Kevesebb szó esett mostanában oldalainkon a kis- és közepes vállalkozásokról, pedig ha valahol nagy szükség van tudatos piacépítésre, stratégiaalkotásra, marketing, vagy éppen kommunikációtervezésre, az épen ez a szektor. Azért is időszerű ez a téma, mert az általános gazdasági depresszió közepette most kell minden energiát bevetni annak érdekében, hogy pozíciót lehessen nyerni. Napjaink forráshiánya persze tovább nehezíti ezt a feladatot, ám van lehetőség állami segítséget igénybe venni. Épp a napokban kaptunk zöld lámpát mi is egy korábban előkészített pályázatunkra, melynek során üzleti partnerünk marketing stratégiaalkotásra kért ilyen jellegű finanszírozást, a szolgáltatást pedig (korábban elnyert ez irányú akkreditációnknak köszönhetően) mi végezhetjük el részére. A pályázat feltétele tehát olyan szakértő partnerrel való előzetes megállapodás, aki jogosult a támogatott szolgáltatás nyújtására. A pályázat feltételeiről itt olvashat bővebben, a konkrétumokról pedig szívesen osztjuk meg tapasztalatainkat az érdeklődőkkel.
Kapcsolódó bejegyzések
Az elmúlt két-három évben kétségbeesett jelzéseket hallhatunk vállalatoknál, konferenciákon is arról, hogy a fluktuáció miatt elfogytak a tartalékok. Holott korántsem … Tovább
Szakértő külső szemként áttekintjük, átvilágítjuk az adott vállalkozás üzleti modelljét, elemezzük, értékeljük az eddig megtett utat és megkeressük a lehetséges … Tovább
A Magyar Reklámszövetség nagy jelentőségű felmérést készített néhány éve arról, milyen kézzelfogható, kalkulálható hozadékkal is bír a reklám nemzetgazdasági szinten. A tanulmány … Tovább
A munka-magánélet egyensúly mára egy merőben új perspektívát nyert, hiszen sokszor a saját konyhánkból tartjuk a munkahelyi megbeszéléseket. Pécsi Judit, … Tovább
Megtisztelő meghívásnak tettünk eleget Dr. Szvetelszky Zsuzsával, amikor a Médiapiac kiváló munkatársaival, Török Diával és Szakács Lacival beszélgettünk a rádió … Tovább
Lehet-e tanulni a multiktól? Vagy esetleg a multik is tanulhatnak a kis- és közepes cégektől? Talán tudod, talán nem, immár … Tovább
Jó dolog ez a Social média! Én is ezen keresztül értekezhetek most a külvilággal, pedig amiről elmélkedem, az régimódinak számít. … Tovább
A vírus teljesen átírja a hétköznapjainkat és komoly dilemmát okoz szinte minden munkahelyen: sokéves, sokszor sok évtizedes szokásokat, hagyományokat, rutinokat … Tovább
Vajon milyen lehet a 67%-kal fényesebb haj, az ötszörös tisztítóerő, vagy mondjuk a hét ponton hatékony száj higiénés védelem? Bevallom, … Tovább
A cégeknek sokkal több időt kellene fordítaniuk termékfejlesztésre, a felhasználói igények jobb megismerésére, és kevesebbet megbeszélésekre, PPT prezentációkra, a költségek, … Tovább
Egy kedves hölgyismerősöm gyakran mondja, hogy a nőket nem szabad hibáztatni a csacsogás-kényszerük miatt, hiszen ez az őskorból rajtuk maradt … Tovább
Új cikk kerül fel a vállalati intranetre, mondjuk a jövő évi juttatásokról. Lesznek, akik elolvassák. Néha tíz, néha hetven százaléka … Tovább
Elindulunk! Harmadik születésnapunk után nem sokkal fontos változásokról adhatunk hírt. Ma elkezdődik az Ispiro Consulting történetének új szakasza. Új kinézet, … Tovább


