Elárulok egy titkot: Van nekünk egy zseniális csapatunk, olyan cégek válogatott köre, akikkel valamiért egymásra találtunk. Nevezhetnénk ezt üzleti clusternek is, de túlságosan nagyképűen hangzana. Még akkor is, ha a lényege igaz. Nos, ezek a cégek olyan mesteremberekből állnak, akiken két dolog miatt akadt meg a szemünk: nagyon jól csinálják a dolgukat és nagyon hozzánk passzoló a mentalitásuk. Ezért is szerepelnek ők a Partnereink listán, és ezért is teszünk ezentúl kirándulást időnként tevékenységi területeikre. Elsőként egy olyan tréning csapatot mutatunk be, a Mercure Consultingot, akik egy speciális Enneagram bázisú tréning módszert fejlesztettek ki. Ennek igazi értéke, hogy segítségével lehetséges valódi, maradandó, tartós változásokat elérni egy szervezetben. A tréningek, illetve a konzultációk során speciális emberismereti tudásra építenek, sőt, meg is tanítják, hogy kiben mik azok a “gyári beállítások”, amikre alapozva az illető többet képes kihozni magából és a munkatársaiból. Sőt, azt is megtudhatja, hogy ő éppen „hanyas”, vagyis melyik személyiség kategóriába tartozik. Tapasztalatból mondhatjuk (hiszen magunk is kipróbáltuk), gyönyörűen kirajzolódnak azok a buktatók, amelyeken félrecsúszhatnak a kommunikációs helyzetek és az is kiderül, hogyan lehet ezeket elkerülni. Nem új eszközök átadásáról van tehát szó, hanem a meglévő, birtokolt, korábban megszerzett képességek jobb kihasználásáról. A végcél pedig a sikerélmény, a képviselt vállalat, szervezeti egység, áttételesen pedig a márka erősödése lehet. Moduljaik végigvezetik a kiválasztott csapatot azon a fejlődési folyamaton, melynek mérhető eredménye az ügyfél elégedettség. Ajánljuk tehát mindannyiuk szíves figyelmébe a Mercure Consulting Kft-t.

Kapcsolódó bejegyzések
Digitalizálódunk, és ez jelenleg egyirányú utcának tűnik. Mindenből adat lesz, belőlünk emberekből is. Az adat, a számok tűpontos paramétereket is … Tovább
Itt van az ősz. Ismertük a klasszikus ritmusát a szeptembernek, az erőteljes pezsdüléssel, a nyár után bemozduló projektkezdetekkel, a hosszú … Tovább

Szerintem nem vagyok egyedül azzal a gondolattal, hogy az általános magyar panaszkultúra sok esetben kiváló búvóhely. Kényelmesebb elrejtőzködni egy kifogás, … Tovább

Komoly dilemma a vállalati belsőkommunikáció szakavatott gazdáinak, hogy milyen információkat osszanak meg a munkatársakkal és melyeket nem. Arról is élénk … Tovább
A vállalati kommunikáció „ideális esetben” a vezető és beosztott között zökkenőmentes. A beosztott elhiszi és elfogadja a vezető véleményét – … Tovább
Ha a cím két szavát egybeolvassuk, olyan, mint egy gyógyszer neve, igaz? Hibridadmin. Bizonyos értelemben az is, gyógyszer. A covid … Tovább

A római császárok sikerreceptje (kenyeret és cirkuszt a népnek) mai vállalati nyelvre talán úgy fordítható le, hogy elismerést és információt … Tovább

Minden munkahelyen akadnak olyanok, akiket mindenki kedvel, még a főnök is, és sikeresen működnek együtt bárkivel, anélkül, hogy törtetőek vagy … Tovább
Dr. Bagdy Emőkétől hallottam ezt a kifejezést a napokban megszervezett Pozitív Pszichológia konferencián. Ő a társas kapcsolatok meghatározó tényezőjeként használta … Tovább
Mindenki szeretne hasonlítani a képzeletében lakó optimális Én-hez, aki fiatalabb, kevésbé ráncos és mindenekelőtt jóval karcsúbb, izmosabb, fessebb, mint ami … Tovább

A kommunikáció üzletileg kritikus tényező: hat a teljesítményre, a vállalat termékeinek és szolgáltatásainak a minőségére, a belső kapcsolatok és a … Tovább

A legtöbb szervezet ma is úgy működik, mintha az információ statikus lenne: valahol megvan, csak le kell hívni, el kell … Tovább
Igen, már a címben letesszük a voksot. Nem, nincs hibrid közösség, még pedig azért nincs, mert minden csapat együttműködése a … Tovább

Neves kommunikációs szakértőkkel beszélgettünk az Independent Media Education Center esedékes szemeszter záró oklevél átadóján arról, hogyan is néz ma ki a vállalati … Tovább