Vannak pillanatok, amikor az ember választ talál az őt foglalkoztató kérdésekre, megerősítést kap számára fontos gondolataiban. Nos, ezt történt most velem. A Magyar Reklámszövetség egerszalóki konferenciáján házigazdaként ülve, a végtelenül okos emberek értékes előadásait hallgatva, a szünetekben, az esti program során a vendégekkel beszélgetve az az érzés töltött el, hogy bizony van értelme időnként – akár emberfeletti erőfeszítések árán – is közösségeket összehozni. Nem éppen olyan világot élünk, ahol gyerekjáték lenne egy konferencia megszervezése, támogatók megnyerése, érdeklődök bevonzása. Az elmúlt fél évben sok időnket kötötte le a koncepció kitalálása, a közel nyolcvan előadó mondanivalójának struktúrába szervezése, a logisztika összerakása. Soha ennyit nem dolgoztunk egy rendezvényen, pedig nem ma kezdtük… Mégis, mindezek mellett megérte! Mert a közösség továbbra is él, lélegzik, létezik, és vágyik arra, hogy együtt legyen.
Mezriczky László / A szerzőről
- marketing szakközgazdász, vállalati kommunikációs szakértő. Kommunikációs felsővezetőként dolgozott multinacionális környezetben - Digital, Compaq, HP, Magyar Telekom. 2007 óta vezeti vállalkozását, az Ispiro Consulting Kft-t. A Magyar Reklámszövetség munkájában másfél évtizede vesz részt elnökként, illetve különféle vezető megbízatásokban. A Budapest Metropolitan Egyetem tanácsadó testületének tagja, valamint a Superbrands szakmai zsűrijének munkáját is segíti.