat dühítő hülye szabályokról és azok hatásáról is … Tovább
Sokan mesélik: mostanában, munka közben több az emelt hang, és még gyakrabban követi felcsattanó válasz, pedig a párbeszéd két résztvevője … Tovább
Igen. És kell is tanítani, hiszen megtartani a munkatársakat sokkal hatékonyabb (és olcsóbb is), mint folyton újakat toborozni. Hüvelykujj szabály … Tovább

A magyarországi munkaerőpiac igencsak dinamikus korszakát éli. Izgalmas és fölöttébb tanulságos a teljes folyamatot nézni és értelmezni, hiszen lényegében naponta … Tovább
Mindenki tisztában van a szervezeti konfliktusok jelentőségével, kaphat is erre képzést már évtizedek óta boldog-boldogtalan. A képzés során aztán megtanulhatja … Tovább

Miért, mit hozzon? A Coca Cola trónfosztásától hangos a szaksajtó a Best Global Brands 2013. évi listájának publikálása óta. Valóban, … Tovább
Az elmúlt napokban gyakran hallhattuk, vagy akár olvashattuk is a közösségi oldalakon, posztokban, kommentekben: tartok ettől az évtől, 2023 nem … Tovább

“Egy könyv, amiben az üzlet újra életre kel…” írja ajánlójában Kocsi Ilona, a kiadvány szerkesztője. A második kiadásba az Ispiro … Tovább

A gyártó, termelő vállalatok kommunikációjának kutatásával, hatékonyságuk javításával, a belső viszonyoknak az üzleti célok szolgálatába állításával évek óta foglalkozunk. A … Tovább

Onnan – első kézből – tudom a választ, mert az elmúlt hónapokban egy projektben tucatnyinál több lelkes Z-generációssal dolgozhattam együtt. … Tovább
Egy évvel ezelőtt elkezdett átalakulni a vállalatok kommunikációja, és a mai napra már jelentős mértékben meg is változott. A változás … Tovább
A legtöbb beosztottnak határozott véleménye van a vezetőjéről: az egyik tipikus véleményről szól az alábbi vicc. Ült a varjú az … Tovább
Miért is pont a portugáloktól tanuljunk? Az interkulturális tanulmányok az üzleti élet bemutatásakor leginkább a német, a japán, az észak-amerikai, … Tovább
Minden vállalatnál legalább két kép él az ott dolgozókban, hogy milyen is a cég, a hangulat, milyen ott dolgozni – … Tovább