Gyakran és nagy örömmel járunk vidéki városokban, ahol vállalkozókkal, cégvezetőkkel találkozhatunk és beszélgethetünk. Így volt ez nemrégiben Bőszénfán is, ahol a Somogyi Kereskedelmi és Iparkamara szervezett szakmai napot az általunk előzetesen javasolt témában, a vállalkozások kommunikációjával kapcsolatban. Sokszor voltunk már Somogyban, és miden alkalommal megbizonyosodhattunk arról, hogy milyen nagy az igény és az érdeklődés praktikus, korszerű kommunikációs megközelítések és megoldások iránt. A mostani rendezvényen többek között a vállalkozások, illetve a termékek, szolgáltatások megkülönböztetéséről, a márkaépítésről, az arculat jelentőségéről adtunk áttekintést Weich Éva tervező grafikus jóvoltából. Dr. Szvetelszky Zsuzsa a formális és informális kommunikáció összefüggéseiről, a pletykáról és annak lehetséges kordában tartásáról adott elő szokásosan magas színvonalú és érdekfeszítő stílusában. Mezriczky László pedig az üzletfejlesztés, a piaci munka, a marketing és a vezetői kommunikáció részleteit fedte fel. Egy egész napos rendezvényen nem könnyű végig fenntartani az érdeklődést. Nekünk ez a visszajelzések szerint nem csak sikerült, de több üzleti, együttműködési lehetőséget is hazahozhattunk magunkkal. Köszönjük, Somogy, újra jövünk és folytatjuk!
Kapcsolódó bejegyzések
Nagyjából minden második munkavállaló stresszesnek tartja munkahelyét. Vajon mi lehet e tény mögött? Talán az az általános vélekedés, hogy dolgozni … Tovább
A TMK kifejezésre lassan már csak az idősebb korosztály emlékszik. Jelentése tervszerű, megelőző karbantartás volt, amelynek lényege, hogy egy vállalat … Tovább
Bármilyen furcsa is, vezetővé válni sokkal nehezebb, mint hinnénk. Nem csak azért, mert a vezető felelősségteljes munkát végez: sokat van … Tovább
Az elektronikus levelezés talán az egyik legnagyszerűbb dolog a vállalati kommunikációban. Mára viszont szinte alig akad munkahely, ahol ne panaszkodnának … Tovább
Az X-generáció tagjai (az 1960 és 1979 között születettek) hajlamosak sopánkodni a fiatalok túlzásba vitt digitális eszközhasználata miatt, és kevesen … Tovább
Ősidők óta többet szeretnénk tudni. Mélyen bennük van ez az ösztön, hiszen egykoron nem kevesebb múlt rajta, mint a túlélésünk. … Tovább
Egy nagyobb cégben akár több rejtett vállalat is lehet. Nincs is ezzel semmi gond, az informális szervezet szolgálhatja – és … Tovább
Talán az egyik legszebb, legfelemelőbb feladata a humán erőforrásért felelős vezetőnek, hogy ő az első, aki a belépő új munkatársat … Tovább
Válságban sokan a felsővezetésre figyelnek, pedig a mindennapi csaták döntő része a szervezet középső rétegeiben dől el: azokon a szinteken, … Tovább
Onnan – első kézből – tudom a választ, mert az elmúlt hónapokban egy projektben tucatnyinál több lelkes Z-generációssal dolgozhattam együtt. … Tovább
A szépemlékű 60-as, 70-es években elő-előfordult, hogy egy család viszonylag drága televíziót vásárolt. Egyrészt azért, mert már megtehette, másrészt – … Tovább
Fenntarthatóság. Minden magára valamit is adó cég, márka, kormányzat foglalkozik a kérdéssel, minimum a szavak szintjén. Lassan akkora már a … Tovább
Megdöbbentett, amikor egy tanulmányban azt olvastam, a munkavállalók milyen nagy hányada nem is tudja igazán, mi a valós értelme napi … Tovább
Új cikk kerül fel a vállalati intranetre, mondjuk a jövő évi juttatásokról. Lesznek, akik elolvassák. Néha tíz, néha hetven százaléka … Tovább

