Ahogy a közmondás tartja, a fejétől bűzlik a hal, ami igaznak tekinthető a vállalatokra is, természetesen optimális esetben fordított előjellel is! A jó vezető nem pusztán ismeri a csapatát, de képes motiválni, hatékony munkára is sarkallni kollégáit, ráadásul mindezt jó hangulatban, egymásra odafigyelve, egy nyelvet beszélve. Elméletben egészen egyszerűnek tűnik, kivitelezni azonban közel sem olyan könnyű – legalább is ezt mutatja a gyakorlat. Jellemző hibákról és lehetséges megoldásokról beszélgettünk Istók Nikolettel, aki a HR Feedbe készített ismét egy remek anyagot.

Kapcsolódó bejegyzések

Sok mindenhez hasonlították már a vállalatok kommunikációját (folyadék áramlásához, puzzle-hoz, fogaskerekekhez), és mindegyik hasonlat bizonyára ül is. Az autóban ülve … Tovább
Powered Corporate Communications – így foglalhatjuk röviden össze az Ispiro Consulting vállalati kommunikációs megközelítését. Mit is jelent mindez? Vállalati kommunikáció … Tovább
A legtöbb beosztottnak határozott véleménye van a vezetőjéről: az egyik tipikus véleményről szól az alábbi vicc. Ült a varjú az … Tovább
Aki dolgozott már nagyobb, vállalati szervezetekben, egészen biztosan látott, hallott már osztályok, részlegek közötti konfliktusokról, vagy éppen részese, szenvedő alanya … Tovább
A változásra sokan úgy tekintenek – és itt elsősorban cégekre, vállalatokra gondolunk -, hogy mi minden lesz más majd ezután. … Tovább

Szentírásnak veszik sokan a nyomtatott betűt ma is, és ez érthető: Gutenberg első műve bő félezer éve a Biblia volt. … Tovább

A szépemlékű 60-as, 70-es években elő-előfordult, hogy egy család viszonylag drága televíziót vásárolt. Egyrészt azért, mert már megtehette, másrészt – … Tovább

Aki vezetett már be cégéhez vállalatirányítási rendszert, állt át lean módszertanra, migrált új informatikai architektúrára, vagy átélt szervezeti átalakítást, magyarul … Tovább

A vállalati élet állandó velejárója a változás. Az erre való felkészüléskor sok minden figyelembe veszünk, ám van egy fontos szempont, … Tovább

Talán már túlzónak érezheti az olvasó azt az intenzitást, amivel az Employer Branding-et próbálja a HR és a kommunikációs szakma, … Tovább

Talán az egyik legszebb, legfelemelőbb feladata a humán erőforrásért felelős vezetőnek, hogy ő az első, aki a belépő új munkatársat … Tovább
A gazdálkodó szervezetek számára a koronavírus kapcsán különös mértékben fókuszba kerülő belső kommunikáció fejlesztéséért szövetségre lépett egymással a terület három … Tovább

A TMK kifejezésre lassan már csak az idősebb korosztály emlékszik. Jelentése tervszerű, megelőző karbantartás volt, amelynek lényege, hogy egy vállalat … Tovább
Nagyon tanulságos feltenni vállalati vezetői körökben azt a kérdést, hogy az adott szektorra, cégre jellemző szakmai felkészültség és annak napi … Tovább

Ami jó, az jó. Ha valahol jól érzem magam, maradok. Így lesz kedvenc éttermem, cipőboltom, benzinkutam, szállodám, ahová örömmel térek … Tovább