Talán már túlzónak érezheti az olvasó azt az intenzitást, amivel az Employer Branding-et próbálja a HR és a kommunikációs szakma, és rajtuk keresztül a vállalatok vezetése értelmezni, ám mégis fontos, hogy ezt is, mint minden jelenséget, folyamatot, lehetőséget pontosan értsünk és a helyén kezeljünk. Mi azok közé tartozunk, akik komplexitásában szemlélik a dolgot, és így nem csak a benne rejlő lehetőségekkel, hanem a korlátokkal, kockázatokkal is tisztában szeretne lenni. A Profession.hu ismét lehetőséget adott gondolataink kifejtésére, amelyet ez úton is köszönünk. A cikket ezen a linken olvashatják.

Kapcsolódó bejegyzések
Aki dolgozott már nagyobb, vállalati szervezetekben, egészen biztosan látott, hallott már osztályok, részlegek közötti konfliktusokról, vagy éppen részese, szenvedő alanya … Tovább
Az ember egy életen át építi fel saját magát, ami kinek így, kinek úgy sikerül, ám a végeredmény mindenkinek elvitathatatlan … Tovább
Employer Branding – zeng mindenhonnan, és való igaz, végre fókuszba került a vállalat, mint munkáltató megkülönböztetése. Egy átlagos piacon, ahol … Tovább

Ma már nem hír, hogy a munkaerőpiac komolyan és alapvetően változott meg. Az sem hír, hogy ez új feladatokat pottyantott … Tovább

Talán az egyik legszebb, legfelemelőbb feladata a humán erőforrásért felelős vezetőnek, hogy ő az első, aki a belépő új munkatársat … Tovább

Fenntarthatóság. Minden magára valamit is adó cég, márka, kormányzat foglalkozik a kérdéssel, minimum a szavak szintjén. Lassan akkora már a … Tovább

Megdöbbentette a közvéleményt a Volkswagen motorokkal kapcsolatos csalás híre. A dízelmotorok szoftvereit manipulálta a gyártó úgy, hogy az észlelje, ha … Tovább

Megtisztelő meghívásnak tettünk eleget Dr. Szvetelszky Zsuzsával, amikor a Médiapiac kiváló munkatársaival, Török Diával és Szakács Lacival beszélgettünk a rádió … Tovább

Éppen húsz éve annak, hogy egy szürke őszi estén néhányan az akkor informatikai cégek marketing vezetői közül úgy döntöttünk, hogy … Tovább

Ritka izgalmas ma cégstratégiákkal foglalkozni. Presze mindig is az volt, most azonban belépett a változók közé egy olyan elem, amely … Tovább

A nehéz időszakok egyik mellékhatása, hogy az emberek érzelmi „tartályai” hamar megtelnek, és amikor már nincs hova pakolni a feszültséget, … Tovább

Erős brand kell-e egy startupnak, vagy sem? A válasz nem annyira egyértelmű, mint elsőre gondolhatnánk. Tegyük fel, hogy például van … Tovább

Ami jó, az jó. Ha valahol jól érzem magam, maradok. Így lesz kedvenc éttermem, cipőboltom, benzinkutam, szállodám, ahová örömmel térek … Tovább
Pihenni kell, feltöltődni muszáj, ez nyilvánvaló. Szerencsére egyre többen megtehetik ezt, hiszen ha még nem is mindenkinek, de az aktív … Tovább