Vannak olyan helyzetek, amikor az embernek nagyon jól jönne a fejlett képzelőerő, a fantázia, a belelátóképesség. Ilyen, amikor például lakásbelsőt tervezünk, családtagunknak választunk ruhát, ékszert, vagy autót kívánunk vásárolni. Hunyorgó szemmel igyekszünk elképzeli, hogyan is nézne ki az áthelyezett ülőgarnitúra, vagy hogy esetleg a kiválasztott autó fekete vagy ezüst metál színben mutatna-e jobban. Úgy tűnik, a Volvo lesz az első, aki választ és megoldás kínál majd ez utóbbi helyzetre, ugyanis hologramos konfigurátort tervez bevezetni egyes szalonjaiban. A számítógépes konfigurátor nem új találmány, szinte minden márka elérhetővé teszi leendő ügyfelei számára, hogy a monitor előtt ülve cserélgessék a színt, a felnit, vagy a belső kárpit színét. Épp a Volvo volt az egyik első, aki “varázsdoboz” néven tette lehetővé ezt a szolgáltatást már vagy egy évtizede. A virtuális valóság ma már mindennapos dolog, így érthető, hogy az egyik legkeményebb versenypiacon, az autókereskedelemben kaphatnak a vevők értékes és hasznos támogatás vásárlási döntéseikhez. A technológia mellett ehhez persze kellett a szándék is, hogy a vevő valódi élmény, meggyőződés és nem utolsó sorban a látottak alapján kialakuló érzelmek mentén dönthessen. Így kell ezt!

Kapcsolódó bejegyzések

A megbeszélésen, ahol a vezető ismerteti a következő időszakra vonatkozó elképzeléseit, a beosztottak a legnagyobb nyugalommal, ám minősíthetetlen kifejezésekkel véleményezik … Tovább
Van egy állításom, mellyel lehet vitatkozni: Igazi forradalom van alakulóban a vállalati kommunikáció terén. Mondom ezt úgy, hogy volt szerencsém … Tovább

Talán az egyik legszebb, legfelemelőbb feladata a humán erőforrásért felelős vezetőnek, hogy ő az első, aki a belépő új munkatársat … Tovább

Nos, milyen évünk legyen? Boldog, sikeres, eredményekben gazdag, ahogyan azt tengernyi jókívánságban megkaptuk ismerőseinktől szilveszter felé közeledve? Hát akkor legyen … Tovább
Több évtizeddel a rendszerváltás után valami megmagyarázhatatlan oknál fogva még mindig nem értjük igazán a piacgazdaság alapjait. Ez ugyanis elvileg … Tovább

Erős brand kell-e egy startupnak, vagy sem? A válasz nem annyira egyértelmű, mint elsőre gondolhatnánk. Tegyük fel, hogy például van … Tovább

Május 15-tól egy hónapon át vehető igénybe a GOP-2014- 3.3.4. pályázat, melyet a versenyképes IT szektor támogatására szervez az IVSZ. … Tovább
Jó dolog ez a Social média! Én is ezen keresztül értekezhetek most a külvilággal, pedig amiről elmélkedem, az régimódinak számít. … Tovább

Mindennek ára van. Azt, hogy ez az ár milyen legyen, elvileg a piacgazdaság dönti el, hiszen a verseny nem tűri … Tovább

Ki gondolta volna néhány évvel ezelőtt, hogy az internet technológiából eszközzé, majd jelenséggé, élettérré, és mindemellett generációs kultúraváltóvá válik. Ma … Tovább
“Alattunk változik a szakma” – ez volt Mezriczky László, a Magyar Reklámszövetség elnökének alapvetése a Napi Gazdaság konferenciáján. Mint elmondta, … Tovább
Elismerte, bevallotta, elárulta. Szörnyű idő lesz, borzalmas vihar közeledik, rettenetes hidegre készülhetünk. Mindezek idézetek újságcikkek szóhasználatából. Bizony általánossá kezd válni, … Tovább

Puzsér Róbert nemzeti intézmény, egy valódi kincs. Amint annak idején Nagy Feró a nemzet csótányaként röhögött bele az akkori rendszer … Tovább
Újra az informális szervezetekről és kommunikációról szervezünk szakmai napot, ahogyan tettük ezt már decemberben is. A téma ugyanaz: a belső … Tovább