Örömmel jelentjük, hogy hosszas előkészületek, sok-sok munka, tervezés és csiszolgatás után készen állunk új weboldalunkkal, amely jelképe megerősített csapatunknak és újraformált szolgáltatáskínálatunknak. Dr. Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológussal, pletykakutatóval, Thuróczy Gábor designerrel, arculati és imidzs tanácsadóval, valamint szenior szakértőinkkel közösen olyan új kompetenciákkal jelentkezünk, amelyek aktuális kérdésekre adnak korszerű megoldásokat. A részletekért érdemes lesz tovább kattintani, átböngészni az összeállított tartalmakat.
Kapcsolódó bejegyzések
Nagyszerű dolog kitalálni valamit, amit aztán kiviszünk a piacra, vevőt keresünk hozzá, eladjuk és a bevételnek nagyon örülünk. A folyamat … Tovább
A munkavállalói közérzet fogalma, illetve a jó közérzet megteremtését célzó kezdeményezések egyre inkább fókuszba kerülnek napjainkban, azonban még bőven van … Tovább
Szentírásnak veszik sokan a nyomtatott betűt ma is, és ez érthető: Gutenberg első műve bő félezer éve a Biblia volt. … Tovább
Minden vállalatnál legalább két kép él az ott dolgozókban, hogy milyen is a cég, a hangulat, milyen ott dolgozni – … Tovább
Nem vagyunk tőzsdei cég, hivatalosan nem kell éves jelentést készítenünk, mégis fontos, hogy évente egyszer áttekintsük, mire is jutottunk. Minden … Tovább
Meglepően nagy arányban választanak munkahelyet a munkavállalók ismerősi ajánlások alapján: egyes becslések szerint ez eléri, sőt, bizonyos szektorokban meg is … Tovább
Korábban készítettünk már egy összefoglalót a legkülönbözőbb vállalatoknál, kisebb-nagyobb szervezeteknél az elmúlt 15 évben elvégzett vállalati kommunikációs feltáró munkánk legizgalmasabb … Tovább
A pletyka kétélű fegyver, ezért nem árt, ha tudjuk, hogyan térhetünk ki előle, akárcsak egy sötét varázslás elől. Erre is … Tovább
A vállalati szférában sok szó esik tőkéről, hatékonyságról, stratégiáról – de meglepően keveset beszélünk arról, hogyan alakulnak ki a döntések … Tovább
2020-at könnyű leírni, jópofa kiejteni, és a legtöbben optimistán, teli várakozással tekintenek az új évre. Bár 2020 nem évtized váltó … Tovább
Mi köze egy hangyának egy vállalat profitjához? A vállalatok belső működéseit, kommunikációs viszonyait, fejlődésüket elemezve érdekes, izgalmas, tanulságos összefüggésekre bukkanhat … Tovább
„Gyakori félreértés, hogy a digitális korban az okoseszközeink számával párhuzamosan a kommunikációnk minősége is fejlődik – pedig ez nem igaz. … Tovább
A hibrid szervezet fogalma nem új keletű, de míg korábban csak bizonyos szektorok képviselőit jellemezte a rendszeres távmunka, addig az … Tovább
Ez a vírus mindent borított: eddigi életünket, szokásainkat, rituáléinkat, biztonságérzetünket, néhány országban már a társadalmi bili is borul. Nem csoda, … Tovább
Újra az informális szervezetekről és kommunikációról szervezünk szakmai napot, ahogyan tettük ezt már decemberben is. A téma ugyanaz: a belső … Tovább
