A vállalatok életében ma már kiemelt szerep jut a kommunikációnak, információ átadásnak. Az információcsere, tágabb értelemben az információval való foglalkozás életünk részévé vált, naponta végezzük az információk átadását, vételét, továbbítását, feldolgozását. A jól működő vállalatoknál ideális a belső kommunikáció működése és ez azt eredményezi, hogy mindenki kellőképpen informáltnak érzi magát, nincsenek hiányok vagy ellentmondások a folyamatokban, és a vezetés céljai világosak a beosztottak előtt is. Hogyan épüljön fel egy vállalat belső kommunikációs rendszere, hogyan történjen az információ átadás, ki kommunikáljon? A HR és Munkajog Szvetelszky Zsuzsával készített interjút, ezt közöljük most mi is.

Kapcsolódó bejegyzések
Az influencer jelenség már csöppet sem új, mégis szeretünk még mindig újszerűként tekinteni rá – talán azért is, mert még … Tovább

Nos, milyen évünk legyen? Boldog, sikeres, eredményekben gazdag, ahogyan azt tengernyi jókívánságban megkaptuk ismerőseinktől szilveszter felé közeledve? Hát akkor legyen … Tovább

A sok amerikai sablon film után üdítő élmény megnézni Tom Hooper kiváló alkotását, A király beszédét. A történet VI. György … Tovább
Reggel negyed kilenc, kezdődik az élet az irodában. Érkeznek a kollégák, irány a kávéautomata. A nap fénypontja a gőzölgő fekete, … Tovább

A TMK kifejezésre lassan már csak az idősebb korosztály emlékszik. Jelentése tervszerű, megelőző karbantartás volt, amelynek lényege, hogy egy vállalat … Tovább
Egy vállalat legértékesebb vagyona a munkatárs. Na, ja, ez az állítás nagyjából annyira vált hiteltelenné az elmúlt években, mint hogy … Tovább
Egy nagyobb cégben akár több rejtett vállalat is lehet. Nincs is ezzel semmi gond, az informális szervezet szolgálhatja – és … Tovább

„Ugye valamennyien fülelni kezdenénk, ha a munkahelyi folyosón azt hallanánk, végre jelentős fizetésemelést terveznek a vezetők? Vagy ha a bolt … Tovább

Örömmel és büszkén tesszük közzé e helyen is, hogy az Ispiro Consulting szenior partnere, Dr. Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológus, pletykakutató is … Tovább

Van egy különös jelenség, amely minden nagy szervezetet előbb-utóbb elér: az információ nem eljut, hanem elveszik. Egy vállalat vezetése meghoz … Tovább
Elárulok egy titkot: Van nekünk egy zseniális csapatunk, olyan cégek válogatott köre, akikkel valamiért egymásra találtunk. Nevezhetnénk ezt üzleti clusternek … Tovább
Az X-generáció tagjai (az 1960 és 1979 között születettek) hajlamosak sopánkodni a fiatalok túlzásba vitt digitális eszközhasználata miatt, és kevesen … Tovább

A magyarországi munkaerőpiac igencsak dinamikus korszakát éli. Izgalmas és fölöttébb tanulságos a teljes folyamatot nézni és értelmezni, hiszen lényegében naponta … Tovább

Sok mindenhez hasonlították már a vállalatok kommunikációját (folyadék áramlásához, puzzle-hoz, fogaskerekekhez), és mindegyik hasonlat bizonyára ül is. Az autóban ülve … Tovább

2007 december 14-én született meg az Ispiro Consulting Kft. Ennek tehát tizennégy éve, vagyis immár kétszer is kitöltöttük a kritikus … Tovább