A munkaerő-megtartás problémáira nincs gyors megoldás, nincs vízzel bevehető pirula, de a cégen belüli pletyka és a kommunikációs dugulások megértése fontos része az útnak, amin a célba jutás reményében végig kell menni. Erről, valamint a fluktuációról és annak menedzselhetőségéről, és persze az Employer Brandingről, és a People Management jelentőségéről beszélgettünk Szabó M. Istvánnal, az allas.hu kommunikációs vezetőjével. Íme a cikk.
Kapcsolódó bejegyzések
Egyszer, réges-régen nagy divat volt vállalati nyomtatott kiadványok, újságok, magazinok kiadása. Minden magára valamit is adó szervezetnek volt ilyenje, hiszen … Tovább
Talán már túlzónak érezheti az olvasó azt az intenzitást, amivel az Employer Branding-et próbálja a HR és a kommunikációs szakma, … Tovább
Sokszor írtunk már arról, hogy vállalati környezetben vezetőnek lenni speciális, különleges feladat. Elsősorban azért, mert nem csak magunkért, hanem másokért … Tovább
Talán ismerős a valamikori kabaré idézet: Az én gyerekem és a te gyereked veri a mi gyerekünket.” Kiváló leírása ez … Tovább
Munkahelyváltásnál céget választunk és aztán rossz főnököt hagyunk ott. A cégválasztásban a márka, illetve az eköré épült imidzs orientál, és … Tovább
Ken Olsen, a Digital Equipment Corporation elnöke 1977-ben úgy vélte, nem lesz értelme senkinek sem otthon számítógépet birtokolni. Steve Ballmer, … Tovább
Közismert, hogy embereket jól vezetni külön szakma, tudomány, képesség. Egy jó mérnök, vagy közgazdász nem feltétlenül lesz egyben jó vezető … Tovább
“Gyakori félreértés, hogy a digitális korban az okoseszközeink számával párhuzamosan a kommunikációnk minősége is fejlődik – pedig ez nem igaz. … Tovább
Óriásit nőtt a munkanélküliség ahhoz képest, hogy évek óta a tejes foglalkoztatottság határán mozgott a gazdaság. Az elmúlt évek vezetői … Tovább
Előadásra kaptam felkérést az ISOFORUM által szervezett XXVIII-ik Nemzeti Minőségügyi Konferencián, szeptember 16-án. Évek óta tagok vagyunk, sőt, szekciók szervezésével … Tovább
2010 nyarán és őszén két különleges céggel ismerkedtünk meg. Augusztusban a lövői Roto Elzett Certa, októberben pedig a NEXON lett … Tovább
2007 december 14-én született meg az Ispiro Consulting Kft. Ennek tehát tizennégy éve, vagyis immár kétszer is kitöltöttük a kritikus … Tovább
Merthogy a munka-magánélet egyensúlyról már majdnem elég szó esik, ráirányítva a figyelmet időnk, energiánk (kedvünk stb.) véges voltára. Csakhogy a … Tovább
Napjainkra címke lett belőle: a fenntartható csökkenés egyre ismertebb kategória, mint ahogy a csökkenés is egyre inkább hétköznapi része az … Tovább
Minél kiterjedtebb a munkahelyi pletyka, annál inkább önálló életre kel. Alulról szerveződő módon alakítja ki saját útjait, egyben szerepeket és … Tovább