A vállalatok életében ma már kiemelt szerep jut a kommunikációnak, információ átadásnak. Az információcsere, tágabb értelemben az információval való foglalkozás életünk részévé vált, naponta végezzük az információk átadását, vételét, továbbítását, feldolgozását. A jól működő vállalatoknál ideális a belső kommunikáció működése és ez azt eredményezi, hogy mindenki kellőképpen informáltnak érzi magát, nincsenek hiányok vagy ellentmondások a folyamatokban, és a vezetés céljai világosak a beosztottak előtt is. Hogyan épüljön fel egy vállalat belső kommunikációs rendszere, hogyan történjen az információ átadás, ki kommunikáljon? A HR és Munkajog Szvetelszky Zsuzsával készített interjút, ezt közöljük most mi is.
Kapcsolódó bejegyzések
Új elnöke van Amerikának. Ez izgalmas. Az új elnök személye, illetve az általa képviselt irányvonal tartalma még izgalmasabb. Ám leginkább … Tovább
Jó pár évvel ezelőtt sokat foglalkoztunk azzal, hogy a vállalatok miként viszonyuljanak a nehezebb időszakokhoz, amikor már a stagnálás is … Tovább
Vajon milyen lehet a 67%-kal fényesebb haj, az ötszörös tisztítóerő, vagy mondjuk a hét ponton hatékony száj higiénés védelem? Bevallom, … Tovább
– És ti mivel foglalkoztok? – Vállalati kommunikációval. – Á, szóval ti csináljátok a hírleveleket, szervezitek a rendezvényeket, meg töltitek … Tovább
Vége a veszélyhelyzetnek, megindul a visszaáramlás az irodákba. Egy vagy többnapos, egy vagy többhetes váltásokban. Fokozatosan, biztonságosan. Kvázi műszakokban, mint … Tovább
Létrehoztunk valami újat, amiről szeretnénk ha sokan tudnának. Ezért megkérdeztük magunktól mindazt, amit szerintünk fontos elmondani a Kiváló Munkahely Partnerség … Tovább
Ami jó, az jó. Ha valahol jól érzem magam, maradok. Így lesz kedvenc éttermem, cipőboltom, benzinkutam, szállodám, ahová örömmel térek … Tovább
Talán észre sem vesszük, ám nagyon megváltozott az az idősík, amiben élünk. Lerövidültek a perspektívák, és most már tényleg igaz … Tovább
Minden vállalatnál legalább két kép él az ott dolgozókban, hogy milyen is a cég, a hangulat, milyen ott dolgozni – … Tovább
Nemrég jelent meg Szvetelszky Zsuzsanna cikke az Üzlet és Pszichológiában: a vállalati kommunikáció folyamatai azóta is meghatározó elemei a megtartásnak és … Tovább
A bizonytalanság hozta kihívásokat a munkavállók és a munkaváltatók tavasszal tapasztalták meg először, majd a nyári fellélegzést követően a helyzet … Tovább
Jön két új gyártósor, közben sűrűsödnek az átállások, esetleg a vevő is megváltoztatta az elképzeléseit, a beszállító közben problémákkal küszködik, … Tovább
Látványos, gyors, éppen ezért ijesztő zuhanást produkált a céges világ azon a bizonyos képzeletbeli vállalati Maslow piramison. Nézzünk csak körül: … Tovább
Sokszor írtunk már arról, hogy vállalati környezetben vezetőnek lenni speciális, különleges feladat. Elsősorban azért, mert nem csak magunkért, hanem másokért … Tovább
Menő volt jó pár évvel ezelőtt, ha valaki ilyen sms-üzenetet küldött: „meetingen ülök, visszahívlak!”. Ez ugyanis több mindent is elárult … Tovább