A számokon túl

Minden normálisan gondolkodó üzletember azon ügyeskedik, hogyan juttathatná vállalkozását a csúcsra és hogyan maradhatna ott fent minél tovább. A sikernek számos összetevője létezik. Mindenki másban hisz, másra esküszik, így általános érvényű recept valószínűleg nincs is. Nyilván kell egy jó termék, kell innovatív az megközelítés, nem árt a megkülönböztető kommunikáció, ám mindezek mellett van egy fontos szempont, melyet érdemes szem előtt tartani. Ez pedig az emberi tényező, ami egy cég esetében két meghatározó szereplőt jelent: a munkatársat és az ügyfelet. E kettő viszonyának összehangolása nem is olyan egyszerű feladat, ugyanis az az adottság kell hozzá, hogy a puszta számokon túl képesek legyünk az emberig ellátni. Florence Parly – Air France Cargo vezérigazgatója ezt a kihívást így fogalmazta meg: „A számok tekintetében világelsőnek lenni kizárólag akkor ér valamit, ha az ügyfeleid szemében is te vagy az első. Ezt a helyezést csak hosszú munkával lehet elérni, megtartani pedig a légitársaság dolgozóinak mindennapos kemény munkájával lehet. Akkor lesz hosszú távú a siker, ha továbbra is mindig meghallgatjuk az ügyfeleinket, hogy még jobban megértsük a szükségleteiket és elvárásaikat. Mi minden nap ezen dolgozunk.”

Egy érdekes dologra azért felhívom a figyelmet: az illető egy hölgy…

Kapcsolódó bejegyzések