A munkaerő-megtartás problémáira nincs gyors megoldás, nincs vízzel bevehető pirula, de a cégen belüli pletyka és a kommunikációs dugulások megértése fontos része az útnak, amin a célba jutás reményében végig kell menni. Erről, valamint a fluktuációról és annak menedzselhetőségéről, és persze az Employer Brandingről, és a People Management jelentőségéről beszélgettünk Szabó M. Istvánnal, az allas.hu kommunikációs vezetőjével. Íme a cikk.

Kapcsolódó bejegyzések

A vállalatok életében ma már kiemelt szerep jut a kommunikációnak, információ átadásnak. Az információcsere, tágabb értelemben az információval való foglalkozás … Tovább

A kommunikáció üzletileg kritikus tényező: hat a teljesítményre, a vállalat termékeinek és szolgáltatásainak a minőségére, a belső kapcsolatok és a … Tovább
Vezetőnek lenni különleges lehetőség, egyben mérhetetlenül komoly feladat: másokat vezetni, másokért felelősséget vállalni, másokból kihozni a lehető legtöbbet úgy, hogy … Tovább
Minden vállalatnál legalább két kép él az ott dolgozókban, hogy milyen is a cég, a hangulat, milyen ott dolgozni – … Tovább

Előadásra kaptam felkérést az ISOFORUM által szervezett XXVIII-ik Nemzeti Minőségügyi Konferencián, szeptember 16-án. Évek óta tagok vagyunk, sőt, szekciók szervezésével … Tovább

A vállalati szférában sok szó esik tőkéről, hatékonyságról, stratégiáról – de meglepően keveset beszélünk arról, hogyan alakulnak ki a döntések … Tovább

A klasszikus reklámfelfogás szerint a reklám szerepe a tájékoztatás, az informálás, a rossz döntésektől való megóvás, vagyis a választás szabadságának … Tovább

Sok vállalat a profitja csökkentésével próbálja megoldani, hogy ne kelljen túlságosan emelnie az árakat, de a költségeik egyre nőnek és … Tovább
Újra az informális szervezetekről és kommunikációról szervezünk szakmai napot, ahogyan tettük ezt már decemberben is. A téma ugyanaz: a belső … Tovább

A pletyka kétélű fegyver, ezért nem árt, ha tudjuk, hogyan térhetünk ki előle, akárcsak egy sötét varázslás elől. Erre is … Tovább

Egy régi közmondás szerint Isten azért teremtette az embert, mert szereti a történeteket. A storytelling több tízezer éves, ingyenes technológia, … Tovább

Létrehoztunk valami újat, amiről szeretnénk ha sokan tudnának. Ezért megkérdeztük magunktól mindazt, amit szerintünk fontos elmondani a Kiváló Munkahely Partnerség … Tovább

Van egy különös jelenség, amely minden nagy szervezetet előbb-utóbb elér: az információ nem eljut, hanem elveszik. Egy vállalat vezetése meghoz … Tovább

Igen, a business understandingről már sokat írtunk erről a platformon., Hogy miért fontos, miért elengedhetetlen a piac aktuális állapotára rezonálva … Tovább
Pihenni kell, feltöltődni muszáj, ez nyilvánvaló. Szerencsére egyre többen megtehetik ezt, hiszen ha még nem is mindenkinek, de az aktív … Tovább