fbpx

Leader Navigation

avagy a „vezető bevezető”

Vezetőnek lenni kiválasztottságot jelent. Olyan képességeket igényel, amelyek nincsenek meg mindenkiben. A vezető tartóoszlop, önmegvalósítási teret biztosít munkatársainak. Ám a legjobb vezető sem ér sokat csapat, szervezet, szakmai és emberi közeg nélkül. Programunk fókuszában az az újonnan kinevezett vezető áll, akinek fontos a siker, az eredményesség, akit a felelősség inspirál, és éppen ezért nem akar időt vesztegetni azzal, hogy félreértik egymást saját szervezetével. Ő az,
aki tudja, hogy sikere múlhat egy nem együttműködő csapat ellenállásán. Szeretné gyorsan átlátni és megérteni a belső viszonyokat, megtalálni a kritikus pontokat, gyors eredményekkel megnyerni a munkatársakat.
 
Megközelítésünk lényege az emberi viszonyok feltárásán nyugszik. A legjobb vállalatok ugyanis belülről építkeznek, magukat teszik sikeressé, mert uralják a formális és az informális, a látható és a rejtett kommunikációs tereket.
 
A feladat – bármilyen furcsán is hangzik – a „belső boldogság faktor” növelése, a dolgozói elégedettségi szint emelése. A változásokat megértő, az új vezető nyitottságát értékelő, saját helyzetüket átlátó munkatársak jóval hatékonyabban dolgoznak, odaadóbbak, könnyebben azonosulnak az új célokkal. A vállalatból akár „szeretem márka” (lovemark) is válhat, ahol jó dolgozni, amelynek híre megy a környéken, és amelyért áldozatot is szívesen hoznak munkavállalói szinten.
 
Az Ispiro Consulting évek óta kutatja a vállalati sikeresség kommunikációs aspektusait. Szociálpszichológiai, korporációs, hálózati kutatási, stratégiai marketing és branding megközelítések, módszerek és eszközök összeillesztésével, gyakorlati tesztekkel alakítottuk ki programunkat.
 
Célunk és feladatunk az időnyerés a vezető számára: jelentősen lerövidíteni a beilleszkedési időt, ezáltal hamarabb elérhetővé tenni az új vezető elképzeléseit.