Útjára indítottuk üzleti klubunkat, a Heurékát! Nem kell nagy dologra gondolni, noha számunkra ez fontos pillanat és esemény. Ez a klub ugyanis a miénk. Olyan, hozzánk közel álló, tevékenységünkhöz passzoló, hasonló karakterű vállalkozásokkal álltunk össze, akikkel együtt többek vagyunk. Az Ispiro Consulting létrehozásakor eldöntöttük, hogy céges struktúránkban is követjük a kor szellemét, és hálózatos módon pont akkorák leszünk, amekkorának praktikus lennünk. Nem volt cél a „mega-szervezet”, nem attól gondoltuk sikeresnek lenni, hogy sokan vagyunk, mégis csapatban szeretünk gondolkodni. Ezért is építettük magunk körül a kezdetektől fogva sajátos közösségünket, és beszélgettünk, gondolkoztunk, üzleteltünk egyre többet együtt. A Heuréka Klub ötlete már hónapokkal ezelőtt felvetődött, és ami spontán egyre jobban alakult, annak idővel illett alakot, formát, nevet is adni. Mostantól pedig elmondhatjuk, formálisan is létezik saját kis üzleti fürtünk, vagy ha így menőbb: business cluster-ünk. Sőt, a bőség kellemes zavara miatt nem is indulhattunk teljes létszámmal, mert nem mindenki fért be a Hűvösvölgyi úti irodába. Mit is jelent nekünk ez a csapat? Mindenekelőtt az összefogás, a kölcsönös tisztelet és bizalom kellemes érzését. Olyan szakemberek, vállalkozások összefogásáról van szó, akik a maguk területén piacképes megoldásokkal, lojális vevőkkel, okos szakértőkkel rendelkeznek, és ezért sikeresek. Közös jellemzőjük a magas szintű motiváltság, az innovációra, a kreativitásra való nyitottság, munkájukban pedig az igényesség. Az Ispiro Consulting ezen a weboldalon is részletezett portfoliója általuk erősödik tovább mostantól közösségi média szakértelemmel, e-learning kompetenciával, HR szervezetfejlesztési, tréning, PR, és pályázatírói tapasztalatokkal. Időről időre szólunk majd róluk, megosztjuk mindazt, amit érdemes róluk tudni, mert fontos nekünk is, hogy még sikeresebbek legyenek. Vagyis sikeresebbek legyünk, együtt. Megtaláltuk egymást, Heuréka!
Mezriczky László / A szerzőről
- marketing szakközgazdász, vállalati kommunikációs szakértő. Kommunikációs felsővezetőként dolgozott multinacionális környezetben - Digital, Compaq, HP, Magyar Telekom. 2007 óta vezeti vállalkozását, az Ispiro Consulting Kft-t. A Magyar Reklámszövetség munkájában másfél évtizede vesz részt elnökként, illetve különféle vezető megbízatásokban. A Budapest Metropolitan Egyetem tanácsadó testületének tagja, valamint a Superbrands szakmai zsűrijének munkáját is segíti.