Ahogy a közmondás tartja, a fejétől bűzlik a hal, ami igaznak tekinthető a vállalatokra is, természetesen optimális esetben fordított előjellel is! A jó vezető nem pusztán ismeri a csapatát, de képes motiválni, hatékony munkára is sarkallni kollégáit, ráadásul mindezt jó hangulatban, egymásra odafigyelve, egy nyelvet beszélve. Elméletben egészen egyszerűnek tűnik, kivitelezni azonban közel sem olyan könnyű – legalább is ezt mutatja a gyakorlat. Jellemző hibákról és lehetséges megoldásokról beszélgettünk Istók Nikolettel, aki a HR Feedbe készített ismét egy remek anyagot.

Kapcsolódó bejegyzések
Fegyverhasználat alapjául szolgáló cselekmény abbahagyására irányuló felszólítás. A Magyar Honvédséget bármikor is megjártak nem úszták meg anélkül, hogy ezt a … Tovább
2020 márciusában – hazánkban is, és a világ számos más országában – már-már járványszerűen harapózott el az otthonról való munkavégzés, … Tovább

A szépemlékű 60-as, 70-es években elő-előfordult, hogy egy család viszonylag drága televíziót vásárolt. Egyrészt azért, mert már megtehette, másrészt – … Tovább

Az elmúlt 15 évben sok tucatnyi vállalat működését segítettük kommunikációs koncepcióval, stratégiával, fejlesztéssel. Egy-egy ilyen feladatot mindig alapos feltárással indítunk … Tovább

Aki vezetett már be cégéhez vállalatirányítási rendszert, állt át lean módszertanra, migrált új informatikai architektúrára, vagy átélt szervezeti átalakítást, magyarul … Tovább

A kommunikáció egy vállalaton belül lényegében maga a vérkeringés: információkat juttat el szervezeti egységek között, telephelyek között, szállító és felhasználó … Tovább

Egy nyelvet beszélünk? Valóban? Sokszor azon kapjunk magunkat, hogy már egy jó ideje vitatkozunk valamin, amiről aztán kiderül, hogy nem … Tovább
Egy nagyobb cégben akár több rejtett vállalat is lehet. Nincs is ezzel semmi gond, az informális szervezet szolgálhatja – és … Tovább

A vállalatok életében ma már kiemelt szerep jut a kommunikációnak, információ átadásnak. Az információcsere, tágabb értelemben az információval való foglalkozás … Tovább

Magyarországon azt hiszik az emberek, hogy ha valamit jól megmondanak, azzal meg is tették a dolgukat – vallja Szvetelszky Zsuzsa, … Tovább

Megtisztelő meghívásnak tettünk eleget Dr. Szvetelszky Zsuzsával, amikor a Médiapiac kiváló munkatársaival, Török Diával és Szakács Lacival beszélgettünk a rádió … Tovább
Mindenki szeretne hasonlítani a képzeletében lakó optimális Én-hez, aki fiatalabb, kevésbé ráncos és mindenekelőtt jóval karcsúbb, izmosabb, fessebb, mint ami … Tovább

A nehéz időszakok egyik mellékhatása, hogy az emberek érzelmi „tartályai” hamar megtelnek, és amikor már nincs hova pakolni a feszültséget, … Tovább

A vállalati világban rengeteg szó esik versenyképességről, innovációról, digitalizációról, és egyre hangosabbak a people first típusú szlogenek is. Ami viszont … Tovább

Mára kiderült: új megoldások kellenek az üzletfolytonosság biztosítására. A jógyakorlatok átvétele többé már nem garancia a sikerre. Ahogyan egyre több … Tovább