“Egy könyv, amiben az üzlet újra életre kel…” írja ajánlójában Kocsi Ilona, a kiadvány szerkesztője. A második kiadásba az Ispiro Consulting egy története is bekerült, amely különös megtiszteltetés, ha a neves szereplői kört figyelembe vesszük. 365 történet, vagyis minden napra egy mese – az üzleti élet érdekességeiről, színességéről. Ajánljuk magunkat.

Kapcsolódó bejegyzések
…vagy legalábbis radikálisan lecsökken, akkor is szükség van valamire, ami ellátja azokat a funkciókat, amiket korábban nyugodtan a folyosói szóbeszédre … Tovább
Vége a veszélyhelyzetnek, megindul a visszaáramlás az irodákba. Egy vagy többnapos, egy vagy többhetes váltásokban. Fokozatosan, biztonságosan. Kvázi műszakokban, mint … Tovább

Szentírásnak veszik sokan a nyomtatott betűt ma is, és ez érthető: Gutenberg első műve bő félezer éve a Biblia volt. … Tovább
Telnek a vírus uralta hónapok: a megdöbbenésnek egyre több eleméből lesz megszokás. Olyan cég valószínűleg nincs, ahol változatlan minőségű hatékonysággal … Tovább
Miért is pont a portugáloktól tanuljunk? Az interkulturális tanulmányok az üzleti élet bemutatásakor leginkább a német, a japán, az észak-amerikai, … Tovább

Avagy miért érted félre folyton a szervezetet? Beszélgetsz valakivel. Az illető mond szavakat, mondatokat, értelmes kifejezéseket, melyek logikusak, világosak, érthetőek, … Tovább
Merthogy a munka-magánélet egyensúlyról már majdnem elég szó esik, ráirányítva a figyelmet időnk, energiánk (kedvünk stb.) véges voltára. Csakhogy a … Tovább

“Ugye valamennyien fülelni kezdenénk, ha a munkahelyi folyosón azt hallanánk, végre jelentős fizetésemelést terveznek a vezetők? Vagy ha a bolt … Tovább
Igen, már a címben letesszük a voksot. Nem, nincs hibrid közösség, még pedig azért nincs, mert minden csapat együttműködése a … Tovább
Minden vállalatnál legalább két kép él az ott dolgozókban, hogy milyen is a cég, a hangulat, milyen ott dolgozni – … Tovább
Ahogy a közmondás tartja, a fejétől bűzlik a hal, ami igaznak tekinthető a vállalatokra is, természetesen optimális esetben fordított előjellel … Tovább

A nehéz időszakok egyik mellékhatása, hogy az emberek érzelmi „tartályai” hamar megtelnek, és amikor már nincs hova pakolni a feszültséget, … Tovább

A gyártó, termelő vállalatok kommunikációjának kutatásával, hatékonyságuk javításával, a belső viszonyoknak az üzleti célok szolgálatába állításával évek óta foglalkozunk. A … Tovább

Az influencer jelenség már rég nem új, mégis szeretünk még mindig újszerűként tekinteni rá – talán azért is, mert még … Tovább

Katával a belvárosban futottunk össze nemrég, egy május végi délutánon. Öt éve közösen dolgoztunk egy hosszabb projektben, egy nagy nemzetközi … Tovább