Vannak olyan helyzetek, amikor az embernek nagyon jól jönne a fejlett képzelőerő, a fantázia, a belelátóképesség. Ilyen, amikor például lakásbelsőt tervezünk, családtagunknak választunk ruhát, ékszert, vagy autót kívánunk vásárolni. Hunyorgó szemmel igyekszünk elképzeli, hogyan is nézne ki az áthelyezett ülőgarnitúra, vagy hogy esetleg a kiválasztott autó fekete vagy ezüst metál színben mutatna-e jobban. Úgy tűnik, a Volvo lesz az első, aki választ és megoldás kínál majd ez utóbbi helyzetre, ugyanis hologramos konfigurátort tervez bevezetni egyes szalonjaiban. A számítógépes konfigurátor nem új találmány, szinte minden márka elérhetővé teszi leendő ügyfelei számára, hogy a monitor előtt ülve cserélgessék a színt, a felnit, vagy a belső kárpit színét. Épp a Volvo volt az egyik első, aki “varázsdoboz” néven tette lehetővé ezt a szolgáltatást már vagy egy évtizede. A virtuális valóság ma már mindennapos dolog, így érthető, hogy az egyik legkeményebb versenypiacon, az autókereskedelemben kaphatnak a vevők értékes és hasznos támogatás vásárlási döntéseikhez. A technológia mellett ehhez persze kellett a szándék is, hogy a vevő valódi élmény, meggyőződés és nem utolsó sorban a látottak alapján kialakuló érzelmek mentén dönthessen. Így kell ezt!
Kapcsolódó bejegyzések
Lehet-e saját médiumunk? Ez az izgalmas kérdés foglalkoztat bennünket már egy ideje. Kell-e saját médium egyáltalán? Aki dolgozott már mondjuk … Tovább
„Elkötelezettek vagyunk bolygónk védelmében, a fenntarthatóság eszméje mentén szervezzük tevékenységünket. Érzékenyek vagyunk környezetünkre, odafigyelünk arra, hogy az egyenlő elbánás elve … Tovább
Egy konferencia akkor jó, ha általa gondolati morzsákkal lesz gazdagabb az ember. Én egy kisebb cipónyira elegendő morzsát gyűjtöttem magamnak … Tovább
Nos, milyen évünk legyen? Boldog, sikeres, eredményekben gazdag, ahogyan azt tengernyi jókívánságban megkaptuk ismerőseinktől szilveszter felé közeledve? Hát akkor legyen … Tovább
Ki ne hallott volna ilyen kifejezéseket vállalati közösségekben: „marketing duma”, vagy „ez szakmai kérdés, nem marketing…”. Nagyobb vállalati struktúrákban, mondjuk, … Tovább
A megbeszélésen, ahol a vezető ismerteti a következő időszakra vonatkozó elképzeléseit, a beosztottak a legnagyobb nyugalommal, ám minősíthetetlen kifejezésekkel véleményezik … Tovább
A vállalati kommunikáció „ideális esetben” a vezető és beosztott között zökkenőmentes. A beosztott elhiszi és elfogadja a vezető véleményét – … Tovább
Vissza-vissza térő téma a PR a szakmai beszélgetésekben, ami azt is mutatja, valami nincs a helyén ezzel kapcsolatban. A legutóbbi, … Tovább
A klasszikus reklámfelfogás szerint a reklám szerepe a tájékoztatás, az informálás, a rossz döntésektől való megóvás, vagyis a választás szabadságának … Tovább
Szerintem nem vagyok egyedül azzal a gondolattal, hogy az általános magyar panaszkultúra sok esetben kiváló búvóhely. Kényelmesebb elrejtőzködni egy kifogás, … Tovább
A legtöbb beosztottnak határozott véleménye van a vezetőjéről: az egyik tipikus véleményről szól az alábbi vicc. Ült a varjú az … Tovább
2020-at könnyű leírni, jópofa kiejteni, és a legtöbben optimistán, teli várakozással tekintenek az új évre. Bár 2020 nem évtized váltó … Tovább
Az ember egy életen át építi fel saját magát, ami kinek így, kinek úgy sikerül, ám a végeredmény mindenkinek elvitathatatlan … Tovább
Nagyszerű dolog kitalálni valamit, amit aztán kiviszünk a piacra, vevőt keresünk hozzá, eladjuk és a bevételnek nagyon örülünk. A folyamat … Tovább