A hibrid szervezet fogalma nem új keletű, de míg korábban csak bizonyos szektorok képviselőit jellemezte a rendszeres távmunka, addig az elmúlt hónapok tapasztalatai nyomán számos cég életében válik alapvetővé, vagyis várhatóan olyan területeken is beépül a gyakorlatba, ahol korábban elképzelhetetlen volt. Ha azonban a munkavállalók különböző helyszíneken, egymással ritkán találkozva dolgoznak, az számos kérdést felvet a csoportkohéziót, az együttműködés minőségét és eredményességét tekintve, de a sornak itt még aligha van vége. A témáról Istók Nikolett írt cikket a Profession.hu-n.

Kapcsolódó bejegyzések
Bármilyen furcsa is, vezetővé válni sokkal nehezebb, mint hinnénk. Nem csak azért, mert a vezető felelősségteljes munkát végez: sokat van … Tovább

A kommunikáció üzletileg kritikus tényező: hat a teljesítményre, a vállalat termékeinek és szolgáltatásainak a minőségére, a belső kapcsolatok és a … Tovább
A verbális kommunikáció fontos eleme a beszélgető partnerek közötti térköz, ami a vezető és beosztott kommunikációja esetében legalább két lépés … Tovább
Közismert, hogy embereket jól vezetni külön szakma, tudomány, képesség. Egy jó mérnök, vagy közgazdász nem feltétlenül lesz egyben jó vezető … Tovább
Az elektronikus levelezés talán az egyik legnagyszerűbb dolog a vállalati kommunikációban. Mára viszont szinte alig akad munkahely, ahol ne panaszkodnának … Tovább

Gyakran és nagy örömmel járunk vidéki városokban, ahol vállalkozókkal, cégvezetőkkel találkozhatunk és beszélgethetünk. Így volt ez nemrégiben Bőszénfán is, ahol … Tovább

Vajon több rozsos kenyér fogy-e, ha egy kenyérgyár munkatársai blogolnak? Több autót tud-e eladni egy használtautó kereskedő, ha vicces kommentekben … Tovább
Szinte minden vállalati közösségben létező dilemma, hogy a vezető, a vezetés milyen felkészültséggel, készségekkel, fókusszal szervezze meg, tartsa egyben és … Tovább
Aki szereti a focit, részben azért is szereti, mert az utolsó percig bármi történhet a pályán. Sosem lehet tudni, hogy … Tovább

Nem kötelező ám itt dolgozni! – zárt le egy munkahelyi konfliktust az egyszeri vezető, miután beosztott kollégájával kialakult szakmai nézeteltérésnek … Tovább
Óriásit nőtt a munkanélküliség ahhoz képest, hogy évek óta a tejes foglalkoztatottság határán mozgott a gazdaság. Az elmúlt évek vezetői … Tovább
A vírus teljesen átírja a hétköznapjainkat és komoly dilemmát okoz szinte minden munkahelyen: sokéves, sokszor sok évtizedes szokásokat, hagyományokat, rutinokat … Tovább

Avagy miért érted félre folyton a szervezetet? Beszélgetsz valakivel. Az illető mond szavakat, mondatokat, értelmes kifejezéseket, melyek logikusak, világosak, érthetőek, … Tovább

“Gyakori félreértés, hogy a digitális korban az okoseszközeink számával párhuzamosan a kommunikációnk minősége is fejlődik – pedig ez nem igaz. … Tovább

Sok mindenhez hasonlították már a vállalatok kommunikációját (folyadék áramlásához, puzzle-hoz, fogaskerekekhez), és mindegyik hasonlat bizonyára ül is. Az autóban ülve … Tovább