Éppen húsz éve annak, hogy egy szürke őszi estén néhányan az akkor informatikai cégek marketing vezetői közül úgy döntöttünk, hogy a már akkor olyannyira mérnöki szektor köré megpróbálunk valami népszerűbb megnyilvánulási formát, érthetőbb kommunikációt találni, és megalakítottuk az Informatikai Vállalkozások Szövetsége Marketing Szakcsoportját. Kakukktojás voltunk akkor, fura marketing nyelven beszélők csoportja a mérnöki közegben, de hamar értelmet nyert a kezdeményezés, hiszen onnantól kezdve hosszú éveken át a legaktívabb, leglátogatottabb rendezvényekkel rendelkező szakcsoport voltunk, elnökségi tagi képviselettel. 2005-ben aztán egy közgyűlésen megszakadt a sorozat és az elnökségi tagságot elveszített társaság szép lassan szétszéledt.
Évek óta gondolkozunk azon, hogy újra aktívabb szerepet kellene vállalni (immár az Ispiro Consulting színeiben) a hazai infokommunikáció szövetségi szintű marketingjének alakításában, amihez aztán idén egy IVSZ-szel közös kutatási projekt adta meg a megfelelő lökést. Mostantól tehát újra az IVSZ színeiben (is) dolgozunk, és reméljük, nem a nosztalgia táplálja majd lelkesedésünket, hanem a sok új érdekes, izgalmas feladat. Rajtunk nem fog múlni. (És ha esetleg informatikai cégnek kommunikációs kihívásai lennének, mostantól hivatalosan is tudja, hová fordulhat).