fbpx

Kik vagyunk?

Csapatunk az erősségünk. Munkatársaink sokat tapasztalt szakemberek, elismert szakmai múlttal és tudatosan vállalt társadalmi aktivitással: munkánk mellett tudásátadásban, médiaszereplőként, jó ügyek önkénteseként, szakmai szervezetek tevékeny részvevőjeként keressük a jobbítás lehetőségét.

 

Mezriczky László – vállalati kommunikációs szakértő

Közgazdász. Marketing, vállalati kommunikáció terén szerzett évtizedes felsővezető tapasztalatokat. Multinacionális környezetben tanulta meg a szakma elméleti és gyakorlati fortélyait. Különösen a vállalati belsőkommunikáció, az üzlet modell fejlesztés, a személyes márkaépítés mozog otthonosan. Stratégiai gondolkodó, a folyamatokat egészében értelmezi, és gyorsan talál megfelelő utat a megbízó üzleti céljainak eléréséhez. Lelkes híve a start up kezdeményezéseknek. Közel két évtizede aktív szakmai szervezetek munkájában: 10 évig elnökségi tagja volt az Informatikai Vállalkozások Szövetségének, és immár 10 éve vesz részt a Magyar Reklámszövetség vezetésében, korábban elnökként, jelenleg alelnökként.
 

Szvetelszky Zsuzsa – kommunikációs szakértő, pletykakutató

Szociálpszichológus, az ELTE oktatója és kutatója. Érdeklődési, kutatási területe immár egy évtizede az informális kommunikáció, az informális szervezetek. A Pletyka című könyve először irányította a figyelmet erre a mindenki által megélt, izgalmas, ugyanakkor feltáratlan kommunikációs területre. Az Ispiro Consulting szakértőjeként évek óta kutatja, elemzi a vállalati informális szervezetek világát, az informális kommunikációt. Elméleti megállapításai, modelljei több hazai nagyvállalatnál épültek be a formális kommunikáció, szervezetfejlesztés, hatékonyságnövelés, belső branding gyakorlatába. Gyakran publikál, és szakértőként ismert szereplője a hazai médiának.
 

Thuróczy Gábor – Kreatív szakember

Designer, arculattervező, grafikai és tipográfiai szakember. Tudását széles körben kamatoztatja: számos vállalati- és termékarculat és logó mellett UX, UI, reklámfilmek, fotók, kiállítási installációk, formatervek, belsőépítészeti és lakberendezési munkák fémjelzik sokoldalúságát. Különös képessége van meglátni és mások számára is megmutatni a belső értékeket, legyen szó vállalatról, termékről vagy emberről. Szakterülete az arculat és image tervezés. Mélyen hisz abban, hogy az értékeket kifejező, méltó, átgondolt megjelenés a siker egyik kulcsa. Feladatai során önazonosságra, tudatosságra és a valós igényekre reflektáló tervezésre törekszik.